Boljquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:45 schreef Maanvis het volgende:
Aloa we hadden toch afgesproken dat we er een DTS topique van zouden maken?
Lekker ! geniet er vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan maar
[..]
Nee, te ongezond.
[..]
Gewoon vanille
Oeiiiii dat kan echt niet wouddie!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lekker ! geniet er van
[..]
Oeiiiii dat kan echt niet wouddie!
Morge schoonheid.quote:
Mehh stukje afwas gedaan Nu al bezweet. Dus nu Suzi Quattro kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:19 schreef dud0r het volgende: [..] Ga eens doen dan. Beetje opruimen voor de visite er is vanavond [..]
![]()
kadquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Ja verdorie, vergeten dat ik vroeger actief moest worden vandaag
Primaquote:
Have funquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Prima
Boodschappen binnen
Dus zo lekker plonsen
Eetsequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Panini met vlees van vlammetjes
Ik zet nog een "hete" koffiequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net op, nu huisgemaakte ijskoffie
dat is het leukste van blauw zijnquote:
man man man. slechte instelling wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mehh stukje afwas gedaan Nu al bezweet. Dus nu Suzi Quattro kijken
Ik heb ook eens door het slotje gepost terwijl ik niet blauw ben.quote:
Ik ook iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook eens door het slotje gepost terwijl ik niet blauw ben.
soms gebeurt dat inderdaad. dan post je op exact dezelfde seconden als iemand anders de lapoquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook eens door het slotje gepost terwijl ik niet blauw ben.
quote:
Dan moet ik ook maar blauw worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
soms gebeurt dat inderdaad. dan post je op exact dezelfde seconden als iemand anders de lapo
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
soms gebeurt dat inderdaad. dan post je op exact dezelfde seconden als iemand anders de lapo
[..]
Lekker colaatje tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom ben je die onze sc random shit hier aan het posten @:maanvis
Een hele correcte vraagquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
Universiteit toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Op dagen als deze ontdek je pas echt hoe slecht de isolatie nou eigenlijk is, meer dan in de winter. Er zit wel dubbel glas in hier, maar volgens mij is het zo lek als een mandje zo warm voelt het aan.
De balkondeur zal ik zelfs even onder handen moeten nemen, daar zit gewoon niets in de naden. Zal in de winter vast wel een verschil maken.
Waar waarschijnlijk geen goed antwoord op gaat komenquote:
Dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar waarschijnlijk geen goed antwoord op gaat komen
Die grens is soms wat vaagquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommige dingen horen gewoon in ONZ
Al gedaan, maar het duurt even voor al die voedingsstoffen opgenomen zijnquote:
Die zweet je zo weer uit met dit weer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al gedaan, maar het duurt even voor al die voedingsstoffen opgenomen zijn
waarom nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
Dat glas slecht is weet ik ook welquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Universiteit toch?
De slechtste isolatie is glas
Zomer en winter
Je verliest immer je warmte via het glas in de winter en krijgt een gratis sauna in de zomer
Daarom even rustig zitten nu voor ik een wandeling ga maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Die zweet je zo weer uit met dit weer.
Dan is het nog logischer dat het warm aanvoeltquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat glas slecht is weet ik ook wel
Maar dubbel glas dat warm aanvoelt terwijl het al de hele dag in de schaduw zit is niet goed. Zo groot is het temperatuurverschil met buiten nou ook weer niet.
Gewoon je ramen dichttimmerenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat glas slecht is weet ik ook wel
Maar dubbel glas dat warm aanvoelt terwijl het al de hele dag in de schaduw zit is niet goed. Zo groot is het temperatuurverschil met buiten nou ook weer niet.
Denken in oplossingenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon je ramen dichttimmeren
Verstandigquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom even rustig zitten nu voor ik een wandeling ga maken.
Dat is de laatste beste oplossingquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:24 schreef hemarookworst het volgende:
De onderburen hebben een halve bos in hun tuin geplantdus lekker schaduw
Dan wel aan de buitenkantquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of een hoeslaken, zag ik bij iemand
Blij dat ik niet meer in een betonnen buurt woonquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is de laatste beste oplossing
Hierook rondom bomen
Grote parasol hier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is de laatste beste oplossing
Hierook rondom bomen
Lijkt me echt helquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 13:25 schreef hemarookworst het volgende:
B
[..]
Blij dat ik niet meer in een betonnen buurt woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |