TT's cancellen is woke.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:18 schreef HeatWave het volgende:
Welkom in de R&P Relaties SC
[ afbeelding ]
TT's zijn lame.
Weet je wat voor een stoere boy je je voelt als je als 16 jarig kutpubertje tegen je pa kunt zeggen dattie van jouw bier af moet blijven?quote:
Zelfs het grootste kwaad kan een flinter goeds bevatten blijkbaarquote:
quote:
Kssshhhtttquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gisteren, nog voor het hier over spekken ging, al twee spekken op. #influencerDie trakteerde spekkies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Luktjenietquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:56 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ontkom er ook niet aan om morgen een zakje te kopen. Ik eet er 3 van en de rest gooi ik weg
Okay wat is dan beter voer volgens jouquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:08 schreef Barbusse het volgende:
Spekkies zijn ranzig. Gesuikerd plastic peuterzoomiesvoer
Vrijwel alles.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Okay wat is dan beter voer volgens jou
Geen idee, ik drink geen bierquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je wat voor een stoere boy je je voelt als je als 16 jarig kutpubertje tegen je pa kunt zeggen dattie van jouw bier af moet blijven?
Snobquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:08 schreef Barbusse het volgende:
En trots op, chemische meuk dat het isquote:
Saaierdquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En trots op, chemische meuk dat het is
Want spekkies zijn the wild life?quote:
Kan je een heel heel heel klein beetje lachenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want spekkies zijn the wild life?
Altijd. Maar niet om spekkies.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:39 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Kan je een heel heel heel klein beetje lachen
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Altijd. Maar niet om spekkies.
Je moet deze klacht aanmelden bij BOOSquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Altijd. Maar niet om spekkies.
Kom mij voerenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:56 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ontkom er ook niet aan om morgen een zakje te kopen. Ik eet er 3 van en de rest gooi ik weg
Ga lekker spruitjes snoepenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:08 schreef Barbusse het volgende:
Had ik dat maar.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:43 schreef Barbusse het volgende:
Ik hou gewoon niet van zoetigheid, tenzij fruit of pastel de nata
Die zijn wel lekker gewokt in ketjap, sambal en knoflook hoor. Gegrilled biefje erbijquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn wel lekker gewokt in ketjap, sambal en knoflook hoor. Gegrilled biefje erbij
Jammer weer ditquote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik hou dus eigenlijk niet echt van spekkies, dus het gaat niet
Ik wil eind volgend jaar naar Madagascar met de kites. Jij past nog wel in de boardbag, kan ik je meesmokkelenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:11 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Naar aar Bali of Australië mag je mij wel meenemen hoor
Pffft leuk hoor. Jaloers!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil eind volgend jaar naar Madagascar met de kites. Jij past nog wel in de boardbag, kan ik je meesmokkelen
Alleen waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:26 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Pffft leuk hoor. Jaloers!Ga je alleen of met iemand samen?
En ik ben 1,56 dus in theorie zou het kunnen.
Okequote:
Al wel een aantal keer jaquote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:29 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Oke
Heb je zoiets al eerder gedaan en zo ja kom je ook andere mensen tegen op vakantie waarmee het klikt?
Of ben je gewoon liever op jezelf?
Leuk om te horen!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al wel een aantal keer jaKom zat mensen tegen, dat is het probleem niet hoor
Ook paar keer groepsreis gedaan, beviel prima.
Maar ik overleef prima op mezelf ja
Dat noemt men een bewijsreis. Op naar Bali en een tattoo op je rug laten zettenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:33 schreef Medusa666 het volgende:
Raden jullie mij eigenlijk aan om te reizen en om veel spaargeld eraan uit te geven? Ik heb flink wat gespaard en heb wel de behoefte om de wereld zien. Tegelijkertijd wil ik een goede buffer hebben voor als ik op mezelf ga wonen straks.
Dat zal dan 2 of 3 weken worden. Gezien het gedoe om er te komen 3 denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Leuk om te horen!En hoe lang blijf je dan daar in Madagaskar?
Ik hoef geen tattoo tho.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat noemt men een bewijsreis. Op naar Bali en een tattoo op je rug laten zetten
Persoonlijk vind ik een goede buffer belangrijker, zeker als je ooit een huis wil kopen bijvoorbeeld. Aan de andere kant kan het geen kwaad om ook plezier te hebben, zolang je niet alles opmaaktquote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:33 schreef Medusa666 het volgende:
Raden jullie mij eigenlijk aan om te reizen en om veel spaargeld eraan uit te geven? Ik heb flink wat gespaard en heb wel de behoefte om de wereld zien. Tegelijkertijd wil ik een goede buffer hebben voor als ik op mezelf ga wonen straks.
Ah ik dacht al langer dan een maand weg ofzo. Soms heb je ook van die avonturiers.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal dan 2 of 3 weken worden. Gezien het gedoe om er te komen 3 denk ik.
Dan blijf je maar thuisquote:
Bedankt voor het adviesquote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een goede buffer belangrijker, zeker als je ooit een huis wil kopen bijvoorbeeld. Aan de andere kant kan het geen kwaad om ook plezier te hebben, zolang je niet alles opmaakt
Zo lang is niks voor mij, en heb een beperkt aantal snipperdagen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:41 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ah ik dacht al langer dan een maand weg ofzo. Soms heb je ook van die avonturiers.
Kende ooit iemand die voor zijn heel vaak weg ging naar het buitenland en allemaal leuke dingen deed.
Ja dat werd mij verteld door een 80 jarige omaquote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan blijf je maar thuis
Nah, reisje kan wel, maar zou het niet te gek maken. Zo boeiend is de wereld nou ook weer niet.
Het mijne werd omgezet naar een gift, dus had gelukquote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:42 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Bedankt voor het adviesDat denk ik dus eigenlijk ook. Heb geen studieschuld ook tot nu toe
Wil dat zo blijven houden.
Ik ben mentaal nog 25quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:43 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja dat werd mij verteld door een 80 jarige omaDus kreeg FOMO. Maar leuk hoor dat je naast je werk nog gewoon op dit soort reizen gaat.
Soms hoor je horrorverhalen dat mensen dat niet meer doen na een bepaalde leeftijdsfase.
Pffft gelukkig. Ik hoop dat ik dat straks ook kan zeggen als ik later x jaar oud ben. Want hoe oud ben je eigenlijk?quote:
Wat was jouw upperlimit ook alweer?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Pffft gelukkig. Ik hoop dat ik dat straks ook kan zeggen als ik later x jaar oud ben. Want hoe oud ben je eigenlijk?
Mijn minimale leeftijd is 50 jaarquote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat was jouw upperlimit ook alweer?
39![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:54 schreef Medusa666 het volgende:
Nou trusten
Bedankt voor alle informatie!
Niet echt, jij? Denk dat ik vooral veel ga lezen en een beetje poetsen. Misschien nog stukje onkruid wieden. Dat zal het wel zijn.quote:
Als je eenmaal een huis, werk en vaste lasten hebt maak je zo'n reis ook niet meer snel.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:33 schreef Medusa666 het volgende:
Dat doe ik nu allemaal al.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 08:15 schreef MissMSX het volgende:
Gewoon wachten tot je dusdanig oud bent dat je alleen nog maar achter de geraniums wilt hangen en als een zure boomer bovenop je geld wilt zitten.
Hier mee eens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 08:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als je eenmaal een huis, werk en vaste lasten hebt maak je zo'n reis ook niet meer snel.
Dus zou wel serieus overwegen een lange reis te maken hoor, de wereld is zo mooi
Wij probeerden al 2 jaar naar Nieuw-Zeeland te gaan maar door corona ging het niet.
En door werk enzo kunnen we max 4 weken gaan, dat is toch zonde
Leugens!quote:
Ja, protesteren voor het klimaat in eigen land is helemaal in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:05 schreef MissMSX het volgende:
Wereldreizen zijn trouwens wel erg 2001.
Ja fietsvakantie door europa is het nu helemaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:05 schreef MissMSX het volgende:
Wereldreizen zijn trouwens wel erg 2001.
Niet! Die zijn dood.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leugens!
Jij hangt achter de orchideeën.
en wandelen in matchende kledingquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja fietsvakantie door europa is het nu helemaal.
Ja hebben jullie al weer geboekt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en wandelen in matchende kleding
En de cavia's?quote:
Van de ANWB mag ik hopen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en wandelen in matchende kleding
Heb je ze orchideeën gevoerd ofzo?quote:
Komende dagen al een beetje inpakken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 07:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet echt, jij? Denk dat ik vooral veel ga lezen en een beetje poetsen. Misschien nog stukje onkruid wieden. Dat zal het wel zijn.
inpakken? waarom?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komende dagen al een beetje inpakken.
Ik heb zonet 'gaaf land' getweet met een foto van de weersverwachting. Is dat voldoende?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:08 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, protesteren voor het klimaat in eigen land is helemaal in.
Dan pak je toch gewoon de laatste dag in? Je gaat toch niet de laatste dagen van je vakantie bezig zijn met vertrekken?quote:
De spullen die niet meer nodig zijn, kunnen we al opbergen. Dat scheelt weer de tijd op de laatste dag. We moeten wel voor 11 uur het terrein af. En ze geven voor maandag regen af.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan pak je toch gewoon de laatste dag in? Je gaat toch niet de laatste dagen van je vakantie bezig zijn met vertrekken?
Ben echt blij dat mijn vriend mij dat heeft afgeleerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De spullen die niet meer nodig zijn, kunnen we al opbergen. Dat scheelt weer de tijd op de laatste dag. We moeten wel voor 11 uur het terrein af. En ze geven voor maandag regen af.Het zou fijn zijn dat we het meeste droog kunnen inpakken, daarnaast blijft het tot zondag te warm om nog veel activiteiten te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |