TT's cancellen is woke.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:18 schreef HeatWave het volgende:
Welkom in de R&P Relaties SC
[ afbeelding ]
TT's zijn lame.
Weet je wat voor een stoere boy je je voelt als je als 16 jarig kutpubertje tegen je pa kunt zeggen dattie van jouw bier af moet blijven?quote:
Zelfs het grootste kwaad kan een flinter goeds bevatten blijkbaarquote:
quote:
Kssshhhtttquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gisteren, nog voor het hier over spekken ging, al twee spekken op. #influencerDie trakteerde spekkies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Luktjenietquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:56 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ontkom er ook niet aan om morgen een zakje te kopen. Ik eet er 3 van en de rest gooi ik weg
Okay wat is dan beter voer volgens jouquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:08 schreef Barbusse het volgende:
Spekkies zijn ranzig. Gesuikerd plastic peuterzoomiesvoer
Vrijwel alles.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Okay wat is dan beter voer volgens jou
Geen idee, ik drink geen bierquote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet je wat voor een stoere boy je je voelt als je als 16 jarig kutpubertje tegen je pa kunt zeggen dattie van jouw bier af moet blijven?
Snobquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:08 schreef Barbusse het volgende:
Spekkies zijn ranzig. Gesuikerd plastic peuterzoomiesvoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |