dus daarom 12 biljoen laten stelen door het meest corrupte land ter wereld, wat een bedreiging is voor onze vrije democratie?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:53 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Zal vast goed terecht komen in een van de meest corrupte landen in de wereld.
[ afbeelding ]
Volgens mij zat er wel wat verbetering in afgelopen jaren maar russen zijn dacht ik nog corrupter en dat zal de zaak niet verbeteren in de bezette gebieden.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:35 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]altijd grappig als er om een "bron" wordt gevraagd als er iets negatiefs over Oekraïne wordt geplaatst, terwijl er niet getwijfeld wordt aan 99% van de posts hier met vage twitterberichtjes waar van alles wordt geclaimd zonder bronnen, omdat die pro-Oekraïne zijn.
Zoek eens op Google of Wikipedia op welke plaats Oekraïne staat op de corruptie-index. Het komt zelf na heel wat landen in Afrika, Midden-Oosten en Azië.
12 biljoen ging dat over.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:40 schreef Korenfok het volgende:
[..]
dus daarom 12 triljoen laten stelen door het meest corrupte land ter wereld, wat een bedreiging is voor onze vrije democratie?
In Rusland kan je alles afkopen en omkopen als je het geld hebt.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:43 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Volgens mij zat er wel wat verbetering in afgelopen jaren maar russen zijn dacht ik nog corrupter en dat zal de zaak niet verbeteren in de bezette gebieden.
Whataboutism. Het geld gaat naar Oekraïne en niet Rusland. Uit de pandora-papers bleek dat Zelensky en zijn inner circle ook lekkere graaiers zijn. En daar vertrouw je dan miljarden aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:43 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Volgens mij zat er wel wat verbetering in afgelopen jaren maar russen zijn dacht ik nog corrupter en dat zal de zaak niet verbeteren in de bezette gebieden.
Tja, helaas weten alleen Fokkers dat...quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:06 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Whataboutism. Het geld gaat naar Oekraïne en niet Rusland. Uit de pandora-papers bleek dat Zelensky en zijn inner circle ook lekkere graaiers zijn. En daar vertrouw je dan miljarden aan.
En wat zeiden die papieren over poetin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:06 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Whataboutism. Het geld gaat naar Oekraïne en niet Rusland. Uit de pandora-papers bleek dat Zelensky en zijn inner circle ook lekkere graaiers zijn. En daar vertrouw je dan miljarden aan.
Ow, ik wel hoor.quote:
Nogmaals: Whataboutism. Het geld gaat naar Oekraïne en niet Rusland of Poetin.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:15 schreef Korenfok het volgende:
[..]
En wat zeiden die papieren over poetin?
ps zelensky was toen geen politici he slimmert, maar gewoon een artiest wie mensen ingehuurd had om zo goed mogelijk zijn geld te beheren (praat het niet goed).Dus prima toch, iemand slim met zijn geld om gaat, nooit meer belasting betalen dan nodig.
maar wat zeiden de pandora papers over rusland, poetin en zijn vrienden? Want die hebben dus heel rusland leeg geroofd, en dat vind je blijkbaar prima?
Zelenski is een grootgraaier, absoluut, maar ik wil ook noteren dat hij echt zijn best doet voor Oekraine.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:06 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij vooral om materieel wat ter beschikking wordt gesteld en weinig directe monetaire financiering.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:06 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Het geld gaat naar Oekraïne en niet Rusland.
De russen die ze als kanonnenvoer gebruiken zeker niet neequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:22 schreef riazop het volgende:
De Oekraiense burger in het oosten, die is de lul. Maar wie kan dat wat schelen?
Het is wel wat meer dan belastingontduiking.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:25 schreef Barbusse het volgende:
Dus dat Zelensky er belastingconstructies op na houdt zoals iedere andere rijke artiest of zakenman is een bewijs voor....wat?
Er is mij niks bekend over dat landen geld sturen naar Oekraïne, alleen materieel. Ngo's zamelen wel geld in, maar dan ook om bv medisch materieel in te kopen om naar Oekraïne te sturen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:26 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij vooral om materieel wat ter beschikking wordt gesteld en weinig directe monetaire financiering.
Nogmaals, dat is bewijs voor...wat?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:30 schreef riazop het volgende:
[..]
Het is wel wat meer dan belastingontduiking.
Het is niet voor niets een "Special Meatgrinder Operation" meestal gebruik je varken of rund voor het gehakt maar de russen hebben een alternatief gevonden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
De russen die ze als kanonnenvoer gebruiken zeker niet nee
Je moet er gewoon heel realistisch naar kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:30 schreef Zwoerd het volgende:
Gaan we nu elke keer dezelfde discussie krijgen als er weer steun naar Oekraïne gaat?
Zo! Een kanaal met wel 14 hele abonneesquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:30 schreef riazop het volgende:
[..]
Het is wel wat meer dan belastingontduiking.
Maar is is een opgaande lijn; je komt tenminste met ietsquote:RPAC FRANCE
14 abonnees
Je kan niet logisch na gaan denkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:33 schreef riazop het volgende:
[..]
Je moet er gewoon heel realistisch naar kijken
Iedereen probeert van deze oorlog beter te worden. Zelenski ook. Ik neem dat die man en zijn clan niet eens kwalijk. Hij heeft in het westen de publieke opinie (nog) in zijn hand en in ruil doet hij wat "het Westen" zegt.
Dat Zelenski wat geld opzij heeft gezet vind ik anders vrij logisch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:35 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Je kan niet logisch na gaan denken
Weinig gebeurt eigenlijk. Veel naweeën van de aanval op de luchtmachtbasis nog steeds, nog steeds niet 100% duidelijk waar het mee gebeurt is. Voor de rest nog wat depots, commando centra opgeblazen. Weinig spannendsquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is het belangrijkste van wat ik heb gemist vandaag over deze oorlog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |