Meerquote:
Ik ook, maar er begint een klein probleempje te ontstaan betreffende de manier waarop wij in Nederland woningen bouwen. Het gaat heel hard als de warmte eenmaal doorgedrongen is.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik raak er wel meer aan gewend al.
Als je denkt dat dat een verschil maakt, heb je het echt goed voor elkaar. Die van mij haalt op de volle 100% 24 niet eens meer.quote:
Makkelijk praten in Frankrijk, we begonnen hier de dag met onweer en het heeft gegoten. Het is hier nu best fris. De bossen zijn alweer zover afgekoeld dat ze niet meer « stomen ».quote:
Regen, waar?quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:35 schreef Nizno het volgende:
hier net een regenbuitje gehad... waarom dat precies moest toen ik op de fiets zat vraag ik me af, Het voelt minder warm aan, ondanks dat de temperatuur niet echt is afgenomen.
even de hitte van de ramen af door de regen en het feit dat er geen zon op staat dus blijft nog wel ff lekker nattig op dat doek.
Eerder warmte en niet meer zo lastig heet. Langere nachten al, dus gewoon prima weer welquote:
8min rondom groningenquote:
De bui was al opquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Stuur het even naar Zwolle toe!
We hebben niets gehad.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hadden jullie niet wat kunnen bewaren voor ons?
Nee joh, Death Valley is veel aangenamer dan dit geplak hoorquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:36 schreef TLC het volgende:
Het is net de Death Valley hier, alleen dan zonder de rotsen, Bassie&Adriaan en zulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |