abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator maandag 15 augustus 2022 @ 13:39:35 #201
269689 crew  Viv
pi_205644548
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 12:28 schreef amaranta het volgende:
Ik ben op “Silent” Eindhoven AirPort. Met silent bedoelen ze dat ze geen vluchten omroepen. Maar verder is er niks silent aan.
Oh maar dat vind ik al een hele vooruitgang! Ik heb dat omroepen nooit gesnapt. Alsof ook maar iemand naar die onafgebroken stroom informatie luistert die 99% van de tijd niet op jou van toepassing is. 8)7
pi_205644551
Exode wat een eikels zeg

Wij zijn zelf weg maar onze tuin wordt opnieuw bestraat en is helemaal leeg getrokken. Ze begonnen ook in 06:00 i.v.m. de warmte. Dat heb ik de buren werk laten weten.

En ik zit momenteel met sac in het ziekenhuis. Ze heeft een paar dagen geleden een plank op haar teen gehad. Gisteren stond er iemand in het zwembad op haar teen en sindsdien is het huilen en blijft het bloeden met tussenpozen. Dus nu heeft ze een röntgenfoto gehad om te zien of het gebroken is. Dus nu weer wachten op de dokter.
pi_205644730
@exode wat een horken zeg.

@F_r wat rot om dat op vakantie te hebben. Hopelijk valt het mee voor Sac. Beterschap voor haar!

Over herrie gesproken, wij hebben afgelopen weken ook voor behoorlijk wat overlast in de buurt gezorgd, want we hebben een veranda gebouwd en onze tuin opnieuw bestraat. We gaan onze schuur ook nog uitbreiden dus dan volgt nog meer herrie. :s) Gelukkig voor de buren klussen we wel op Christelijke tijden en is er niet 24/7 non stop herrie. Aan de andere kant kunnen we er niet echt wat aan doen, want de klus moet toch gedaan worden.
pi_205644816
@exode ik zou ook nijdig zijn. De keuze voor hoe verder zou ik bij je verloofde laten.

Wij hadden laatst dat de gevel werd geïsoleerd. Ik had niet zo bedacht dat ze om 7:00 zouden starten. Nouja de halve buurt is toch op vakantie.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_205644850
Hier in de straat wordt altijd wel ergens geklust. Ook door onszelf. In november dus een nieuw dak, dat gaat ook met troep en herrie. En het uitbreken van de openslaande deuren meld ik ook maar even op tijd bij de buren.

Wij hebben gewoon al hout besteld voor de haard. Die prijzen stijgen nu ook, niet normaal. Dus vrijdag wordt een half bos bezorgd.
  maandag 15 augustus 2022 @ 14:59:52 #206
208890 June.
Seriously?
pi_205645198
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 202 :@ 2 11:49 schreef MaJo het volgende:
Vinden jullie het ook heerlijk om openbare ruzies af te luisteren? Dat kan mijn dag helemaal goed maken O+ :')
Ik luister soms ook stiekem de buren af als ze in de tuin zitten. En ze niet weten dat ik ook buiten zit
Shine bright like a diamond.
pi_205645398
Ik hoor ook regelmatig gesprekken van buren als ik op bed lig (overdag dan wel in avond) en zij in tuin zitten, en daar kan ik ook wel van genieten. Al is er eigenlijk nooit ruzie oid, eerder nieuwtjes die ik dan opvang. En ik kan uit stuk of 6 tuinen gesprekken horen als ze een beetje duidelijk en ze niet al te zacht praten :+

Zo heb ik door een gesprek dat ik overhoorde het vermoeden dat één van de buurvrouwen zwanger is. Ben benieuwd of er een aankondiging komt binnenkort.
pi_205645483
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 13:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode wat een horken zeg.

@:F_r wat rot om dat op vakantie te hebben. Hopelijk valt het mee voor Sac. Beterschap voor haar!

Over herrie gesproken, wij hebben afgelopen weken ook voor behoorlijk wat overlast in de buurt gezorgd, want we hebben een veranda gebouwd en onze tuin opnieuw bestraat. We gaan onze schuur ook nog uitbreiden dus dan volgt nog meer herrie. :s) Gelukkig voor de buren klussen we wel op Christelijke tijden en is er niet 24/7 non stop herrie. Aan de andere kant kunnen we er niet echt wat aan doen, want de klus moet toch gedaan worden.
Niks gebroken gelukkig. Zit veel bloed onder. In de gaten houden of de nagel dik wordt. Dan terug om open te laten maken. Medicatie gehad maar de apotheek is dicht. Het is een feestdag die kende ik niet. Ik ken alleen 14 juli
pi_205645532
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:39 schreef F_r het volgende:

[..]
Niks gebroken gelukkig. Zit veel bloed onder. In de gaten houden of de nagel dik wordt. Dan terug om open te laten maken. Medicatie gehad maar de apotheek is dicht. Het is een feestdag die kende ik niet. Ik ken alleen 14 juli
Officiële einde van WW2? Wist niet dat dat een feestdag is, maar goed..

Edit; je bent helemaal niet in NL!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205645544
Mijn achterburen waren vorige week nogal tegen elkaar tekeer gegaan.

Zijn nu de kersverse ouders van hun zesde kind. :+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_205645588
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 13:34 schreef BE het volgende:
Van zo'n hashtag zouden bij mij ook de stoppen doorslaan, zeker gezien de voorgeschiedenis! :o :X

Hier waren vanmorgen de kantentrimmers door de gemeente uit het vet gehaald. *O*
Die dingen schijnen niet gewoon op een stand aan te kunnen blijven maar dat moet dan steeds zo 'heng-heng-heng-heng' lijkt het. Ik heb het ze eigenlijk nooit gevraagd, maar ze klinken eigenlijk altijd zo.
Net als bladblazers, ook die hebben niet gewoon een 'aan-stand'. :+
Heng heng heng STOP heng STOP heng heng STOP heeeeeeeng STOP

He-le-maal gestoord word ik daarvan. Agressief ook. En psychotisch.
pi_205645599
Al onze buren zijn eigenlijk altijd heel stil. We horen nauwelijks iets van ze. Tenzij de buren bezoek hebben van zoon of dochter, dan worden behoorlijk wat prive dingen besproken zoals de hoogte van de schulden en hoe lang de ex van dochter nog vastzit.

In ons oude huis hadden we een buurvrouw die altijd vrij aparte gesprekken voerde in de tuin. Dat haar boob job was mislukt bijvoorbeeld. Die dacht echt dat ze alleen op de wereld was in de tuin. Ik heb daar zo vaak naar binnen moeten rennen omdat ik mijn lach niet in kon houden.
pi_205645607
Mijn buren hebben 2 krijserds van kinderen die ik continue hoor gillen en krijsen. Vooral de jongste van 3 die constant aan het janken is }:|

Is de mijne een keer stil, hoor ik wel het gejank van andermans kind :') }:|
pi_205645656
Van buren geen last. We wonen vrijstaand en aan drie kanten geheel vrij uitzicht en aan de bewoonde kant twee rustige dertigers

Wel veel van die HENG HENG HENG gemeentewerkers waar BE en Spring het over hebben.
  maandag 15 augustus 2022 @ 16:00:06 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205645683
Onze buren storen zich enorm aan de kinderen van de achterburen. Daar zitten ze dan samen af en toe flink over te zuchten en te steunen en af en toe slaan dan bij onze buurvrouw de stoppen door en die gaat dan over de sloot en de schutting van de buren staan krijsen: KUN JE NOU NIET EEN KEER JE KOP DICHTHOUDEN VOOR EEN PAAR MINUTEN COR GODVERDOMME!!!!

:o En dan zit ik dus echt te shaken in de woonkamer want ik trek ruzie en gedoe echt enorm slecht.

Nu ben ik het wel met haar eens, die Cor is echt zo'n jankerige 5-jarige, jongste van 8 kinderen, superirritant, zeker voor oudere broertjes en jankt om ALLES.
Maar toch... ik stoor me er niet in die mate aan dat ik met oordopjes op in de tuin ga zitten (zoals mijn buren. :X)
pi_205645696
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:00 schreef BE het volgende:

:o En dan zit ik dus echt te shaken in de woonkamer want ik trek ruzie en gedoe echt enorm slecht.
Ah, jij ook al.
Ik ook, enorm slecht.
Best lastig soms

Met oordopjes in de tuin zitten :o :D
pi_205645743
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:00 schreef BE het volgende:
Nu ben ik het wel met haar eens, die Cor is echt zo'n jankerige 5-jarige, jongste van 8 kinderen, superirritant, zeker voor oudere broertjes en jankt om ALLES.

Lijkt me wel wat voor “een huis vol” O-)
pi_205645746
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:39 schreef F_r het volgende:

[..]
Ah, nu snap ik waarom zoveel dicht is hier in Frankrijk… het is een feestdag.
  maandag 15 augustus 2022 @ 16:16:26 #219
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205645832
Jep, Maria Hemelvaart. Feestdag in veel katholieke landen. Ook al een paar keer tegenaan gelopen in België, Spanje en Italië geloof ik...
pi_205645910
SPOILER: buren...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205645912
8 kinderen? So daar zal geluid vandaan komen.

Wij zijn de enige in onze rij huizen met kleine kinderen dus wij zijn soms best hoorbaar. Vooral Juul, die zit in haar 'als ik mijn zin niet krijg, ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard krijsen' fase.

B heeft net zijn 1e Timmerdorp dag achter de rug, hij is zo blij. En we moeten Jeugdjournaal kijken meldden ze....
pi_205645968
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:07 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Ah, nu snap ik waarom zoveel dicht is hier in Frankrijk… het is een feestdag.
Maria Hemelvaart nog nooit van gehoord
pi_205645982
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:45 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Officiële einde van WW2? Wist niet dat dat een feestdag is, maar goed..

Edit; je bent helemaal niet in NL!
In Fr anders was ik wel naar de huisarts gegaan. Ik heb geen idee hoe dat in Frankrijk werkt dus maar op goed geluk het ziekenhuis binnen gelopen.
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:38:18 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205646516
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:26 schreef exode het volgende:
8 kinderen? So daar zal geluid vandaan komen.

Wij zijn de enige in onze rij huizen met kleine kinderen dus wij zijn soms best hoorbaar. Vooral Juul, die zit in haar 'als ik mijn zin niet krijg, ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard krijsen' fase.

B heeft net zijn 1e Timmerdorp dag achter de rug, hij is zo blij. En we moeten Jeugdjournaal kijken meldden ze....
Het valt nog mee, de oudste is 19 ofzo, dus die krijst niet meer. :D
Maar toch... mijn egernis is de deur aan deze kant met een stevige dranger, als ze dan met een paar naar buiten gaan is het KLAPKLAPKLAP :X
Maar ja, ik ben een mietje... ik durf niet te vragen of daar een stootkussentje tussen kan. :')

(Een van hun kinderen zit bij mijn jongste in het sportteam en op zich kunnen we prima met ze overweg gelukkig.)
  maandag 15 augustus 2022 @ 17:38:43 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205646519
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:26 schreef Vanyel het volgende:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o Dat is een behoorlijk contrast! :o
pi_205646559
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 15:56 schreef lily het volgende:
Van buren geen last. We wonen vrijstaand en aan drie kanten geheel vrij uitzicht en aan de bewoonde kant twee rustige dertigers

Wel veel van die HENG HENG HENG gemeentewerkers waar BE en Spring het over hebben.
Ik woon vrijstaand en ben zelf een heng-heng-heng'er. 8-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205646575
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap niet waar zo'n reactie vandaan komt... Waarom niet gewoon normaal met elkaar praten als je ergens last van hebt?
pi_205646603
Hier in België viel het me ook al op dat veel dicht is (kan natuurlijk op maandag standaard zijn) tot ik bij de Google openingstijden van een museum zag dat het tijdens Maria Hemelvaart anders kon zijn. Ik kende het ook niet.

SPOILER
Hier ook wel wat gedoe met schoonbroer maar nadat wijlen m’n schoonvader het nog een keer gesust heeft ‘tolereren’ we elkaar. Alhoewel elkaar, volgens hem is er geen probleem. Mijn man zegt wel eens dat als zijn moeder is overleden er geen contact meer zal zijn. Het zal in ieder geval tot het minimum beperkt worden…

En tja buren, we hebben een klagende achterbuur die over onze zwembadpomp zeurt. Hok waar die staat helemaal geïsoleerd en draaitijden netjes aangepast voor hem. Gaat hij zelf een overkapt terras bouwen tegen ons hokje aan. Helemaal prima natuurlijk maar hij had alleen even een regenwaterafvoer op ons platdak van dat hokje dicht gemaakt ‘omdat het niet anders kon’ en had dat niet eens gemeld. Dus na een aantal dagen heftige regenbuien moesten we toevallig iets uit dat hokje halen, is het helemaal volgelopen met water.. binnenwanden met isolatie zijknat en schimmelig. En dan het blijven nuanceren dat het niet anders kon, terwijl de afvoer boven eigen grond zat.. dus ik weet niet…

@F_r beterschap met de teen, hopelijk wordt de pijn snel minder
pi_205646608
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik snap niet waar zo'n reactie vandaan komt... Waarom niet gewoon normaal met elkaar praten als je ergens last van hebt?
Ik hoor net van BE dat je dat bijvoorbeeld eng kunt vinden ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_205646640
Gewoon normaal met elkaar praten eng?
Of ruzie en gillen/schreeuwen eng?
pi_205646679
Of allebei?
pi_205646718
Oh, dat weet ik niet.
Ik ging uit van 2
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:21:10 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205646825
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik hoor net van BE dat je dat bijvoorbeeld eng kunt vinden ;)
Nou... :D Ik ben idd een mietje, maar ik ga niet als tegenhanger daarvan een enorme tirade afsteken. Want dat zou ik nog enger vinden. :D
Ik wacht gewoon nog even op dat 'nu ik je toch spreek'-moment. O-)
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:22:15 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205646834
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:57 schreef lily het volgende:
Gewoon normaal met elkaar praten eng?

Of ruzie en gillen/schreeuwen eng?
:Y Ik vind het ook lastig om naar ze toe te gaan en heel rustig te zeggen 'goh, weet je dat dat klappen van die deur echt een enorme herrie is?'
Hun terras zit aan de andere kant van het huis en ik denk dat ze het gewoon echt niet door hebben. En dan wil ik dus niet die zeurbuur zijn die gaat vragen of ze er iets aan kunnen doen. :@
pi_205646837
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:21 schreef BE het volgende:

[..]
Nou... :D Ik ben idd een mietje, maar ik ga niet als tegenhanger daarvan een enorme tirade afsteken. Want dat zou ik nog enger vinden. :D
Haha, heel herkenbaar.
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:23:34 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205646842
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik woon vrijstaand en ben zelf een heng-heng-heng'er. 8-)
:o :D
Waarom is dat dan? Werkt het fijner als je henghengheng doet dan heeeeeeeeeeeeeeng?
pi_205646846
Ja, oke.
Dat heb ik dus niet.

Ik heb alleen een enorme aversie tegen schelden/schreeuwen/ruzie. Dan klap ik dicht.
pi_205646886
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:23 schreef BE het volgende:

[..]
:o :D
Waarom is dat dan? Werkt het fijner als je henghengheng doet dan heeeeeeeeeeeeeeng?
Zo werkt het apparaat vanwege de veiligheid. Alleen als je de knop indrukt, staat het ding aan. Druk je het harder in, dan gaat het ding harder aan. Druk je de knop niet in, dan gaat het uit. Daardoor werkt het wat ongelijkmatiger, vooral als het terrein niet vlak is. Je moet voorzichtig zijn, zeker omdat je met sommige apparaten zo je voet eraf snijdt. En het is lastig om de knop constant op precies dezelfde manier ingedrukt te houden.
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:30:35 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205646898
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:32 schreef F_r het volgende:

[..]
Serieus?
Jij woont in het zuiden toch?
Half België is vandaag ook dicht.
Hoe kan het dat je dat, zo dicht bij België al die jaren gemist hebt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205646982
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:38 schreef BE het volgende:
de deur aan deze kant met een stevige dranger, als ze dan met een paar naar buiten gaan is het KLAPKLAPKLAP :X
Irritant, ja. Onze buren kunnen geen enkele deur in huis zachtjes dicht doen :') Vooral 's nachts heel fijn nadat ze een nachtdienst hebben gedraaid of zijn uitgegaan.
Edit:
SPOILER
pi_205647049
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Serieus?
Jij woont in het zuiden toch?
Half België is vandaag ook dicht.
Hoe kan het dat je dat, zo dicht bij België al die jaren gemist hebt?
Ik ben niet katholiek. En kom bijna nooit in België. Alleen in er doorheen te rijden naar Frankrijk.
  maandag 15 augustus 2022 @ 18:54:57 #242
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205647154
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 16:32 schreef F_r het volgende:

[..]
Elk jaar op 15 augustus.
pi_205647199
Ik heb geen moeite met buren aanspreken, maar dat hoef ik hier ook eigenlijk niet. Onze buurman hoest zich helemaal de kolere, elke dag. Die rookt als een ketter en heeft allerlei aandoeningen. Dus je hoort eerst klik van zijn aansteker en dan een hoestbui from hell. Maar ja, ik kan moeilijk zeggen dat ie wat zachter moet hoesten, de eerste keer dat ik het hoorde dacht ik dat ik 112 moest bellen.

De zoon van de buren komt elke donderdagavond rond 11 uur 's avonds zijn zoon (de kleinzoon dus) halen. Dan gaan ze in de brandgang de dag bespreken en heeeeel vaaaaak en heeeel hard afscheid nemen. Ik heb even aangegeven dat wij daar letterlijk van wakker schrikken, het galmt enorm door. Dus dat doen ze niet meer.

Dat was het.

De andere buurvrouw vroeg wel eens of we last hadden van de gamende buurjongen. Ik gaf aan dat we het soms wel hoorden, maar dat we er geen last van van hadden. B klaagt er soms over die slaapt ernaast maar dan herinner ik hem aan zijn gezang in zijn bed in de vroege ochtend....Hij gamet overigens met een koptelefoon dus we horen alleen af en toe 'schieten jongen!' etc. Maar goed nu heeft ie dus een vriendinnetje >:)

Wij hebben 2 huizen geleden een geschifte buurvrouw gehad, die heb ik meerdere keren de grond in gescholden, die haalde het slechtste in ons naar boven. Wat een debiel was dat. Dan valt alles daarna mee.
pi_205647200
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 18:54 schreef amaranta het volgende:

[..]
Elk jaar op 15 augustus.
Dat weet ik nu dus.
  maandag 15 augustus 2022 @ 19:01:31 #245
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205647231
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 14:13 schreef exode het volgende:
Hier in de straat wordt altijd wel ergens geklust. Ook door onszelf. In november dus een nieuw dak, dat gaat ook met troep en herrie. En het uitbreken van de openslaande deuren meld ik ook maar even op tijd bij de buren.

Wij hebben gewoon al hout besteld voor de haard. Die prijzen stijgen nu ook, niet normaal. Dus vrijdag wordt een half bos bezorgd.
Misschien een tip voor een volgende keer. Wij hebben ooit een aanhanger resthout besteld bij een meubelfabriek. Zij maken tafels en hebben heel veel hout over altijd.
pi_205647238
We hebben onze buren 2 jaar geleden een cadeaupakket gegeven, Juul sliep pas door toen ze 1,5 jaar was. Daarvoor werd ze 5 a 6 keer per nacht wakker met veel geluid. Dus dat hebben de buren echt wel gehoord ook al ontkenden ze het.
Dus die gaven wij als goedmaker een verwenpakket met een borrel erbij. Dat vonden ze 'onzin' want wat konden wij er nou aan doen. Maar ik voelde me echt zo lullig.
  maandag 15 augustus 2022 @ 19:04:23 #247
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205647258
Mijn man deed heng, heng heng en toen brak de grasmaaier.
Trekstarter kapot.
pi_205647263
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:01 schreef amaranta het volgende:

[..]
Misschien een tip voor een volgende keer. Wij hebben ooit een aanhanger resthout besteld bij een meubelfabriek. Zij maken tafels en hebben heel veel hout over altijd.
Is dat ok hout? We hebben geen zin in klachten of gedoe met geur en zo? We bestellen nu altijd essenhout omdat onze ervaring is dat we daarmee niemand uitroken.

Ik bedacht me dit weekend dat mijn vader altijd met zijn beste vriend het bos inging met een aanhangwagen op de dagen dat zij wisten dat er bomen waren gekapt. Die lagen dan langs de weg en dan gingen zij in het donker dat hout kleiner zagen met een kettingzaag en dan thuis in houtkachel porties hakken. Mijn vader was best een boef wat dat betreft.
  maandag 15 augustus 2022 @ 19:05:48 #249
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205647282
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:04 schreef exode het volgende:

[..]
Is dat ok hout? We hebben geen zin in klachten of gedoe met geur en zo? We bestellen nu altijd essenhout omdat onze ervaring is dat we daarmee niemand uitroken.

Volgens mij wel.
pi_205647289
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2022 19:05 schreef amaranta het volgende:

[..]
Volgens mij wel.
Thanks, gaan we zeker onthouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')