Oh maar dat vind ik al een hele vooruitgang! Ik heb dat omroepen nooit gesnapt. Alsof ook maar iemand naar die onafgebroken stroom informatie luistert die 99% van de tijd niet op jou van toepassing is.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:28 schreef amaranta het volgende:
Ik ben op “Silent” Eindhoven AirPort. Met silent bedoelen ze dat ze geen vluchten omroepen. Maar verder is er niks silent aan.
Ik luister soms ook stiekem de buren af als ze in de tuin zitten. En ze niet weten dat ik ook buiten zitquote:Op maandag 15 augustus 202
2 11:49 schreef MaJo het volgende:
Vinden jullie het ook heerlijk om openbare ruzies af te luisteren? Dat kan mijn dag helemaal goed maken![]()
Niks gebroken gelukkig. Zit veel bloed onder. In de gaten houden of de nagel dik wordt. Dan terug om open te laten maken. Medicatie gehad maar de apotheek is dicht. Het is een feestdag die kende ik niet. Ik ken alleen 14 juliquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:58 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:exode wat een horken zeg.
@:F_r wat rot om dat op vakantie te hebben. Hopelijk valt het mee voor Sac. Beterschap voor haar!
Over herrie gesproken, wij hebben afgelopen weken ook voor behoorlijk wat overlast in de buurt gezorgd, want we hebben een veranda gebouwd en onze tuin opnieuw bestraat. We gaan onze schuur ook nog uitbreiden dus dan volgt nog meer herrie.Gelukkig voor de buren klussen we wel op Christelijke tijden en is er niet 24/7 non stop herrie. Aan de andere kant kunnen we er niet echt wat aan doen, want de klus moet toch gedaan worden.
Officiële einde van WW2? Wist niet dat dat een feestdag is, maar goed..quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:39 schreef F_r het volgende:
[..]
Niks gebroken gelukkig. Zit veel bloed onder. In de gaten houden of de nagel dik wordt. Dan terug om open te laten maken. Medicatie gehad maar de apotheek is dicht. Het is een feestdag die kende ik niet. Ik ken alleen 14 juli
Heng heng heng STOP heng STOP heng heng STOP heeeeeeeng STOPquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:34 schreef BE het volgende:
Van zo'n hashtag zouden bij mij ook de stoppen doorslaan, zeker gezien de voorgeschiedenis!![]()
Hier waren vanmorgen de kantentrimmers door de gemeente uit het vet gehaald.![]()
Die dingen schijnen niet gewoon op een stand aan te kunnen blijven maar dat moet dan steeds zo 'heng-heng-heng-heng' lijkt het. Ik heb het ze eigenlijk nooit gevraagd, maar ze klinken eigenlijk altijd zo.
Net als bladblazers, ook die hebben niet gewoon een 'aan-stand'.
Ah, jij ook al.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:00 schreef BE het volgende:
En dan zit ik dus echt te shaken in de woonkamer want ik trek ruzie en gedoe echt enorm slecht.
Lijkt me wel wat voor “een huis vol”quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:00 schreef BE het volgende:
Nu ben ik het wel met haar eens, die Cor is echt zo'n jankerige 5-jarige, jongste van 8 kinderen, superirritant, zeker voor oudere broertjes en jankt om ALLES.
Ah, nu snap ik waarom zoveel dicht is hier in Frankrijk… het is een feestdag.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:39 schreef F_r het volgende:
[..]
Niks gebroken gelukkig. Zit veel bloed onder. In de gaten houden of de nagel dik wordt. Dan terug om open te laten maken. Medicatie gehad maar de apotheek is dicht. Het is een feestdag die kende ik niet. Ik ken alleen 14 juli
SPOILER: buren...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Maria Hemelvaart nog nooit van gehoordquote:Op maandag 15 augustus 2022 16:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik waarom zoveel dicht is hier in Frankrijk… het is een feestdag.
In Fr anders was ik wel naar de huisarts gegaan. Ik heb geen idee hoe dat in Frankrijk werkt dus maar op goed geluk het ziekenhuis binnen gelopen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:45 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Officiële einde van WW2? Wist niet dat dat een feestdag is, maar goed..
Edit; je bent helemaal niet in NL!
Het valt nog mee, de oudste is 19 ofzo, dus die krijst niet meer.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:26 schreef exode het volgende:
8 kinderen? So daar zal geluid vandaan komen.
Wij zijn de enige in onze rij huizen met kleine kinderen dus wij zijn soms best hoorbaar. Vooral Juul, die zit in haar 'als ik mijn zin niet krijg, ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard krijsen' fase.
B heeft net zijn 1e Timmerdorp dag achter de rug, hij is zo blij. En we moeten Jeugdjournaal kijken meldden ze....
quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:26 schreef Vanyel het volgende:
SPOILER: buren...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is een behoorlijk contrast!
Ik woon vrijstaand en ben zelf een heng-heng-heng'er.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:56 schreef lily het volgende:
Van buren geen last. We wonen vrijstaand en aan drie kanten geheel vrij uitzicht en aan de bewoonde kant twee rustige dertigers
Wel veel van die HENG HENG HENG gemeentewerkers waar BE en Spring het over hebben.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap niet waar zo'n reactie vandaan komt... Waarom niet gewoon normaal met elkaar praten als je ergens last van hebt?SPOILER: buren...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ook wel wat gedoe met schoonbroer maar nadat wijlen m’n schoonvader het nog een keer gesust heeft ‘tolereren’ we elkaar. Alhoewel elkaar, volgens hem is er geen probleem. Mijn man zegt wel eens dat als zijn moeder is overleden er geen contact meer zal zijn. Het zal in ieder geval tot het minimum beperkt worden…
En tja buren, we hebben een klagende achterbuur die over onze zwembadpomp zeurt. Hok waar die staat helemaal geïsoleerd en draaitijden netjes aangepast voor hem. Gaat hij zelf een overkapt terras bouwen tegen ons hokje aan. Helemaal prima natuurlijk maar hij had alleen even een regenwaterafvoer op ons platdak van dat hokje dicht gemaakt ‘omdat het niet anders kon’ en had dat niet eens gemeld. Dus na een aantal dagen heftige regenbuien moesten we toevallig iets uit dat hokje halen, is het helemaal volgelopen met water.. binnenwanden met isolatie zijknat en schimmelig. En dan het blijven nuanceren dat het niet anders kon, terwijl de afvoer boven eigen grond zat.. dus ik weet niet…
@F_r beterschap met de teen, hopelijk wordt de pijn snel minder
Ik hoor net van BE dat je dat bijvoorbeeld eng kunt vindenquote:Op maandag 15 augustus 2022 17:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik snap niet waar zo'n reactie vandaan komt... Waarom niet gewoon normaal met elkaar praten als je ergens last van hebt?
Nou...quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik hoor net van BE dat je dat bijvoorbeeld eng kunt vinden
quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:57 schreef lily het volgende:
Gewoon normaal met elkaar praten eng?
Of ruzie en gillen/schreeuwen eng?
Haha, heel herkenbaar.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:21 schreef BE het volgende:
[..]
Nou...Ik ben idd een mietje, maar ik ga niet als tegenhanger daarvan een enorme tirade afsteken. Want dat zou ik nog enger vinden.
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik woon vrijstaand en ben zelf een heng-heng-heng'er.
Zo werkt het apparaat vanwege de veiligheid. Alleen als je de knop indrukt, staat het ding aan. Druk je het harder in, dan gaat het ding harder aan. Druk je de knop niet in, dan gaat het uit. Daardoor werkt het wat ongelijkmatiger, vooral als het terrein niet vlak is. Je moet voorzichtig zijn, zeker omdat je met sommige apparaten zo je voet eraf snijdt. En het is lastig om de knop constant op precies dezelfde manier ingedrukt te houden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:23 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Waarom is dat dan? Werkt het fijner als je henghengheng doet dan heeeeeeeeeeeeeeng?
Serieus?quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:32 schreef F_r het volgende:
[..]
Maria Hemelvaart nog nooit van gehoord
Irritant, ja. Onze buren kunnen geen enkele deur in huis zachtjes dicht doenquote:Op maandag 15 augustus 2022 17:38 schreef BE het volgende:
de deur aan deze kant met een stevige dranger, als ze dan met een paar naar buiten gaan is het KLAPKLAPKLAP![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet katholiek. En kom bijna nooit in België. Alleen in er doorheen te rijden naar Frankrijk.quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Serieus?
Jij woont in het zuiden toch?
Half België is vandaag ook dicht.
Hoe kan het dat je dat, zo dicht bij België al die jaren gemist hebt?
Elk jaar op 15 augustus.quote:Op maandag 15 augustus 2022 16:32 schreef F_r het volgende:
[..]
Maria Hemelvaart nog nooit van gehoord
Misschien een tip voor een volgende keer. Wij hebben ooit een aanhanger resthout besteld bij een meubelfabriek. Zij maken tafels en hebben heel veel hout over altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:13 schreef exode het volgende:
Hier in de straat wordt altijd wel ergens geklust. Ook door onszelf. In november dus een nieuw dak, dat gaat ook met troep en herrie. En het uitbreken van de openslaande deuren meld ik ook maar even op tijd bij de buren.
Wij hebben gewoon al hout besteld voor de haard. Die prijzen stijgen nu ook, niet normaal. Dus vrijdag wordt een half bos bezorgd.
Is dat ok hout? We hebben geen zin in klachten of gedoe met geur en zo? We bestellen nu altijd essenhout omdat onze ervaring is dat we daarmee niemand uitroken.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien een tip voor een volgende keer. Wij hebben ooit een aanhanger resthout besteld bij een meubelfabriek. Zij maken tafels en hebben heel veel hout over altijd.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 15 augustus 2022 19:04 schreef exode het volgende:
[..]
Is dat ok hout? We hebben geen zin in klachten of gedoe met geur en zo? We bestellen nu altijd essenhout omdat onze ervaring is dat we daarmee niemand uitroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |