En Antonyquote:
Die is wel best goed.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:04 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Bij die goal van Antony had ik mijn broek ook op mijn knieën niet normaal.
Waarom in Januari dan gewoon het seizoen afmaken.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:49 schreef Simmertje het volgende:
Je moet gewoon Antony zicht geven op een normale transfer in januari en het liefst in juni. Het laatste stukje rijpen bij Ajax en dan kun je naar een veel betere club dan Man U.
Eens, zou ook niet snappen waarom hij naar Man U wilt. Gewoon wachten op Real volgende zomer.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom in Januari dan gewoon het seizoen afmaken.
ManU lijkt sowieso momenteel een beetje een spelerskerkhof te zijn, als het niet hoeft zou ik daar niet heen gaan.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:49 schreef Simmertje het volgende:
Je moet gewoon Antony zicht geven op een normale transfer in januari en het liefst in juni. Het laatste stukje rijpen bij Ajax en dan kun je naar een veel betere club dan Man U.
Misschien dat hij flink gehyped wordt na een goed WK en je dan de hoofdprijs kan vangen, maar anders gewoon het seizoen af laten maken jaquote:Op zondag 14 augustus 2022 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom in Januari dan gewoon het seizoen afmaken.
125 miljoen gaat het worden. Zonder twijfel.quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien dat hij flink gehyped wordt na een goed WK en je dan de hoofdprijs kan vangen, maar anders gewoon het seizoen af laten maken ja
Lekker naar Real met Vinicius god spelenquote:Op zondag 14 augustus 2022 17:49 schreef Simmertje het volgende:
Rensch speelde wel z'n beste wedstrijd van het seizoen, Wijndal vond ik minder verdedigend, dat wordt wel een dingetje, of bank als selectie compleet is.quote:Op maandag 15 augustus 2022 06:18 schreef manny het volgende:
En nu maar eens kijken of vriend Bassey echt een goede aankoop is.
Achterin nog steeds werk aan de winkel.
Die tegengoal was echt een grove fout van meneer Wijndal vond ik. Zeker als je weet dat je met Blind speelt, en bij een 1-0 stand dan moet je als back eerst je verdedigende taak op orde hebben. Nu is het Groningen en komt alles goed, maar over 3 potjes spelen we CL en dan kan dit echt niet.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rensch speelde wel z'n beste wedstrijd van het seizoen, Wijndal vond ik minder verdedigend, dat wordt wel een dingetje, of bank als selectie compleet is.
Blind had misschien iets eerder druk kunnen zetten maar Wijndal was gewoon te laat al leek de poging ook nog houdbaar maar ok, verder prima voetbal gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:33 schreef manny het volgende:
[..]
Die tegengoal was echt een grove fout van meneer Wijndal vond ik. Zeker als je weet dat je met Blind speelt, en bij een 1-0 stand dan moet je als back eerst je verdedigende taak op orde hebben. Nu is het Groningen en komt alles goed, maar over 3 potjes spelen we CL en dan kan dit echt niet.
Daarom wel benieuwd naar Bassey de komende drie wedstrijden.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind had misschien iets eerder druk kunnen zetten maar Wijndal was gewoon te laat al leek de poging ook nog houdbaar maar ok, verder prima voetbal gezien.
Denk dat voor de CL Bassey LCV komt te staan en Blind LB, tenminste dat zou ik doen.
Ik denk dat het uiteindelijk Blind - Bassie- Timber - Rensch/slagert wordt in veel wedstrijden. Blind was toch wel weer genieten met zijn inspeelpass.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rensch speelde wel z'n beste wedstrijd van het seizoen, Wijndal vond ik minder verdedigend, dat wordt wel een dingetje, of bank als selectie compleet is.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Berghuis lijkt eindelijk naar de bank te verdwijnen. Werd wel tijd ook.
Komen meer dan genoeg wedstrijden waarin hij gewoon in de basis gaat spelen blijft een meer dan prima speler.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk, in deze selectie heeft hij weinig in de basis te zoeken toch?
ik zet hem ook niet mijn start elf maar de verschillen zijn ook weer niet dermate groot dat je er enorm op achteruit gaat met hem in de basis en dat is ook de bedoeling.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk, in deze selectie heeft hij weinig in de basis te zoeken toch?
Waarom kan je dit niet meteen zeggen in plaats van te beginnen met zo'n ploertenopmerking?quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komen meer dan genoeg wedstrijden waarin hij gewoon in de basis gaat spelen blijft een meer dan prima speler.
Omdat meneer dit elke dag komt posten en het stront irritant is.quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom kan je dit niet meteen zeggen in plaats van te beginnen met zo'n ploertenopmerking?
als jij het dan ook over voetbal hebt en Ajax in het bijzonder in dit topic ipv het altijd maar opnemen voor je debiele holmaatje zijn we nog een stuk verderquote:Op maandag 15 augustus 2022 11:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom kan je dit niet meteen zeggen in plaats van te beginnen met zo'n ploertenopmerking?
Nou nou nou, met het verkeerde beentje uit bed gestapt?quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij het dan ook over voetbal hebt en Ajax in het bijzonder in dit topic ipv het altijd maar opnemen voor je debiele holmaatje zijn we nog een stuk verder
nee hoor nooit last van, sta altijd minimaal met een glimlach op maar jouw posts voegen helemaal niets toequote:Op maandag 15 augustus 2022 12:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nou nou nou, met het verkeerde beentje uit bed gestapt?
Viel me in de JCS ook al op hoe weinig intellect hij heeft om positie te kiezen voor defensieve omschakelingen. Misschien is dat iets wat hij nog moet leren, maar het overkomt hem te vaak.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
voor een verdediger denkt hij wat te weinig verdedigend
Wat een kansloze post voor een prima user als jou. Echt, spelen op de man siert je niet.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als jij het dan ook over voetbal hebt en Ajax in het bijzonder in dit topic ipv het altijd maar opnemen voor je debiele holmaatje zijn we nog een stuk verder
Wijndal is veel te nonchalant lijkt het... Rensch heeft inderdaad een prima pot gespeeld, dat lijkt dan ook bijna een kwestie van inzet nu ie ineens een concurrent heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2022 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perez zei dat wel goed over Nederlandse spelers in het algemeen, denken altijd teveel in balbezit en te weinig in balverlies.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wijndal is veel te nonchalant lijkt het... Rensch heeft inderdaad een prima pot gespeeld, dat lijkt dan ook bijna een kwestie van inzet nu ie ineens een concurrent heeft.
Vorig jaar had die ook een aardige concurrent.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wijndal is veel te nonchalant lijkt het... Rensch heeft inderdaad een prima pot gespeeld, dat lijkt dan ook bijna een kwestie van inzet nu ie ineens een concurrent heeft.
Toen speelde ie dan ook bijna niksquote:Op maandag 15 augustus 2022 13:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Vorig jaar had die ook een aardige concurrent.
Maar als die speelde was het niet best. Talent heeft die zeker wel het moet er nu wel uitkomenquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen speelde ie dan ook bijna niks
Echt zo'n cliché dit.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perez zei dat wel goed over Nederlandse spelers in het algemeen, denken altijd teveel in balbezit en te weinig in balverlies.
Aanvallend vind ik hem ook niet zo bijzonder tot nu toe.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Komen jullie er nu pas achter dat Wijndal verdedigend kwetsbaar kan zijn?
trok wel veel gaten en dat is ook belangrijkquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aanvallend vind ik hem ook niet zo bijzonder tot nu toe.
dus dan is het niet waar, bij de 1-1 zag je gewoon dat Wijndal aan het slapen was en daardoor te laatquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:08 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Echt zo'n cliché dit.
'in Italië rossen ze zo'n bal de tribune in l en klappen ze ook nog'
Niet voor niets al vrij snel voorbijgestreefd door Malaciaquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus dan is het niet waar, bij de 1-1 zag je gewoon dat Wijndal aan het slapen was en daardoor te laat
die vind ik aanvallend dan weer blind, nee niet Daleyquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet voor niets al vrij snel voorbijgestreefd door Malacia
Danny?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
die vind ik aanvallend dan weer blind, nee niet Daley
Ja, verder wel onzichtbaar. Als Rensch zich al meer laat gelden, moet je je wel achter de oren krabben.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
trok wel veel gaten en dat is ook belangrijk
die weet al meer wat hij moet doen dan Wijndal die er net bij zit maar we waren het er al over eens dat de beste voor LB nog steeds Blind is als Bassey doet hij moet doen op LCVquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, verder wel onzichtbaar. Als Rensch zich al meer laat gelden, moet je je wel achter de oren krabben.
Nou ja, bij AZ heeft hij toch ook wel in een vrij opbouwobsessief elftal gespeeld dat dol was op overlapping?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
die weet al meer wat hij moet doen dan Wijndal die er net bij zit maar we waren het er al over eens dat de beste voor LB nog steeds Blind is als Bassey doet hij moet doen op LCV
ik heb te weinig AZ gezien om dat te kunnen beoordelen maar voor zover ik kan zien wil hij altijd buitenom, daar moet gewoon meer variatie inquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nou ja, bij AZ heeft hij toch ook wel in een vrij opbouwobsessief elftal gespeeld dat dol was op overlapping?
Dit was sarcastisch bedoeld neem ik aan?quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
Anthony en Bergwijn maar niet meer samen laten spelen aub.
hoe kan je dit uitleggen aan de tegenstander? Is toch niet eerlijk joh.quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit was sarcastisch bedoeld neem ik aan?
Wel fijn aan Wijndal is dat hij vaak de achterlijn haalt en met een lage strakke voorzet komt. Blind zou dat niet zo snel doen. Ik hoop gewoon dat Bassey gaat slagen op de lcv positie en dat blind en wijndal het maar uit moeten zoeken wie de linksback wordt.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
die weet al meer wat hij moet doen dan Wijndal die er net bij zit maar we waren het er al over eens dat de beste voor LB nog steeds Blind is als Bassey doet hij moet doen op LCV
Antonyquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
Anthony en Bergwijn maar niet meer samen laten spelen aub.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 15:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit was sarcastisch bedoeld neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |