SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mr dickpic staat er ook nog inquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand die OP niet aanpassen? HAGOUT, GRAVOUT![]()
![]()
@JR-Style-93quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand die OP niet aanpassen? HAGOUT, GRAVOUT![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Katten werken bij mij beter dan honden.![]()
![]()
Oei wat een drukquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute.
Welke spelers wil jij in de OP?
Timber, Antony en Tadic!![]()
Magallan, Pieriequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute.
Welke spelers wil jij in de OP?![]()
Ihattarenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute.
Dat was ook het enige waarmee hij opviel, dat hij zo jong speelde. Verder bakte hij er bij Heerenveen al niet veel van met z'n korte beentjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij debuteerde echt bizar jong bij Heerenveen. Op zich wel begrijpelijk dat Ajax die gok nam toentertijd. Zelfde verhaal als met Schuurs eigenlijk.![]()
stukje Karadzicquote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tadic is een echte vechter hoor.
Even pakkie geven aan zijn overvallersIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Next level respect, ik doe het hem niet na. Maar mag tegelijkertijd denk ik van geluk spreken dat ie niet geprikt is.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Even pakkie geven aan zijn overvallers![]()
(Overigens weet nu iedereen waar zijn huis woont, ik had iig geen idee hiervoor.)![]()
Conceicao, Berghuis, Timber en Taylor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cute.
Ik ken ook geen Heerenveen fan (en ik ken er vrij veel) die toen echt positief over hem was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was ook het enige waarmee hij opviel, dat hij zo jong speelde. Verder bakte hij er bij Heerenveen al niet veel van met z'n korte beentjes.![]()
Dat was voor mij 1 minuut zoekwerk, voor de overvallers misschien 10.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Next level respect, ik doe het hem niet na. Maar mag tegelijkertijd denk ik van geluk spreken dat ie niet geprikt is.![]()
(Overigens weet nu iedereen waar zijn huis woont, ik had iig geen idee hiervoor.)🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Nu het op alle frontpages staat kost het weinig moeite ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat was voor mij 1 minuut zoekwerk![]()
![]()
Nee hoor, stond gewoon op bekende buren, via 1 van die fotos reverse imagesearch en je komt bij oozoo.nl uit met adres.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:32 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nu het op alle frontpages staat kost het weinig moeite ja.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Slimme boy. Ik zie net ook dat HvN z'n adres 3 jaar geleden al had gesnitcht.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor, stond gewoon op bekende buren, via 1 van die fotos reverse imagesearch en je komt bij oozoo.nl uit met adres.![]()
![]()
Dus jij juicht het toe dat de aanvoerder van Ajax fysiek geweld heeft gebuikt in de openbare ruimte? Wat een boevennest joh dat Ajax.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 06:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
Even pakkie geven aan zijn overvallersOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
ga jij je nou maar druk maken over je roze vriendjes in die roestbakquote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dus jij juicht het toe dat de aanvoerder van Ajax fysiek geweld heeft gebuikt in de openbare ruimte? Wat een boevennest joh dat Ajax.![]()
Probeer jij nou maar eens een keer uit te vogelen hoe je een hoofdletter maakt op je toetsenbord.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ga jij je nou maar druk maken over je roze vriendjes in die roestbakOp vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Sterke comeback zeg. Rot nu maar weer op.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Probeer jij nou maar eens een keer uit te vogelen hoe je een hoofdletter maakt op je toetsenbord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: