abonnement Unibet Coolblue
pi_205587954
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Moeten ze natuurlijk wel talrijk genoeg zijn.
Ben benieuwd :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:44:57 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205587958
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Niks.

Ben vooral benieuwd wat voor antwoord jij precies van mij verwacht. Waar hint je naar, beste jongen? Je verschuilen achter halve verdachtmakingen is natuurlijk wat lafjes.
Nou draai je de zaken om he?

Volgens jou zijn miljoenen en miljoenen Amerikanen te ver heen, dat geeft aan dat je er iets mee moet doen niet?

Ik vraag me gewoon af, wat dan? Niets lijkt me onverstandig, want deze mensen zijn niet meer te redden en dus een gevaar blijkbaar :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205588024
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou draai je de zaken om he?

Volgens jou zijn miljoenen en miljoenen Amerikanen te ver heen, dat geeft aan dat je er iets mee moet doen niet?

Ik vraag me gewoon af, wat dan? Niets lijkt me onverstandig, want deze mensen zijn niet meer te redden en dus een gevaar blijkbaar :).
Wie heeft die mensen een 'gevaar' genoemd?

Miljoenen Amerikanen zijn inderdaad te ver heen om Trump te zien voor wie hij werkelijk is en zich van hem af te keren. Vind jouw suggestie dat je daarom 'iets moet' met die mensen nogal vreemd.

Het is niet verboden om een grote lul zoals Trump te steunen, beste jongen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Vis een optie? dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:52:19 #104
70532 loveli
N
pi_205588041
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh ja hoor, maar wellicht moet je zo iemand dan niet naast de nukeknop zetten :').
twitter
crap in = crap out
pi_205588072
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je vergeet dat normaal rechts helemaal niet meer bestaat in deze kutdiscussie, alles en dan ook alles is EXTREEM RECHTS!!!!!!!!11111 :( :r
Oké
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:59:36 #106
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205588115
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wie heeft die mensen een 'gevaar' genoemd?

Miljoenen Amerikanen zijn inderdaad te ver heen om Trump te zien voor wie hij werkelijk is en zich van hem af te keren. Vind jouw suggestie dat je daarom 'iets moet' met die mensen nogal vreemd.

Het is niet verboden om een grote lul zoals Trump te steunen, beste jongen.
Hmm denk juist dat er heel veel mensen wel zien wat Trump werkelijk is, en dit eigenlijk wel mooi vinden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205588128
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Hmm denk juist dat er heel veel mensen wel zien wat Trump werkelijk is, en dit eigenlijk wel mooi vinden.
Goed punt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205588130
Ze zijn als de dood dat hij weer herkozen wordt dus gaan ze dit soort fratsen uithalen.
pi_205588166
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:01 schreef Grebneseih het volgende:
Ze zijn als de dood dat hij weer herkozen wordt dus gaan ze dit soort fratsen uithalen.
Je weet dat het hoofd van de FBI door Trump zelf is aangesteld?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205588172
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:01 schreef Grebneseih het volgende:
Ze zijn als de dood dat hij weer herkozen wordt dus gaan ze dit soort fratsen uithalen.
Wie is "ze" ?
De toplui op het justitiedepartement?
Gelijk hebben ze, want Trump wilde hen voor zijn eigen karretje spannen eind 2020.
Justitie is er voor de amerikaanse wetten en de grondwet te dienen. Niet het dienen van een egocentrische wannabee-dictator
pi_205588202
Slechte ontwikkeling. Dit is gewoon de doodsteek voor de Amerikaanse democratie. Voormalig presidenten moeten gewoon documenten kunnen verduisteren zodat ze na afloop van hun termijn niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor hun daden })
pi_205588206
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 12:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je vergeet dat normaal rechts helemaal niet meer bestaat in deze kutdiscussie, alles en dan ook alles is EXTREEM RECHTS!!!!!!!!11111 :( :r
Beken je nu dat jij extreemrechts bent?
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:09:16 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205588213
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Beken je nu dat jij extreemrechts bent?
Als jij daar een dikke snikkel van krijgt en dan denkt iets gewonnen te hebben, ja hoor, leef je uit :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205588257
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Als jij daar een dikke snikkel van krijgt en dan denkt iets gewonnen te hebben, ja hoor, leef je uit :').
Dus jij krijgt wel een dikke snikkel van extreemrechtse fantasiën?
Ok dan.. je bekentenis is eerlijk, good for you !!
  Vis een optie? dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:16:46 #115
70532 loveli
N
pi_205588283
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dus jij krijgt wel een dikke snikkel van extreemrechtse fantasiën?
Ok dan.. je bekentenis is eerlijk, good for you !!
crap in = crap out
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:17:08 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205588290
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dus jij krijgt wel een dikke snikkel van extreemrechtse fantasiën?
Ok dan.. je bekentenis is eerlijk, good for you !!
Ja, dat was een goeie conclusie idd, je bent een oprechte, eerlijke deelnemer aan deze discussie :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205588370
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 10:25 schreef Bocaj het volgende:
acht maar, we krijgen onze nieuwe termijn van 4 jaar wel... :Y
"We"?!? Heb jij ergens een Republikeinse zij-ingang die je voor ons, jouw altijd-trouwe mede-Fok!-forummers, geheim hebt gehouden?!? :o :o :o

Nee, laat me raden: "I plead the 5th."? O-)
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:16:33 #118
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205588689
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 11:24 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Door fraude... zo kan IEDEREEN winnen!
Behalve Trump, blijkbaar. Toch gek dat iemand die bij iedere verkiezingen fraude roept dat nooit kan bewijzen en dat zelfs zijn familie er niet in gelooft laat staan zijn advocaten.

Zijn advocate stelde letterlijk dat geen zinnig mens die onzin geloofde. Mischien moet je dat eens bij jezelf te rade gaan?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:19:28 #119
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205588716
Maar ik begrijp uit de reacties dat Republikeinen en hun aanhangers graag zouden zien dat bepaalde mensen boven de wet staan. Bijzondere positie om in te nemen, lijkt mij dat, in een rechtsstaat en een democratie.

Mischien moeten ze toch maar naar een koninklijk huis a la Saudi Arabie gaan werken?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205588718
De FBI is wel echt de bitchboy van de schaduwpoppen hè?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205588725
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 14:19 schreef Akathisia het volgende:
De FBI is wel echt de bitchboy van de schaduwpoppen hè?
En nu in het Nederlands graag.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:22:24 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205588737
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 14:19 schreef Tijger_m het volgende:
Maar ik begrijp uit de reacties dat Republikeinen en hun aanhangers graag zouden zien dat bepaalde mensen boven de wet staan. Bijzondere positie om in te nemen, lijkt mij dat, in een rechtsstaat en een democratie.

Mischien moeten ze toch maar naar een koninklijk huis a la Saudi Arabie gaan werken?
Beetje gekleurd he?

Als Trump schuldig is, dan moet hij worden veroordeeld.

Maar prive emailservers, laptops van Hunter, de clientlist van Epstein, dat zijn blijkbaar allemaal fake conspiracies, maar de 3de keer onderzoek na 2 mislukte, dat zal wel gerechtigheid brengen!

Over boven de wet staan gespoken, maar dat zijn mensen waar je het mee eens bent, dan is het wel prima :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205588771
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 14:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Beetje gekleurd he?

Als Trump schuldig is, dan moet hij worden veroordeeld.

Maar prive emailservers, laptops van Hunter, de clientlist van Epstein, dat zijn blijkbaar allemaal fake conspiracies, maar de 3de keer onderzoek na 2 mislukte, dat zal wel gerechtigheid brengen!

Over boven de wet staan gespoken, maar dat zijn mensen waar je het mee eens bent, dan is het wel prima :).
Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat de emails van Clinton tot in den treure onderzocht zijn?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:31:11 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205588804
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 14:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat de emails van Clinton tot in den treure onderzocht zijn?
Vast, maar het hebben van zo'n server, dat is ongeveer waar men Trump nu van beschuldigt, het "thuis" hebben van gevoelige overheidsdata.

Nogmaals, ik verdedig trump niet, als hij schuldig is is hij schuldig. Alleen heeft tijger blijkbaar een hekel aan mensen die boven de wet staan, die moeten maar naar SA ofzo.

Behalve als de mensen die boven de wet staan dezelfde politieke denkbeelden hebben, dan niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205588870
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 14:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Beetje gekleurd he?

Als Trump schuldig is, dan moet hij worden veroordeeld.

Maar prive emailservers, laptops van Hunter, de clientlist van Epstein, dat zijn blijkbaar allemaal fake conspiracies, maar de 3de keer onderzoek na 2 mislukte, dat zal wel gerechtigheid brengen!

Over boven de wet staan gespoken, maar dat zijn mensen waar je het mee eens bent, dan is het wel prima :).
Trump is tweemaal succesvol impeached door het Huis van Afgevaardigden alleen vervolgens ook tweemaal vrijgesproken door de Senaat waardoor hij telkens mocht blijven zitten. Russische samenzwering kon inderdaad niet bewezen worden (ook zijn onschuld niet overigens). Het idee dat alle beschuldigingen richting Trump vals bleken is een fabeltje. Eenmaal kon het niet bewezen worden en tweemaal werd z'n ass om politieke redenen gered door de Senaat. Nu lijkt hij toch echt de pineut te zijn.... wat de FBI nu heeft gedaan doen ze alleen als ze zeker weten dat ze de veroordeling gaan winnen en ze de zaak zo goed als rond hebben.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')