Ik zou mezelf niet zo op de borst kloppen over beargumentering als je niet verder komt dan facebookplaatjes dumpen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ontken geen wetenschap hoor. Maar zelfs al zou ik dan doen, dan doe ik dan tenminste met een flintertje beargumentering.
Geen facebook, gewoon een opsomming van weldegelijk gemaakte claims in het verledenquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:57 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet zo op de borst kloppen over beargumentering als je niet verder komt dan facebookplaatjes dumpen.
Ah leuk, tijd om te doen alsof 'de anderen' generaliseren. Maar gelukkig is er nog één kritisch kijker over in dit topic, die weliswaar nog nooit met een steekhoudend argument is gekomen en steevast verdwijnt zodra al zijn claims weerlegd worden met bronnen, maar oh wat is ie toch een kritisch denker!quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:47 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Mooi hoe mensen denken, zo zwart wit.
Of je gelooft in de wetenschap, dan ben je een gelovige.
Of je ontkent de wetenschap, dan ben je een ongelovige.
Kritisch kijken kunnen volgelingen niet.
Je bent natuurlijk al die claims langsgegaan om even te checken of ze wel degelijk gemaakt zijn en door wie, en hoeveel navolging al die uitspraken kregen bij de rest van de relevante wetenschappelijke wereld op dat moment. Want anders zou het gewoon een mongoloïde plaatje van facebook zijn zonder enige verdere waarde. Toch?quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen facebook, gewoon een opsomming van weldegelijk gemaakte claims in het verleden.
Goh wat raar. Ik heb al een paar keer voorgerekend hoeveel landbouwgrond nodig is voor een miljoen woningen (procenten). Ik heb informatie aangedragen over veeteelt versus akkerbouw (oh ja dat waren wel wetenschappelijke rapporten, dus onbetrouwbaar natuurlijk), enzovoort enzovoort. Heb je waarschijnlijk overheen gelezenquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ontken geen wetenschap hoor. Maar zelfs al zou ik dan doen, dan doe ik dan tenminste met een flintertje beargumentering.
Jij komt elke keer niet verder dan een variant op "ik heb al 736 keer gezegd dat je ongelijk hebt, neem het nou eens blindelings van me aan".
Geeft niet hoor, maar het arrogante toontje er dan bij alsof je een boze schoolmeester bent die het geklier nu wel eens zat is past dan niet echt, die schoolmeester geeft daarna iig nog gewoon les.
Lache joh ergens op zo'n boerenerf toen ze op het idee kwamen. Natuurlijk willen ze wel geholpen worden door diezelfde brandweer als hun megastal in de fik staat.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:44 schreef rutger05 het volgende:
Een brandput van de brandweer volstorten met gier is ronduit misdadig. Gelukkig kon de bermbrand wel geblust worden. Als de brandput wel was gebruikt was de brandweerwagen zwaar beschadigd geraakt.
https://www.telegraaf.nl/(...)er-tijdens-bermbrand
het zonnenbloemen pitten welquote:
@Montagui ik ben een van die mensen die praat over terrorboeren. Als je nu weer zoiets als dit leest wat hebben die mensen dan als doel wat niet het predikaat terrorboeren verdient?quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:44 schreef rutger05 het volgende:
Een brandput van de brandweer volstorten met gier is ronduit misdadig. Gelukkig kon de bermbrand wel geblust worden. Als de brandput wel was gebruikt was de brandweerwagen zwaar beschadigd geraakt.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:44 schreef rutger05 het volgende:
En daar is niets mis mee. Daarvoor is een forum.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar waar de protesten over gaan, ja daar kan ik me wel in vinden. Hoe vaak je me ook vertelt dat ik ongelijk heb.
Dat je je mening verkondigd is prima.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nou graag gedaan hoor.
En ik verdedig geen acties die voor onnodige onveligheid zorgen hoor, daarvan vind ik ook dat die incidenten te ver gaan.
Maar aangezien er nogal wat boeren zijn, behoorlijk verspreid over heel Nederland, wil ik persoonlijk ook niet zo ver gaan om alle boeren dan maar aansprakelijk te houden voor een paar extremere boeren. Dat soort mensen hou je helaas bij elk protest wel.
Maar waar de protesten over gaan, ja daar kan ik me wel in vinden. Hoe vaak je me ook vertelt dat ik ongelijk heb.
Nu nog de klassieker hoe je de hongersnood gaat oplossen met intensieve veehouderij in Nederland.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klassieker dan nog maar een keer:
[ afbeelding ]
kloptquote:Op maandag 8 augustus 2022 19:25 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
En daar is niets mis mee. Daarvoor is een forum.
En om je ongelijk dan meteen maar even aan te tonen wat feiten
- grootschalige woningbouw doet geen serieuze aanslag op het beschikbare landbouwareaal
- voor hogere voedselzekerheid in NL moeten we de veestapel sterk verminderen
- migranten hebben geen enkele relatie met de boerenprotesten
- klimaat en milieu zijn gewoon bewezen problemen, boeren spelen daar een rol in
- boeren frustreren en tiranniseren al sinds de jaren zeventig de discussie over verandering
Maar jij mag best de veeteelt industrie verdedigen hoor, dat moet je helemaal zelf weten
hongersnood kun je best oplossen met aardappelen, mais , rijst en graanquote:Op maandag 8 augustus 2022 19:29 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Nu nog de klassieker hoe je de hongersnood gaat oplossen met intensieve veehouderij in Nederland.
Inderdaad, wat vegans eten kan niet voor eten doorgaanquote:
das waar,quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:39 schreef SjonShitcoin het volgende:
Inderdaad een maaltijd is niet compleet zonder een stuk dierenmishandeling uit de intensieve veeteelt op je bord.
Asjequote:Op maandag 8 augustus 2022 20:02 schreef SjonShitcoin het volgende:
Benieuwd wat het volgende facebookplaatje gat worden .
win win situatie dan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:17 schreef Candymannetje het volgende:
Ik heb de indruk dat veel vegetariers van de gelegenheid gebruik willen maken om het vleesgebruik te verminderen.
De een dringt de ander zijn wil op.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2022 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De een dringt de ander zijn wil op.
Win-win, als je een extreme activist bent dan.
Dat ontken ik dan ook niet. Maar mensen DWINGEN om wat minder vlees te eten is geen win win uiteraardquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:31 schreef Malavita het volgende:
[..]wat minder vlees eten is alleen maar goed. Maar blijf lekker in 1950 hangen.
wie dwingt wie danquote:Op maandag 8 augustus 2022 20:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ontken ik dan ook niet. Maar mensen DWINGEN om wat minder vlees te eten is geen win win uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |