Met deze logica hoef ik ook nooit meer een snelheidsovertreding te betalen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Aan wat?
Het begint al met leugens en bedrog van de overheid.
Dan gaan ze wat wetenschappers aanstellen om hun leugens en bedrog te ondersteunen.
Vervolgens gaan er wat goedgelovige mensen die niet verder kijken dan hun neus langs is al die rapporten serieus nemen.
Prima dat hun dat doen maar er zijn ook nog wat mensen die zelf kunnen denken, mensen die geen weercodes nodig hebben om te kunnen overleven enzo.
nee, 'understand science', maar dat is hier op Fok doorgaans net even iets te veel gevraagd.quote:
Sja, maar welke science precies? Degene die je uitkomt of ook degene die vertellen dat je er falikant naast zit?quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
nee, 'understand science', maar dat is hier op Fok doorgaans net even iets te veel gevraagd.
Dat bedoel ik dus, niet infantiele internetlijstjes, maar publicaties lezen, methodologie begrijpen, context van ander onderzoek erbij enzovoort. Dat is niet makkelijk, dus dan is lekker simplistische lijstjes van het internet sleuren een gemakkelijk alternatief inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar welke science precies? Degene die je uitkomt of ook degene die vertellen dat je er falikant naast zit?
Zie lijstje, was allemaal "TheSciencetm" in hun eigen tijd.....
Dus dat ik de wetenschap niet direct op z'n woord geloof omdat er meerdere voorbeelden zijn waar ze onbetrouwbaar zijn gebleken komt door mijn gebrek aan begrip van wetenschap.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft denk ik vooral te maken met je gebrek aan begrip van wetenschap.
Dat lijstje laat eigenlijk vooral zien dat je het onderscheid niet kent tussen media die sensatie proberen te voorkopen en peer reviewed meta-analyses.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klassieker dan nog maar een keer:
[ afbeelding ]
Ah ja, het zijn allemaal 100% "betrouwbare" headlines hoor, je kan ze stuk voor stuk vinden in het archiefquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, niet infantiele internetlijstjes, maar publicaties lezen, methodologie begrijpen, context van ander onderzoek erbij enzovoort. Dat is niet makkelijk, dus dan is lekker simplistische lijstjes van het internet sleuren een gemakkelijk alternatief inderdaad.
Sure, wat er aan paniek in de media komt, tot op de dag van vandaag, moeten we allemaal voor zoete koek slikken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:28 schreef Intint het volgende:
[..]
Dat lijstje laat eigenlijk vooral zien dat je het onderscheid niet kent tussen media die sensatie proberen te voorkopen en peer reviewed meta-analyses.
"je hebt ongelijk omdat ik al 3 keer gezegd heb dat je ongelijk hebt"quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:32 schreef Makrelis het volgende:
Niet meer te helpen. Men moet echt eens wat meer aan beter onderwijs gaan doen.
Meer indoctrinatie zou kunnen helpen ja.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:32 schreef Makrelis het volgende:
Niet meer te helpen. Men moet echt eens wat meer aan beter onderwijs gaan doen.
Je bevestigd letterlijk wat ik net zei. Dankje.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, wat er aan paniek in de media komt, tot op de dag van vandaag, moeten we allemaal voor zoete koek slikken.
En als achteraf bleek dat al die dingen bullshit waren, dan had je maar meer onderzoek moeten doen.
Ik ken wormen die minder kronkelen.
Je zei niets, je verzon zelf een voorwaardequote:Op maandag 8 augustus 2022 16:35 schreef Intint het volgende:
[..]
Je bevestigd letterlijk wat ik net zei. Dankje.
Je draait het gewoon om.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"je hebt ongelijk omdat ik al 3 keer gezegd heb dat je ongelijk hebt"
En anderen zouden beter onderwijs nodig hebben? De les beargumenteren heb je iig overgeslagen die dag.
Ik begin het vermoeden te krijgen dat jouw denken vooral het doel heeft je angsten te bestrijden.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het heeft mij wel een beetje ongevoelig gemaakt voor nieuwe dreigende rampen en doemscenario's
Je draait het gewoon om.quote:
Discussiëren met jou is zinloos. Ik heb met je te doen, eerlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je draait het gewoon om.
Zie je hoe nutteloos "je hebt ongelijk" is?.
Nou, das lekker boeiend, maar wel leuk om te zien dat je je zo laat opnaaien dan, ik zit hier voor de lol, jij denkt blijkbaar dat je invloed hebt op de wereld.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Discussiëren met jou is zinloos. Ik heb met je te doen, eerlijk.
Ja het is goed met je.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, das lekker boeiend, maar wel leuk om te zien dat je je zo laat opnaaien dan, ik zit hier voor de lol, jij denkt blijkbaar dat je invloed hebt op de wereld.
Doe mij mijn visie maar dan.
Ho, ho, lijstjes van TikTok zijn authoritief heb ik mij laten vertellen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, niet infantiele internetlijstjes, maar publicaties lezen, methodologie begrijpen, context van ander onderzoek erbij enzovoort. Dat is niet makkelijk, dus dan is lekker simplistische lijstjes van het internet sleuren een gemakkelijk alternatief inderdaad.
ja, prima. Met jou niet zo best geloof ik, maar schuimbekken is niet schadelijk verderquote:
Verzin je weer eens dingen?quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ho, ho, lijstjes van TikTok zijn authoritief heb ik mij laten vertellen.
Wat een prachtig 10-pixelplaatje heb je gevonden op facebook.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klassieker dan nog maar een keer:
[ afbeelding ]
Nope. Jij kan geen onderscheid maken tussen valide en niet valide bewijs en door het tekort aan dit vermogen blijft er genoeg ruimte over voor de onderbuik.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zei niets, je verzon zelf een voorwaarde.
Je vergeet het gat in de ozonlaag.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verzin je weer eens dingen?
Lijst komt niet van tiktok, is gewoon een 100% historische opsomming van klimaatpaniek, niets meer, niets minder.
Nogmaals; je snapt het onderscheid niet tussen media en wetenschap. Pijnlijk dit.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verzin je weer eens dingen?
Lijst komt niet van tiktok, is gewoon een 100% historische opsomming van klimaatpaniek, niets meer, niets minder.
Daar is adequaat tegen opengetreden dacht ik dmv reductie van CFK-gebruik.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je vergeet het gat in de ozonlaag.
Dat weet ik. Maar was even aan het wachten op de ontkenning daarvan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Daar is adequaat tegen opengetreden dacht ik dmv reductie van CFK-gebruik.
Nee, die conclusie trek jij, en die klopt niet, want dat beweer ik niet. Ik zet de hedendaagse mediapaniek tegenover de historische mediapaniek, meer nietquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:47 schreef Intint het volgende:
[..]
Nogmaals; je snapt het onderscheid niet tussen media en wetenschap. Pijnlijk dit.
Waarom begin je in een discussie over wetenschap dan over media?quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die conclusie trek jij, en die klopt niet, want dat beweer ik niet. Ik zet de hedendaagse mediapaniek tegenover de historische mediapaniek, meer niet.
Dan moet je de post waar het allemaal mee begon even lezenquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:52 schreef Intint het volgende:
[..]
Waarom begin je in een discussie over wetenschap dan over media?
Ah ja, ik moet zelf weer op zoek gaan natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je de post waar het allemaal mee begon even lezen.
Wel handig dat je ook weet waar het over ging voor je een argument probeert te maken zonder kennisquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:55 schreef Intint het volgende:
[..]
Ah ja, ik moet zelf weer op zoek gaan natuurlijk.
Zal ie wel van jou hebben overgenomen hahahaquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel handig dat je ook weet waar het over ging voor je een argument probeert te maken zonder kennis.
Als dat een voorwaarde is zou jij niet eens mogen posten in dit topic.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel handig dat je ook weet waar het over ging voor je een argument probeert te maken zonder kennis.
Sterk, al had ik wel gelezen waar het over ging en haakte daar ONtopic op in, daarna kwam er allerlei geneuzel bij dat niet relevant was.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:02 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Zal ie wel van jou hebben overgenomen hahaha
Wat voor opleiding heb je zelf afgerond?quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Meer indoctrinatie zou kunnen helpen ja.
moet jouw maar koekie gaan noemenquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:34 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Meer indoctrinatie zou kunnen helpen ja.
Gelukkig kwam jij met deze post vol verlichting, onweerlegbare feiten waardoor al die mensen compleet om zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:27 schreef mcmlxiv het volgende:
Aha de nieuwste inzichten van de feiten-ontkenners…. De wetenschap deugt niet, is allemaal religie!
Er is helemaal geen klimaatverandering of milieuprobleem, het is allemaal verzonnen door speciaal daarvoor door Rutte zelf aangenomen wetenschappers.
Mooi man en dan wordt mij verweten dat ik idioten idioten noem. Tja dat de “praktisch opgeleide shultenbrau” brigade is oververtegenwoordigd onder de boerenprotest-fans wordt dagelijks bewezen.
Ga jij nou gewoon samen met snoepje verder met wetenschapsontkenning, zoveel vermaak krijgen we niet zo vaak.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig kwam jij met deze post vol verlichting, onweerlegbare feiten waardoor al die mensen compleet om zijn.
Zo veel inzicht, zulke goeie argumenten. Topic kan dicht, mcmwhatever heeft idioten idioten genoemd, we hebben consensus!
Ik ontken geen wetenschap hoorquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ga jij nou gewoon samen met snoepje verder met wetenschapsontkenning, zoveel vermaak krijgen we niet zo vaak.
Weet je, de aarde schijnt plat te zijn, daarom flikkeren die koeien er ook niet af!
Prachtig verwoord.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:14 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
Voor wie Twitterdraadjes lezen via Twitter niet fijn vindt: https://threadreaderapp.com/thread/1556227239418675200.html
Mooi hoe mensen denken, zo zwart wit.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ontken geen wetenschap hoor. Maar zelfs al zou ik dan doen, dan doe ik dan tenminste met een flintertje beargumentering.
Jij komt elke keer niet verder dan een variant op "ik heb al 736 keer gezegd dat je ongelijk hebt, neem het nou eens blindelings van me aan".
Geeft niet hoor, maar het arrogante toontje er dan bij alsof je een boze schoolmeester bent die het geklier nu wel eens zat is past dan niet echt, die schoolmeester geeft daarna iig nog gewoon les.
Mensen die hun reactie beginnen met ga jij nou maar zijn meestal niet de helderste sterren die de hemel prijzen. Hou daar goed rekening mee.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:35 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ga jij nou gewoon samen met snoepje verder met wetenschapsontkenning, zoveel vermaak krijgen we niet zo vaak.
Weet je, de aarde schijnt plat te zijn, daarom flikkeren die koeien er ook niet af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |