Met deze logica hoef ik ook nooit meer een snelheidsovertreding te betalen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:09 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Aan wat?
Het begint al met leugens en bedrog van de overheid.
Dan gaan ze wat wetenschappers aanstellen om hun leugens en bedrog te ondersteunen.
Vervolgens gaan er wat goedgelovige mensen die niet verder kijken dan hun neus langs is al die rapporten serieus nemen.
Prima dat hun dat doen maar er zijn ook nog wat mensen die zelf kunnen denken, mensen die geen weercodes nodig hebben om te kunnen overleven enzo.
nee, 'understand science', maar dat is hier op Fok doorgaans net even iets te veel gevraagd.quote:
Sja, maar welke science precies? Degene die je uitkomt of ook degene die vertellen dat je er falikant naast zit?quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
nee, 'understand science', maar dat is hier op Fok doorgaans net even iets te veel gevraagd.
Dat bedoel ik dus, niet infantiele internetlijstjes, maar publicaties lezen, methodologie begrijpen, context van ander onderzoek erbij enzovoort. Dat is niet makkelijk, dus dan is lekker simplistische lijstjes van het internet sleuren een gemakkelijk alternatief inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, maar welke science precies? Degene die je uitkomt of ook degene die vertellen dat je er falikant naast zit?
Zie lijstje, was allemaal "TheSciencetm" in hun eigen tijd.....
Dus dat ik de wetenschap niet direct op z'n woord geloof omdat er meerdere voorbeelden zijn waar ze onbetrouwbaar zijn gebleken komt door mijn gebrek aan begrip van wetenschap.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heeft denk ik vooral te maken met je gebrek aan begrip van wetenschap.
Dat lijstje laat eigenlijk vooral zien dat je het onderscheid niet kent tussen media die sensatie proberen te voorkopen en peer reviewed meta-analyses.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klassieker dan nog maar een keer:
[ afbeelding ]
Ah ja, het zijn allemaal 100% "betrouwbare" headlines hoor, je kan ze stuk voor stuk vinden in het archiefquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, niet infantiele internetlijstjes, maar publicaties lezen, methodologie begrijpen, context van ander onderzoek erbij enzovoort. Dat is niet makkelijk, dus dan is lekker simplistische lijstjes van het internet sleuren een gemakkelijk alternatief inderdaad.
Sure, wat er aan paniek in de media komt, tot op de dag van vandaag, moeten we allemaal voor zoete koek slikken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:28 schreef Intint het volgende:
[..]
Dat lijstje laat eigenlijk vooral zien dat je het onderscheid niet kent tussen media die sensatie proberen te voorkopen en peer reviewed meta-analyses.
"je hebt ongelijk omdat ik al 3 keer gezegd heb dat je ongelijk hebt"quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:32 schreef Makrelis het volgende:
Niet meer te helpen. Men moet echt eens wat meer aan beter onderwijs gaan doen.
Meer indoctrinatie zou kunnen helpen ja.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:32 schreef Makrelis het volgende:
Niet meer te helpen. Men moet echt eens wat meer aan beter onderwijs gaan doen.
Je bevestigd letterlijk wat ik net zei. Dankje.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sure, wat er aan paniek in de media komt, tot op de dag van vandaag, moeten we allemaal voor zoete koek slikken.
En als achteraf bleek dat al die dingen bullshit waren, dan had je maar meer onderzoek moeten doen.
Ik ken wormen die minder kronkelen.
Je zei niets, je verzon zelf een voorwaardequote:Op maandag 8 augustus 2022 16:35 schreef Intint het volgende:
[..]
Je bevestigd letterlijk wat ik net zei. Dankje.
Je draait het gewoon om.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"je hebt ongelijk omdat ik al 3 keer gezegd heb dat je ongelijk hebt"
En anderen zouden beter onderwijs nodig hebben? De les beargumenteren heb je iig overgeslagen die dag.
Ik begin het vermoeden te krijgen dat jouw denken vooral het doel heeft je angsten te bestrijden.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het heeft mij wel een beetje ongevoelig gemaakt voor nieuwe dreigende rampen en doemscenario's
Je draait het gewoon om.quote:
Discussiëren met jou is zinloos. Ik heb met je te doen, eerlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je draait het gewoon om.
Zie je hoe nutteloos "je hebt ongelijk" is?.
Nou, das lekker boeiend, maar wel leuk om te zien dat je je zo laat opnaaien dan, ik zit hier voor de lol, jij denkt blijkbaar dat je invloed hebt op de wereld.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Discussiëren met jou is zinloos. Ik heb met je te doen, eerlijk.
Ja het is goed met je.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, das lekker boeiend, maar wel leuk om te zien dat je je zo laat opnaaien dan, ik zit hier voor de lol, jij denkt blijkbaar dat je invloed hebt op de wereld.
Doe mij mijn visie maar dan.
Ho, ho, lijstjes van TikTok zijn authoritief heb ik mij laten vertellen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, niet infantiele internetlijstjes, maar publicaties lezen, methodologie begrijpen, context van ander onderzoek erbij enzovoort. Dat is niet makkelijk, dus dan is lekker simplistische lijstjes van het internet sleuren een gemakkelijk alternatief inderdaad.
ja, prima. Met jou niet zo best geloof ik, maar schuimbekken is niet schadelijk verderquote:
Verzin je weer eens dingen?quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ho, ho, lijstjes van TikTok zijn authoritief heb ik mij laten vertellen.
Wat een prachtig 10-pixelplaatje heb je gevonden op facebook.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klassieker dan nog maar een keer:
[ afbeelding ]
Nope. Jij kan geen onderscheid maken tussen valide en niet valide bewijs en door het tekort aan dit vermogen blijft er genoeg ruimte over voor de onderbuik.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zei niets, je verzon zelf een voorwaarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |