Ik, als oude man, vind ZG nog steeds boeiend.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Sowieso was vroeger zomergasten veel verrassender maar dat ligt denk ik meer aan mijn leeftijd. Wat dat betreft is het veel meer een programma voor als je 17 bent
Ja maar heb wel steeds vaker dat ik de fragmenten wel ken heb jij dat niet?quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik, als oude man, vind ZG nog steeds boeiend.
En nee, natuurlijk was vroeger alles beter met Peter van Ingen en Pierre Jansen.
Nee. Ik ken juist heel veel van die nieuwere fragmenten niet en laat mij daardoor verrassen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja maar heb wel steeds vaker dat ik de fragmenten wel ken heb jij dat niet?
Wellicht kijk ik te veel tvquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ik ken juist heel veel van die nieuwere fragmenten niet en laat mij daardoor verrassen.
Ja, die wil ik wel zien.quote:
Ik ben heel per ongeluk blijven kijkenquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die wil ik wel zien.
Ik vind het een ijzersterke Zomergasten, volledig dankzij het ontwapenende en onconventionele van Raven.
Herkenbaar.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben heel per ongeluk blijven kijken
Wat een tof mens. Mooi om te zien hoe Janine regelmatig verrast is en niet zo goed weet hoe te reageren op opmerkingen en vragen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, die wil ik wel zien.
Ik vind het een ijzersterke Zomergasten, volledig dankzij het ontwapenende en onconventionele van Raven.
Note to self:quote:
quote:
Ik zie hem idd ook nog niet in de npo app staan. Misschien zijn ze nog bezig met het censureren van rockbitch.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:01 schreef -Mellow- het volgende:
Weet iemand waar de uitzending terug te kijken is? Niet op NPOstart in ieder geval....
Vroeger was het de ochtend op maandag. Helaas is het nu nier meer zo.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:01 schreef -Mellow- het volgende:
Weet iemand waar de uitzending terug te kijken is? Niet op NPOstart in ieder geval....
Verheugd op de aflevering terugkijken, zie ik hem inderdaad niet staan, wat is dit.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:01 schreef -Mellow- het volgende:
Vreemd inderdaad. Stuur anders even een mailtje naar de VPRO?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:54 schreef Guanabana het volgende:
Verheugd op de aflevering terugkijken, zie ik hem inderdaad niet staan, wat is dit.
Peter van Ingen met Ischa Meijerquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
En nee, natuurlijk was vroeger alles beter met Peter van Ingen en Pierre Jansen.
De bestequote:Op maandag 22 augustus 2022 14:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Peter van Ingen met Ischa Meijer, zullen we nog een blokje erg doen ?
Ah dank! Ik zat me al af te vragen of ik dement aan het worden was dat ik het niet terug kon vinden.quote:
Gaat het om tieten ja?quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een stom gedoe voor een paar tieten (dat blurren).
En een vagina die nogal prominent in beeld gepenetreerd werd, plus de satanskerk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een stom gedoe voor een paar tieten (dat blurren).
Ah kijk, dat is wat anders.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:35 schreef golfer het volgende:
En een vagina die nogal prominent in beeld gepenetreerd werd,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |