Hopelijk mag je in de hemel wel jezelf zijn.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:43 schreef KingRadler het volgende:
Je mag niet eens genieten of jezelf zijn.
Het gaat ook wel wat ver voor het winnen van dit prijsje al heeft dat dansje ook een geschiedenis.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:49 schreef Marsenal het volgende:
Piers Morgan voelt een vreemd soort loyaliteit naar Ronaldo, denk ik. Denk dat ze in dezelfde darkrooms rondhangen.
Denk ook dat Ten Hag de volgende twee kerstmissen nog kan halen daar.
Op dit soort momenten merk je wie je echte vrienden zijn.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:18 schreef Scrummie het volgende:
De topics van @:GGMM over Ten Hag zijn vaak een groot succes.
VBL / Ten Hag en Overmars moeten ontslagen worden #1
Gebbetje ouwe reus. Moet kunnen tochquote:Op maandag 27 februari 2023 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op dit soort momenten merk je wie je echte vrienden zijn.
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gebbetje ouwe reus. Moet kunnen toch.
Schoothondje @Scrummie zit in zijn maag met zijn grapje waarbij baasje @GGMM het leidend onderwerp is. @onlogischquote:
Heb jij zoveel moeite als je zelf met de billen bloot moet?quote:Op maandag 27 februari 2023 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op dit soort momenten merk je wie je echte vrienden zijn.
Nee, ik stelde een terechte vraag (zie ook de poll in de OP)quote:Op maandag 27 februari 2023 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb jij zoveel moeite als je zelf met de billen bloot moet?
Ik vind het ook heel kinderachtig als je Mod @Coco in het openbaar voor het blok zet omdat ie twee woordjes in de verkeerde volgorde heeft gepost.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik stelde een terechte vraag (zie ook de poll in de OP)
Dit is gewoon heel kinderachtig, en niks anders.
Hoe bedoel je voor het blok zet?quote:Op maandag 27 februari 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel kinderachtig als je Mod @:Coco in het openbaar voor het blok zet omdat ie twee woordjes in de verkeerde volgorde heeft gepost.
Ik ben altijd #TeamCoco
Piers Morgan voelt vooral een vreemd soort loyaliteit naar aandacht.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:49 schreef Marsenal het volgende:
Piers Morgan voelt een vreemd soort loyaliteit naar Ronaldo, denk ik. Denk dat ze in dezelfde darkrooms rondhangen.
Denk ook dat Ten Hag de volgende twee kerstmissen nog kan halen daar.
Dat doet @onlogisch wel evenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan de TT verandert worden in Pasen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |