SPOILER: schema inclusief Nederlandse tijden voor de start van de raceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jaar doen er 25 fulltime coureurs mee aan het IndyCar kampioenschap, waarbij sommige wagens door meerdere coureurs gedeeld worden. In totaal zijn er 26 auto's die het hele seizoen aan de start komen. Daarnaast zijn er ook nog enkele coureurs die één of meerdere races rijden.
Er doet ook een Nederlander mee aan de IndyCar Series. Dat is Rinus van Kalmthout, in de VS Rinus VeeKay genoemd. Hij vertrok in 2017 naar de VS om via de Road to Indy in de IndyCars terecht te komen. Sinds 2020 rijdt hij voor het team van Ed Carpenter Racing. Vorig jaar won hij de Indy Grand Prix en werd hij twaalfde in het kampioenschap.
Er staan dit jaar 6 'rookies' aan de start. Naast Formule 2 coureurs Callum Ilott en Christian Lundgaard hebben we ook een aantal graduates van de Indy Lights. Dit zijn Indy Lights kampioen Kyle Kirkwood, David Malukas en Devlin DeFrancesco. Tenslotte staat Tatiana Calderón aan de start van de niet-oval races.
Meer informatie over de IndyCar is te vinden op IndyCar.com en meer gedetailleerde informatie op IndyCar 101.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Er mag geen bliksem zijn binnen een bepaalde radius en de laatste bliksemschicht moet ook een half uur geleden zijnquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:53 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht al, beginnen ze hier nu ook al zulke watjes te worden als in de F1 met hun niet rijden want het is een beetje vochtig. En het is geeneens een oval. Maar het schijnt dus om bliksem te gaan.
Die regel ken ik ja, maar ik wist in eerste instantie niet dat dat hier aan de orde was.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Er mag geen bliksem zijn binnen een bepaalde radius en de laatste bliksemschicht moet ook een half uur geleden zijn
Ik was ook niet van plan er heel lang voor op te blijvenquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, als dit nog lang duurt kan ik dus niet kijken
Te laat voor mij (om de hele race te zien), snertzooiquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:08 schreef Starflyer het volgende:
Rond 22:45 nu hopelijk, aangezien de laatste bliksem nu 22 minuten geleden was.
[ twitter ]
Welke zender van Ziggo?quote:
Racing, maar daar was het steeds al.quote:
Zou dus ook op kanaal 14 zijn va 22:00 uur. Daar is nu NASCARquote:
Ze gaan nu ook pas de voorbereidingen voor de start treffen dus zal nog wel even duren.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou dus ook op kanaal 14 zijn va 22:00 uur. Daar is nu NASCAR
Ja, jammer. Ga zo maar gewoon slapen. Als ik begin met kijken wil ik het waarschijnlijk afkijken (en dat is niet verstandig). Bij NASCAR heb ik daar minder last van.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze gaan nu ook pas de voorbereidingen voor de start treffen dus zal nog wel even duren.
Dank je en vast welterustenquote:Op zondag 7 augustus 2022 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, jammer. Ga zo maar gewoon slapen. Als ik begin met kijken wil ik het waarschijnlijk afkijken (en dat is niet verstandig). Bij NASCAR heb ik daar minder last van.
Veel plezier straks!
Wel op Racingquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Dus Ziggo sport gaat geen Indy uitzenden?
Door Rain delay hebben ze daar gekozen voor de NASCARquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Dus Ziggo sport gaat geen Indy uitzenden?
2, net als Rinusquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rinus verliest plekken, Josef ook 1?
Zijn gaspedaal kan ook wel een upgrade gebruikenquote:
Waren vorig jaar en gisteren verschillende bochten. 9 en 4 (om en nabij) meen ik. Iig verschillendequote:Op zondag 7 augustus 2022 23:17 schreef Zorro het volgende:
Die bocht mag wel de Herta bocht gaan heten.
Vorig jaar boem, gisteren boem en nu weer boem.
O ik dacht dat het dezelfde was.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waren vorig jaar en gisteren verschillende bochten. 9 en 4 (om en nabij) meen ik
Ja sorry, de brug moest even gedroogd worden door een gemeentewerkerquote:
Tis niet bij te houden. Ik zag écht 16quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, was nog steeds 14de. Nu 11de
Ik hoorde het René zeggen, maar zag de stand niet veranderen, maar kan best even teruggevallen zijn en toen weer teruggekomen op de brugquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tis niet bij te houden. Ik zag écht 16
Ik wélquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik hoorde het René zeggen, maar zag de stand niet veranderen
quote:Op maandag 8 augustus 2022 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog een sigaretje (jaja, I know) en naar bed
Veel plezier nog allen!
Halsmisdaad inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2022 00:09 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Zo. Maar welterusten dan nog maar een keer
alles en iedereen buitenom voorbij gereden. Ze gingen gewoon aan de kant voor hemquote:Op zondag 21 augustus 2022 00:12 schreef Starflyer het volgende:
Rosenqvist van laatste naar P13? Hoe dan?
En hoe komt Romain zo ver naar achteren (toen ik het schreef)?quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alles en iedereen buitenom voorbij gereden. Ze gingen gewoon aan de kant voor hem
Je had ondertussen alvast de sinterklaascadeaus uit kunnen zoekenquote:
Da's forsquote:Op zondag 21 augustus 2022 00:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. Volgens mij een 2-lap penalty
🤞🤞🤞quote:Op zondag 21 augustus 2022 01:31 schreef Peterselieman het volgende:
Hier wint hij de race, want hij hoeft niet meer te sparen, de rest moet dat wel
Iets te hard voor mijn gemoedsrustquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben echt héél boos nu![]()
![]()
Penske-team
Ja jemig, ik open net een nieuw biertje!quote:
Maar regent het daar dan is niet te zienquote:
Jawel joh, dikke spetters.quote:Op zondag 21 augustus 2022 01:58 schreef RAVW het volgende:
[..]
Maar regent het daar dan is niet te zien
Ziggoquote:
Ja dat moest wel want anders had ik nu ineens Viaplayquote:
Groen is sneller dan P1 of P6 afhankelijk of je binnen of buiten de top 6 staat. Rood is langzamer.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:49 schreef Zorro het volgende:
Ik heb me al zo vaak afgevraagd en hier weten jullie dat natuurlijk gewoon:
Wat betekenen de groene en rode tijdsverschillen?
Verschil met snelste tijd? Met eigen tijd? Met de cutoff, nr 6 dus?
Dat sneller en langzamer had ik wel door, alleen niet tov waarvan.quote:Op zaterdag 3 september 2022 21:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Groen is sneller dan P1 of P6 afhankelijk of je binnen of buiten de top 6 staat. Rood is langzamer.
Was altijd al 21.30 uur. Ik denk dat je je vergist met de Nascar race van vannacht.quote:Op zondag 4 september 2022 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Huh, is het naar voren gehaald ipv de 00:30u onze tijd die eerst werd aangegeven (begin van de week)?
Het zal verkeerd op Motorsport.com hebben gestaan, hier maak ik op de dinsdag/woensdag doorgaans mijn schema voor het weekeinde mee wat autosport betreftquote:Op zondag 4 september 2022 21:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was altijd al 21.30 uur. Ik denk dat je je vergist met de Nascar race van vannacht.
Staat ook in de OP.
Ik meestal bij de bron zelfquote:Op zondag 4 september 2022 21:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zal verkeerd op Motorsport.com hebben gestaan, hier maak ik op de dinsdag/woensdag doorgaans mijn schema voor het weekeinde mee wat autosport betreft
https://www.motorsport.com/all/schedule/2022/upcoming/
Ach, ik kan toch morgen pas kijken.
Hope so, was wat losjes met de ingrediëntenquote:
quote:
quote:Op zondag 4 september 2022 21:48 schreef Starflyer het volgende:
Newgarden twee plekken gewonnen (Rosenqvist en Herta)
Rinus plek verloren (Dixon)
Wat is dat nou voor een instellingquote:
Lag al voor Hertaquote:Op zondag 4 september 2022 21:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Newgarden voorbij Herta
EDIT En Malukas![]()
quote:Op zondag 4 september 2022 21:54 schreef Zorro het volgende:
Hup Newgarden! En McLaughlin! En O'Ward!
Alsjeblieft geen Power als kampioen. En weer Dixon hoeft ook niet.
Ik vind Power een lul, maar kan niet uitleggen waaromquote:Op zondag 4 september 2022 21:54 schreef Zorro het volgende:
Hup Newgarden! En McLaughlin! En O'Ward!
Alsjeblieft geen Power als kampioen. En weer Dixon hoeft ook niet.
Eens. Al vind ik zijn naam wél tofquote:Op zondag 4 september 2022 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind Power een lul, maar kan niet uitleggen waarom
Ja datquote:Op zondag 4 september 2022 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Will Power.quote:Op zondag 4 september 2022 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens. Al vind ik zijn naam wél tof
datquote:Op zondag 4 september 2022 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 4 september 2022 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Will Power.
Dat hebben zijn ouders gewoon expres gedaan.
Als ze een dochter hadden gekregen hadden ze haar waarschijnlijk Girl genoemd.
Ik bedenk me net dat ie nog blij mag zijn. Voor hetzelfde geld hadden ze hem Horse genoemd.quote:Op zondag 4 september 2022 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Al bestond girl power toen nog niet denk ik
quote:Op zondag 4 september 2022 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ie nog blij mag zijn. Voor hetzelfde geld hadden ze hem Horse genoemd.
Was ie mooi klaar mee dan.
Hij heeft nog een broer, maar in plaats van Max hebben ze die Damien genoemdquote:Op zondag 4 september 2022 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Will Power.
Dat hebben zijn ouders gewoon expres gedaan.
Als ze een dochter hadden gekregen hadden ze haar waarschijnlijk Girl genoemd.
quote:Op zondag 4 september 2022 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens. Al vind ik zijn naam wél tof
quote:
Fijn dat die mening gedeeld wordtquote:
Tsss..quote:Op zondag 4 september 2022 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij heeft nog een broer, maar in plaats van Max hebben ze die Damien genoemd
Caution wegens Power die stilvalt? No Powerquote:Op zondag 4 september 2022 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, nu mag er wel iets gebeuren. Liefst iets wat Newgarden flink bevoordeelt. En niets iets wat hem ook maar in het minst benadeelt.
Fine with mequote:Op zondag 4 september 2022 22:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Caution wegens Power die stilvalt? No Power
Zoveel opties en dan daarmee komen. Tsssquote:Op zondag 4 september 2022 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij heeft nog een broer, maar in plaats van Max hebben ze die Damien genoemd
je hebt je inhaalactie ...quote:Op zondag 4 september 2022 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, nu mag er wel iets gebeuren. Liefst iets wat Newgarden flink bevoordeelt. En niets iets wat hem ook maar in het minst benadeelt.
Damien is wel een betere optie dan Whitequote:Op zondag 4 september 2022 22:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoveel opties en dan daarmee komen. Tsss
Maar ja, Puppy was waarschijnlijk een probleempje geworden op school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |