Waarop baseren ze dan beide tijdstippen?quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:25 schreef the-eye het volgende:
Volgens het twitterdraadjes is de foto eerder gemaakt dan dat de melding gedaan is.
Dat denk ik niet, eerder andersom: de boeren worden nu (volgens sommige boeren althans) net zo behandeld als dat de nazi's de joden behandelden.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:01 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld gebruikt de ene groep om anderen aan te zien / wijzen als nazi's. Heel duidelijk: israeli's zijn nazi's, aldus de hakenkruisgebruikers.
Bij die vlag op de snelweg is dat niet zo. En anders op zijn minst onduidelijk, maar daar lijkt er een soort onsmakelijke terreurdreiging vanuit te moeten gaan. Dat ze zichzelf nazi's vinden.
Dat zie je toch. Op het tijdstip waarop de foto gemaakt is en het tijdstip waarop de melding gedaan is. k 'Weenie wat je dan nog meer denkt nodig te hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2022 00:21 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waarop baseren ze dan beide tijdstippen?
Ja en waar haal je die tijdstippen vandaan?quote:Op maandag 8 augustus 2022 00:24 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat zie je toch. Op het tijdstip waarop de foto gemaakt is en het tijdstip waarop de melding gedaan is. k 'Weenie wat je dan nog meer denkt nodig te hebben
Je had je ook de moeite kunnen besparen en gewoon kunnen zeggen; ik ben recalcitrant.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:42 schreef Viesdik het volgende:
[..]
1: Ik veracht de gevestigde orde
2: Ik ben een anti globalist
3: Ik ben voor zelfredzaamheid en zelfvoorzienendheid als het gaat om levensbehoefte numero 1: voedsel
4: Ik ben tegen tristate city
5: Ik ben tegen windmolens
6: Ik ben tegen de bouw van woningen
en ik kan de lijst nog tot 100 maken
De foto kan je blijkbaar bestellen bij de fotograaf en de p2000 staat op internetquote:Op maandag 8 augustus 2022 00:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja en waar haal je die tijdstippen vandaan?
Ja p2000 is natuurlijk gewoon te vinden, maar het gaat om het tijdstip van de foto. Dan ga je er dus vanuit dat de exif klopt. Volgens mij stellen de meeste mensen één keer de tijd in op hun camera en kijken er vervolgens nooit meer naar. Zo werkt het bij in ieder geval wel. Ik heb net eens even gekeken en inmiddels loopt de tijd op mijn DSLR meer dan een kwartier voor.quote:Op maandag 8 augustus 2022 00:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
De foto kan je blijkbaar bestellen bij de fotograaf en de p2000 staat op internet
https://twitter.com/Vrouw(...)996833427456/photo/1
Mwah, ik kan me zo voorstellen dat je daar als fotojournalist wat zorgvuldiger mee bent, juist omdat het soms van belang is hoe laat iets was.quote:Op maandag 8 augustus 2022 01:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja p2000 is natuurlijk gewoon te vinden, maar het gaat om het tijdstip van de foto. Dan ga je er dus vanuit dat de exif klopt. Volgens mij stellen de meeste mensen één keer de tijd in op hun camera en kijken er vervolgens nooit meer naar. Zo werkt het bij in ieder geval wel. Ik heb net eens even gekeken en inmiddels loopt de tijd op mijn DSLR meer dan een kwartier voor.
Wa een hoop onzin.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:01 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld gebruikt de ene groep om anderen aan te zien / wijzen als nazi's. Heel duidelijk: israeli's zijn nazi's, aldus de hakenkruisgebruikers.
Bij die vlag op de snelweg is dat niet zo. En anders op zijn minst onduidelijk, maar daar lijkt er een soort onsmakelijke terreurdreiging vanuit te moeten gaan. Dat ze zichzelf nazi's vinden.
Nee hoor, je kunt gewoon instellen dat-ie rekening houdt met zomer- en wintertijd. Dat gaat vanzelf.quote:Op maandag 8 augustus 2022 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me zo voorstellen dat je daar als fotojournalist wat zorgvuldiger mee bent, juist omdat het soms van belang is hoe laat iets was.
Daarbij: als je hem 1 keer instelt en er verder niet naar kijkt dan loopt hij 5 of 7 maanden per jaar een uur voor of achter.
Als hij de foto gelijk ergens uploadt dan is de tijdsinstelling waarschijnlijk ook zo dat die automatisch synchroniseert met die van het device waarnaar geupload wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2022 01:19 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt gewoon instellen dat-ie rekening houdt met zomer- en wintertijd. Dat gaat vanzelf.
En voor een persfotograaf is het tijdstip wel van belang, maar dat zal zelden aankomen op op de minuut nauwkeurig.
Je weet niet dat een DSLR rekening houdt met zomer- en wintertijd, maar hier heb je opeens wel verstand van?quote:Op maandag 8 augustus 2022 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij de foto gelijk ergens uploadt dan is de tijdsinstelling waarschijnlijk ook zo dat die automatisch synchroniseert met die van het device waarnaar geupload wordt.
Misschien heeft hij het ontdekt en zelf de brandweer gebeld. Of kan hij geen telefoon hebben?quote:Op maandag 8 augustus 2022 04:40 schreef Sjemmert het volgende:
De foto is gemaakt voor de p2000 melding. Overduidelijk een valse vlag operatie.
Misschien heeft hij het zelf aangestoken, plaatjes geschoten en toen de brandweer gebeld. Daar heeft het alle schijn van.quote:Op maandag 8 augustus 2022 06:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het ontdekt en zelf de brandweer gebeld. Of kan hij geen telefoon hebben?
Open ruimtes?quote:Op maandag 8 augustus 2022 06:51 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb nog even naar de foto gekeken en achter het vuur zie je allemaal zwarte plekken. Het fikt dus al even.
[ afbeelding ]
Heb je bewijs of kom je ook met een twitter draad?quote:Op maandag 8 augustus 2022 04:40 schreef Sjemmert het volgende:
De foto is gemaakt voor de p2000 melding. Overduidelijk een valse vlag operatie.
Meta data wijst uit dat de foto om 03:11 gemaakt is en de p2000 melding was van 03:14. Laat de fotograaf maar bewijzen dat de tijd op zijn camera niet goed ingesteld was of uitleggen hoe hij aanwezig was voordat het uberhaupt gemeld was.quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:48 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Heb je bewijs of kom je ook met een twitter draad?
Hij heeft jou niets uit te leggen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:57 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Meta data wijst uit dat de foto om 03:11 gemaakt is en de p2000 melding was van 03:14. Laat de fotograaf maar bewijzen dat de tijd op zijn camera niet goed ingesteld was of uitleggen hoe hij aanwezig was voordat het uberhaupt gemeld was.
Die vind ik verder gezocht. Maar al is het die verklaring, dan nog is de lading totaal anders dan die anti-Israel demonstratie.quote:Op maandag 8 augustus 2022 00:23 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, eerder andersom: de boeren worden nu (volgens sommige boeren althans) net zo behandeld als dat de nazi's de joden behandelden.
Waar is die meta data in te zien?quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:57 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Meta data wijst uit dat de foto om 03:11 gemaakt is en de p2000 melding was van 03:14. Laat de fotograaf maar bewijzen dat de tijd op zijn camera niet goed ingesteld was of uitleggen hoe hij aanwezig was voordat het uberhaupt gemeld was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |