debielquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand rondom Pride dacht dat dit grappig was, hoedje met lijm plakken op een duif.
[ afbeelding ]
Dit moet echt eens strafbaar gesteld wordenquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand rondom Pride dacht dat dit grappig was, hoedje met lijm plakken op een duif.
[ afbeelding ]
Ik ben tegen homofobiequote:Op maandag 8 augustus 2022 13:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit moet echt eens strafbaar gesteld worden
Ja alleen wel zonder lijmquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n hoedje zou jouw kat niet misstaan!
Ik moet zeggen: Het staat hem niet slecht.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga je toch niet kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:27 schreef GGMM het volgende:
The origin story of the Predator in the world of the Comanche Nation 300 years ago. Naru, a skilled female warrior, fights to protect her tribe against one of the first highly-evolved Predators to land on Earth
Ik ga hem ook niet kijken, maar dat is op basis van de reviewquote:
Ja stel je voor dat je zelf 2 tellen moeite moet doen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
Zou wel handig zijn als je er direct bijzet bij welke dienst hij te bekijken is.
Dat is toch niet relevant voor een review.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
Zou wel handig zijn als je er direct bijzet bij welke dienst hij te bekijken is.
Disney, de kleuterzender dus ook voor kleutervriendenquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |