Ik vergeet steeds dat Di Maria daar zit maar ik ga wel even een potje meepakken binnenkort ja. Zit Italiaans voetbal nog bij ziggy?quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kan dit seizoen weleens heel plezierig worden samen met Chiesa en Di Maria.
Er bleef een FOK!er dapper doorstrijden.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen gaat het weer over hoe FOK! kapot gaat.
Zeker.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat Di Maria daar zit maar ik ga wel even een potje meepakken binnenkort ja. Zit Italiaans voetbal nog bij ziggy?
Welke Maria?quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat Di Maria daar zit maar ik ga wel even een potje meepakken binnenkort ja. Zit Italiaans voetbal nog bij ziggy?
Ik snap 'mquote:
Goed topic.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:07 schreef GGMM het volgende:
VBL / Haalt Ten Hag de kerst? #1
@:maxi-mus @:pietjepuk2000 (graag je mening één keer)
Aardig van je dat je mij in dit topic betrekt René.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:07 schreef GGMM het volgende:
VBL / Haalt Ten Hag de kerst? #1
@:maxi-mus @:pietjepuk2000 (graag je mening één keer)
quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
Gelijk allemaal kwaliteitsreacties in mijn topic
En een reactie van @:scrummie
Deze week al tochquote:Op maandag 8 augustus 2022 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Volgende week hittegolfGOD
Maar ik ben in FinlandGOD
Kutfinnen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Volgende week hittegolfGOD
Maar ik ben in FinlandGOD
Oh weet ik veelquote:Op maandag 8 augustus 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
Van die hittegolf, dat jij volgende week pas naar Finland gaat geloof ik wel
VBL / Een gloednieuw dilemmatopic.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er bleef een FOK!er dapper doorstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |