Ze hebben Rabiot bijna binnen. (lol)quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We wachten op woedend Barcelona die Frenkie toch maar van hand doet eind augustus waarna het gaat draaien bij United.
Gewoon doen man. Ik sta achter je.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:45 schreef GGMM het volgende:
Overigens best een leuk idee voor een topic, maar na mijn eerdere Ten Hag-topic durf ik niet.
Straks wordt hij kampioen en wint hij de CL volgend jaar
Meen je nietquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben Rabiot bijna binnen. (lol)
Zo'n ultiem kutje in de PL, dat kan niet mis gaan.
Al het brandhout bij Juve wordt gedumpt, die worden de komende acht jaar weer kampioen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
was zijn moeder toch die ruzie ging maken met andere ouders op de tribune het laatste EK?quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
was zijn moeder toch die ruzie ging maken met andere ouders op de tribune het laatste EK?
Denk je? Toch wel het idee dat ze daar het budget wat terug geschroefd hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Al het brandhout bij Juve wordt gedumpt, die worden de komende acht jaar weer kampioen.
Coronaklappen zijn nog niet helemaal verwerkt, zie Vlahovic, Pogba, Bremer. Dat soort transfers liggen voor de andere topclubs veel moeilijker.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? Toch wel het idee dat ze daar het budget wat terug geschroefd hebben.
Ten Hag is een parodie op een trainer topicquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:45 schreef GGMM het volgende:
Overigens best een leuk idee voor een topic, maar na mijn eerdere Ten Hag-topic durf ik niet.
Straks wordt hij kampioen en wint hij de CL volgend jaar
Net als ManU vind ik het zo'n aidsclubquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Coronaklappen zijn nog niet helemaal verwerkt, zie Vlahovic, Pogba, Bremer. Dat soort transfers liggen voor de andere topclubs veel moeilijker.
Kan ik me wat bij voorstellenquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Net als ManU vind ik het zo'n aidsclub
Vlahovic vind ik wel een geweldige spits.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Coronaklappen zijn nog niet helemaal verwerkt, zie Vlahovic, Pogba, Bremer. Dat soort transfers liggen voor de andere topclubs veel moeilijker.
Dat kan dit seizoen weleens heel plezierig worden samen met Chiesa en Di Maria.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vlahovic vind ik wel een geweldige spits.
Gebraden gehakt. Belegen humor.quote:
Morgen gaat het weer over hoe FOK! kapot gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:59 schreef tong80 het volgende:
Sinds wanneer gaat het over voetbal in de VBL SC
Ik vergeet steeds dat Di Maria daar zit maar ik ga wel even een potje meepakken binnenkort ja. Zit Italiaans voetbal nog bij ziggy?quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat kan dit seizoen weleens heel plezierig worden samen met Chiesa en Di Maria.
Er bleef een FOK!er dapper doorstrijden.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen gaat het weer over hoe FOK! kapot gaat.
Zeker.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat Di Maria daar zit maar ik ga wel even een potje meepakken binnenkort ja. Zit Italiaans voetbal nog bij ziggy?
Welke Maria?quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat Di Maria daar zit maar ik ga wel even een potje meepakken binnenkort ja. Zit Italiaans voetbal nog bij ziggy?
Ik snap 'mquote:
Goed topic.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:07 schreef GGMM het volgende:
VBL / Haalt Ten Hag de kerst? #1
@:maxi-mus @:pietjepuk2000 (graag je mening één keer)
Aardig van je dat je mij in dit topic betrekt René.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:07 schreef GGMM het volgende:
VBL / Haalt Ten Hag de kerst? #1
@:maxi-mus @:pietjepuk2000 (graag je mening één keer)
quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:16 schreef GGMM het volgende:
Gelijk allemaal kwaliteitsreacties in mijn topic
En een reactie van @:scrummie
Deze week al tochquote:Op maandag 8 augustus 2022 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Volgende week hittegolfGOD
Maar ik ben in FinlandGOD
Kutfinnen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:25 schreef Tjacka het volgende:
Volgende week hittegolfGOD
Maar ik ben in FinlandGOD
Oh weet ik veelquote:Op maandag 8 augustus 2022 12:26 schreef GGMM het volgende:
Van die hittegolf, dat jij volgende week pas naar Finland gaat geloof ik wel
VBL / Een gloednieuw dilemmatopic.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er bleef een FOK!er dapper doorstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |