Dit vind ik een goede suggestie.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Keepertje van NEC halen. Die Houwen kan er helemaal niks van, maar dat was vorig jaar ook al duidelijk.
Echt alles is kutquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:26 schreef Caland het volgende:
Gisteren trouwens de businessruimte na een uurtje uitgegooid @:sked
Puur wanbeleid in Arnhem
Toch nog even gratis kunnen zuipen.
Zullen we niet persoonlijk worden aub?quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat GGMM vroeger altijd alleen zat in de schoolpauze. Ik denk dat je hem deze vorm van "macht" gewoon moet gunnen, die jongen heeft al zo weinig in zijn leven.
Noemde Erwin Mulder net in het Feyenoordtopic, die was transfervrij. Als die deal met Cillessen doorgaat zou ik dat een goede vinden, en ze moeten niet bang zijn om daar eens wat knaken voor neer te leggen. Wereld van verschil met Pasveer wat er nu staat.quote:
Erwin was bij Heerenveen niet zo goed en verloor (tijdelijk) de concurrentiestrijd van Mous, die er ook weinig van kan.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Noemde Erwin Mulder net in het Feyenoordtopic, die was transfervrij. Als die deal met Cillessen doorgaat zou ik dat een goede vinden, en ze moeten niet bang zijn om daar eens wat knaken voor neer te leggen. Wereld van verschil met Pasveer wat er nu staat.
Vond het best prima geregeld gisteren, zat op die lekkere stoelen echt aan het veld. Was alleen maar één bar open op de omloop en ik moest roken in de wcquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt alles is kut
Behalve dat de rijen voor de ingang nooit meer druk zijn
Maar dan hadden ze een van deze twee tenminste weg kunnen doen. Allebei zijn ze te onervaren en onrsutig.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erwin was bij Heerenveen niet zo goed en verloor (tijdelijk) de concurrentiestrijd van Mous, die er ook weinig van kan.
Oké doe jij het ook niet dan?quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we niet persoonlijk worden aub?
quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Die schijt weer het hele forum vol.
Wat een irritant monster blijft die gast.
Ik vind het nog steeds jammer dat Feyenoord die Olij niet heeft opgepikt en verhuurd. Maar goed was ook geen hoge prio.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hadden 'gewoon' Olij moeten halen maar alle clubs behalve Sparta lagen te slapuh.
Rot gewoon op.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oké doe jij het ook niet dan?
[..]
omg dat was m'n punt ook.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oké doe jij het ook niet dan?
[..]
Gooi jij jezelf ook maar wegquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:32 schreef fetX het volgende:
@:gutanoth zet @:ggmm onverwachts op zijn plek.
Tegenwoordig zijn bijna alle bars gesloten omdat er (zeker op die tribune) te weinig mensen komen en al helemaal geen zin hebben in drinken en vreten. Ik haal hooguit tijdens de avondwedstrijden nog een pilsje.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het best prima geregeld gisteren, zat op die lekkere stoelen echt aan het veld. Was alleen maar één bar open op de omloop en ik moest roken in de wc![]()
Volgens mij waren ze het boven gewoon zat dat er zoveel Feyenoorders in die ruimte met band/dj stonden na afloop, dus na een tijdje moest iedereen met een korte broek wegwezen.Had ik kunnen weten, maar had er geen kaarten voor dus ook niet op gekleed.
Gaan ze met die jood als 2e keeper het seizoen in? Dat kan leuk worden als Justin een blessure krijgt.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds jammer dat Feyenoord die Olij niet heeft opgepikt en verhuurd. Maar goed was ook geen hoge prio.
Ja eerst kon dat ook altijd. En die steward die ik erop aansprak vond het zelf ook belachelijk dus die kwam met de suggestie dat ik dan maar op de wc moest roken omdat iedereen dat nu deed.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn bijna alle bars gesloten omdat er (zeker op die tribune) te weinig mensen komen en al helemaal geen zin hebben in drinken en vreten. Ik haal hooguit tijdens de avondwedstrijden nog een pilsje.
Dat rookbeleid is trouwens ook een partij fucking kinderachtig. Laat die mensen gewoon bij de trappen roken buiten.
Sorry maar als je dat niet snapte dan ligt dat echt aan jou.quote:
Ik ben er wel bang voor, ja.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaan ze met die jood als 2e keeper het seizoen in? Dat kan leuk worden als Justin een blessure krijgt.
Ik wist niet dat het je zo hoog zat.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maar als je dat niet snapte dan ligt dat echt aan jou.
Ik zie je excuses wel verschijnen.
Geaccepteerd.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het je zo hoog zat.
Dan maar excuses want ik wil je maandagmorgen niet verpesten.
En het is gewoon niet te doen voor die mensen om ook nog te zorgen dat supporters netjes in het goede vakje buiten roken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eerst kon dat ook altijd. En die steward die ik erop aansprak vond het zelf ook belachelijk dus die kwam met de suggestie dat ik dan maar op de wc moest roken omdat iedereen dat nu deed.
Cool dat j nog rookt. Ben zelf na 30 jaar gestopt.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het best prima geregeld gisteren, zat op die lekkere stoelen echt aan het veld. Was alleen maar één bar open op de omloop en ik moest roken in de wc![]()
Volgens mij waren ze het boven gewoon zat dat er zoveel Feyenoorders in die ruimte met band/dj stonden na afloop, dus na een tijdje moest iedereen met een korte broek wegwezen.Had ik kunnen weten, maar had er geen kaarten voor dus ook niet op gekleed.
Vet varkenquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:36 schreef Sked het volgende:
Ik heb er ondertussen een bakje popcorn bijgepakt.
Ik rook alleen nog in het weekend, maar heb dan ook geen ruggengraat.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool dat j nog rookt. Ben zelf na 30 jaar gestopt.
Now playing.....
Nog minder dan Tong, blijkbaar.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik rook alleen nog in het weekend, maar heb dan ook geen ruggengraat.
Ook niet echt gezond, maar eet smakelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
Net een lange wandeling gemaakt en ik eet nu twee bolletjes. (één met hagelslag en één met filet americain) Het krantje heb ik even opzij gelegd.
Alcohol stimuleert de nicotine behoefte.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik rook alleen nog in het weekend, maar heb dan ook geen ruggengraat.
Koekoekquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar mijn hart functioneert nog wel prima!
Ik hou stug vol met het niet drinken niet roken en het niet meer openen van dilemma topics.quote:
ok Tongquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
Net een lange wandeling gemaakt en ik eet nu twee bolletjes. (één met hagelslag en één met filet americain) Het krantje heb ik even opzij gelegd.
Speel niet met mijn privé.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:38 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd wanneer @:scrummie rookt.
In het weekend of doordeweeks
Ik neuk alleen in het weekend. Extra moeilijk om dan niet te roken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:38 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd wanneer @:scrummie rookt.
In het weekend of doordeweeks
Dat eerste ben ik erg blij mee, dat tweede niet.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou stug vol met het niet drinken niet roken en het niet meer openen van dilemma topics.
Ga weer eens mee kwissen.quote:
heb je dan zelf niet het idee van wat mij het schelen, een kleine 60 jaar ongezond geleefd waarom zou je die laatste 10 -15 jaar dan opeens gezond gaan leven?quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou stug vol met het niet drinken niet roken en het niet meer openen van dilemma topics.
We wachten op woedend Barcelona die Frenkie toch maar van hand doet eind augustus waarna het gaat draaien bij United.quote:
Ik word 105quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je dan zelf niet het idee van wat mij het schelen, een kleine 60 jaar ongezond geleefd waarom zou je die laatste 10 -15 jaar dan opeens gezond gaan leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |