Kijk maar eens in WKN.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Goedemorgen.Jullie ook al last van mensen die klagen dat het te warm is?
Ik zie de eerste klagers al weer ja.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kijk maar eens in WKN.
Gejank altijd
Je grote vriend @PietjePuk2000 heeft weer een nieuwe Marokkaan gevonden om over te posten. Fijn hè?quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:50 schreef GGMM het volgende:
Woordle 415 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 211 5/6
🟨🟨⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛🟨🟩🟨⬛⬛
⬛🟩🟨🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ja ik zag het. Die schijt weer het hele forum vol.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je grote vriend @:pietjepuk2000 heeft weer een nieuwe Marokkaan gevonden om over te posten. Fijn hè?
Als iemand zovaak onderbuik racistisch post heb je wellicht een zaak.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Die schijt weer het hele forum vol.
Wat een irritant monster blijft die gast.
Nou nou nouquote:Op maandag 8 augustus 2022 10:59 schreef GGMM het volgende:
Wat een irritant monster blijft die gast.
Heb je uberhaupt een zaak nodig? Twitter smijt gewoon ook mensen weg als het ze niet bevalt...quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als iemand zovaak onderbuik racistisch post heb je wellicht een zaak.
2 klikken en weg die zooiquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:04 schreef Sked het volgende:
Oh, gelukkig heeft GGMM de TR's al afgehandeld.
Zorg jij nou maar eerst dat je kalknagels verminderen voordat je gaat huilen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Gutanoth User GGMM doet weer aan subjectief pestertje spelen en gooit de TR's op zijn eigen baggerposts weg. Zo kennen we VBL.
Zorg jij eerst maar eens dat je je frustraties over mij gaat verdelen over meerdere users.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar eerst dat je kalknagels verminderen voordat je gaat huilen.
Niet zo aanstellen, het is de SC.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Gutanoth User GGMM doet weer aan subjectief pestertje spelen en gooit de TR's op zijn eigen baggerposts weg. Zo kennen we VBL.
Niet zo vreemd als zelfs Forum Admins gewoon vol op de man mogen spelen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:07 schreef GGMM het volgende:
En opzoek naar z'n enige medestander.
Cute
Misschien moet je er een topic over maken in FBquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als zelfs Forum Admins gewoon vol op de man mogen spelen.
Dat was racistische bagger.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima, maar laat mijn reacties dan ook staan.
Ik ben viesmad.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien moet je er een topic over maken in FB.
Als jij hier een sneer naar iemand maakt doe ik dat ook.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima, maar laat mijn reacties dan ook staan.
Dan wordt het nog een gezellige dag hier.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Als jij hier een sneer naar iemand maakt doe ik dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |