Pittige kip kerrie in rijst met kip saté. Morgen weer Hollands.quote:Op zondag 7 augustus 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ik spijbelde van de zondagschool. Had al jong een eigen mening en trapte al vroeg niet in de leugens.quote:
Denk dat je toch volgende week naar een kerkdienst moet gaan Herman.quote:Op zondag 7 augustus 2022 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik spijbelde van de zondagschool. Had al jong een eigen mening en trapte al vroeg niet in de leugens.
Ik sta er open voor brother.quote:Op zondag 7 augustus 2022 17:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk dat je toch volgende week naar een kerkdienst moet gaan Herman.
Eens, @KingRoland is mijn licht in de duisternisquote:Op zondag 7 augustus 2022 17:57 schreef tong80 het volgende:
Ik ben weg voor nu en vanavond. Denk aan KingRoland.
Stond iedereen maar zo in het leven.
Dikke hug.
Wow, bij jou ook al. Misschien heeft hij nog wat Woordletips voor je!quote:Op zondag 7 augustus 2022 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, @:kingroland is mijn licht in de duisternis
KingRoland accepteert wie ik ben, ongeacht mijn Woordlescoresquote:Op zondag 7 augustus 2022 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, bij jou ook al. Misschien heeft hij nog wat Woordletips voor je!
@KingRoland is een erg tolerant mens. Waren er maar meer mensen als @KingRoland !quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
KingRoland accepteert wie ik ben, ongeacht mijn Woordlescores
Hittegolf incomingquote:Op zondag 7 augustus 2022 18:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik zit nu buiten te genieten van mijn coca cola zero boyslekker weertje hier.
Is niet gezond zoveel van dat spul.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:21 schreef KingRoland het volgende:
Ik haal nog een bilkje coca cola zero (uit de kooler dit keer)
Vandaag nog niet.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Goedemorgen.Jullie ook al last van mensen die klagen dat het te warm is?
Ne TE maar wel een praatje over het weer bij de Appie.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Goedemorgen.Jullie ook al last van mensen die klagen dat het te warm is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |