debielquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand rondom Pride dacht dat dit grappig was, hoedje met lijm plakken op een duif.
[ afbeelding ]
Dit moet echt eens strafbaar gesteld wordenquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand rondom Pride dacht dat dit grappig was, hoedje met lijm plakken op een duif.
[ afbeelding ]
Ik ben tegen homofobiequote:Op maandag 8 augustus 2022 13:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit moet echt eens strafbaar gesteld worden
Ja alleen wel zonder lijmquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n hoedje zou jouw kat niet misstaan!
Ik moet zeggen: Het staat hem niet slecht.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga je toch niet kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:27 schreef GGMM het volgende:
The origin story of the Predator in the world of the Comanche Nation 300 years ago. Naru, a skilled female warrior, fights to protect her tribe against one of the first highly-evolved Predators to land on Earth
Ik ga hem ook niet kijken, maar dat is op basis van de reviewquote:
Ja stel je voor dat je zelf 2 tellen moeite moet doen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
Zou wel handig zijn als je er direct bijzet bij welke dienst hij te bekijken is.
Dat is toch niet relevant voor een review.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
Zou wel handig zijn als je er direct bijzet bij welke dienst hij te bekijken is.
Disney, de kleuterzender dus ook voor kleutervriendenquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:46 schreef 3rr0r het volgende:
Mij wel mentionen graagquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je zelf 2 tellen moeite moet doen.
Overigens had ik jou niet gementioned geloof ik dus waar bemoei je je mee zeg
Er komt ook een vervolg!quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou van horrorfilms
Nou dat mag toch
Ik kende het origineel niet eens, is dat beschamend?quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las het ja
Dat hoeft van mij dan niet zo per se maar dat kon je verwachten natuurlijk.
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kende het origineel niet eens, is dat beschamend?
Wacht, jij kent Predator met Arnold Schwarzenegger niet?quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kende het origineel niet eens, is dat beschamend?
1 woord erbij typen van de dienst is minder werk dan gaan lopen googlen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je zelf 2 tellen moeite moet doen.
Overigens had ik jou niet gementioned geloof ik dus waar bemoei je je mee zeg
Jouw probleemquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
1 woord erbij typen van de dienst is minder werk dan gaan lopen googlen.
Oh dat heb ik niet. Voor downloaden had hij minimaal een 7 moeten hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Disney, de kleuterzender dus ook voor kleutervrienden
We geloven jequote:Op maandag 8 augustus 2022 14:01 schreef GGMM het volgende:
Ik ben overigens tegen illegaal downloaden.
Gezien je historie kan dat morgen (of in 2028) ineens weer anders zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:01 schreef GGMM het volgende:
Ik ben overigens tegen illegaal downloaden.
Wat betreft streamingsdienstnieuwtjes:quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:01 schreef GGMM het volgende:
Ik las Hulu dus ik dacht die zal wel niet in Nederland te zien zijn dan.
Had ik hem gedownload blijkt hij gewoon op Disney plus te staan (lol)
Voor meer leuke anekdotes mogen jullie @:caland een DM sturen.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat betreft streamingsdienstnieuwtjes:
Ik kijk er erg naar uit dat HBO Max en Discovery + samen gaan (moeten ze niet ineens de prijs verdubbelen natuurlijk, lol)
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:53 schreef 3rr0r het volgende:
HBO Max dienst gaat samen met Discovery+. Benieuwd wat voor abo ze ervan maken hier volgend jaar.
Discovery+ is echt pure aids buiten MMA om.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk er erg naar uit dat HBO Max en Discovery + samen gaan (moeten ze niet ineens de prijs verdubbelen natuurlijk, lol)
Ik kijk daar helemaal niet naar uit. Als ik het goed begrepen heb is Discovery+ alleen maar realityshit en tokkie-sporten en gaat het ten koste van HBO-shows.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Inderdaad wat een troep. MMA en Olympische Spelen kijk ik. Docu Vaatstra ook daar gezien volgens mij maar verder Amerikaanse zooi.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Discovery+ is echt pure aids buiten MMA om.
Oh is dat die film met Arnold Schwarzenegger, dan wel.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wacht, jij kent Predator met Arnold Schwarzenegger niet?
Ja, dat is beschamend.
Dat wordt juist enorm kut.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als wielerliefhebber kan ik alleen maar positief zijn over Discovery+. Home of Cycling.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Discovery+ is echt pure aids buiten MMA om.
Oja dat body cam kijk ik wel eens, vrij heftig wat er in de US of A allemaal vrijgegeven mag worden qua beelden en persoonsgegevens.
Zeer verstandig. Het is namelijk erg warm vandaag.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:25 schreef Oriente het volgende:
Drink nu een ijskoud blikje Cola Zero @:KingRoland
Ik snap dat je als wielerliefhebber geen bezwaren hebt tegen pulp.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als wielerliefhebber kan ik alleen maar positief zijn over Discovery+. Home of Cycling.
Ik ga na het werk wel meteen sporten in elk gevalquote:Op maandag 8 augustus 2022 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeer verstandig. Het is namelijk erg warm vandaag.
Veel te warm om te (e-)sporten.
@:coco
Het koelt 's nachts nog wel af.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mensonterend heet volgens WKN users
Lekker bezig.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:25 schreef Oriente het volgende:
Drink nu een ijskoud blikje Cola Zero @:KingRoland
Nou, nee.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Hopelijk volgen er meer in de sc
Nee sorry dit is echt voor ranzige varkens.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Hopelijk volgen er meer in de sc
"Vandaag"quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:52 schreef Scrummie het volgende:
VBL is vandaag maar een grimmig forumpje.
En dan is het seizoen pas net begonnen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het ook een heerlijke zomer tot nu toe ja.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja joh, niets mis mee. Heerlijke zomer zo.
Eensquote:Op maandag 8 augustus 2022 15:52 schreef Scrummie het volgende:
Daar komen we wel weer overheen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Ik schrok vooral van de fittie tussen maxi-mus en Slobeend, normaal 2 zeer vriendelijke users
Oke maxi-mus haalt vaker uit, maar tegen die lieve Slobeend
Zou je hier een bron bij kunnen vermelden?quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:54 schreef Oriente het volgende:
Er komen steeds meer details naar buiten over de contacten die Mohamed Ihattaren heeft met mocromaffia-criminelen. Eerder op maandag werd al bekend dat verdachten in een auto van Ihattaren voor het Marengoproces naar de rechtbank kwamen en misdaadverslaggever John van den Heuvel stelt later in een video-item van De Telegraaf dat de aanvallende middenvelder van Ajax in de gevangenis op bezoek ging bij criminelen.
(lol)
Lijkt me verder niet verboden toch.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:54 schreef Oriente het volgende:
Er komen steeds meer details naar buiten over de contacten die Mohamed Ihattaren heeft met mocromaffia-criminelen. Eerder op maandag werd al bekend dat verdachten in een auto van Ihattaren voor het Marengoproces naar de rechtbank kwamen en misdaadverslaggever John van den Heuvel stelt later in een video-item van De Telegraaf dat de aanvallende middenvelder van Ajax in de gevangenis op bezoek ging bij criminelen.
(lol)
quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:56 schreef Caland het volgende:
Waarom mag iemand niet zijn familie bezoeken?
Nee dan wordt @maxi-mus foxwildquote:Op maandag 8 augustus 2022 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je hier een bron bij kunnen vermelden?
Ja daar stond ik ook even van te kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Ik schrok vooral van de fittie tussen maxi-mus en Slobeend, normaal 2 zeer vriendelijke users
Oke maxi-mus haalt vaker uit, maar tegen die lieve Slobeend
Daarom hoop ik ook dat Ten Hag snel wordt ontslagen. Ik word gek van al die berichten.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:56 schreef GGMM het volgende:
Wel snel afscheid van nemen ja
Niet dat we dan van die dagelijkse Mo-berichten af zijn, want daar blijven al die nieuwssite's toch wel op plakken. Dat is zó interessant blijkbaar.
Ik was bij zijn komst ontzettend sceptisch maar na de voorbereiding toch wel weer enthousiast. (niet wk uiteraard)quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:57 schreef Scrummie het volgende:
Een maandje geleden moest Mo nog naar het WK. Het kan snel gaan.
Graag pics vanavond van je nasi.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga even naar supermarkt om ingrediënten voor nasi vanavond te kopen. Hopelijk maken jullie ondertussen elkaar niet af.
Lekker zeg. Ik ga voor kip en kabeljauwburgersquote:Op maandag 8 augustus 2022 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga even naar supermarkt om ingrediënten voor nasi vanavond te kopen. Hopelijk maken jullie ondertussen elkaar niet af.
Ja maar dat blijft toch wel doorgaan, dan verzinnen ze wel weer iets anders.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat Ten Hag snel wordt ontslagen. Ik word gek van al die berichten.
Zo erg vond ik het nou ook weer niet.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
Vergeet je me niet een note te geven voor mijn verwijderde post net? @:ggmm
quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo erg vond ik het nou ook weer niet.
Na dat begin en al die interviews zag het er wel weer aardig uit natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was bij zijn komst ontzettend sceptisch maar na de voorbereiding toch wel weer enthousiast. (niet wk uiteraard)
Maar het lag blijkbaar toch niet allemaal aan Roger Schmidt.
Je bent zelf vrij simpel.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is toch vrij simpel voor jou.
Kloepoek bij?quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn laatste is alweer van 13 januariquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:07 schreef Scrummie het volgende:
Mijn laatste note is overigens van 13-07-2022 @ 15:12
Een post richting @:pietjepuk2000
Waar kan ik mijn notes zien?quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo erg vond ik het nou ook weer niet.
https://www.fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op maandag 8 augustus 2022 16:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waar kan ik mijn notes zien?
Dus ik adviseer je om over 3 dagen nog eens te kijken.quote:Let op: deze usernotes hebben een vertraging van 3 dagen.
Gelijk weer boos om het onrecht van mijn laatste note na ruim 5 jaar zonder.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
Mag deze emoji nog wel? Dan bij deze:quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus ik adviseer je om over 3 dagen nog eens te kijken.
Note gegeven.quote:Op maandag 8 augustus 2022 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mag deze emoji nog wel? Dan bij deze:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |