quote:Explosief! De Duitse krant Die Welt publiceert uittreksels uit een door #Zelensky te publiceren biografie die "corruptie op industrile schaal" onthult en herinnert eraan dat een film over dit alles, Offshore 95, eind 2021 in Kiev werd verboden om uit te zenden!
Tja, we weten zo ook wel dat het trollenleger alles uit de kast trekt om Rusland te steunen in deze oorlogquote:Op zondag 7 augustus 2022 18:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Een wat minder betrouwbaar tweetje wil ik jullie niet onthouden.
[ twitter ]
Ik heb hem gevonden zonder abonnement:quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, we weten zo ook wel dat het trollenleger alles uit de kast trekt om Rusland te steunen in deze oorlog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Lospedrosa op 07-08-2022 19:01:49 ]Vakman pur sang
Zelensky wel, Oekrane waarschijnlijk nietquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje een warrig verhaal nog maar het boek is uit.
Niet om de Russen in de hand te spelen maar ben wel leergierig wat daar allemaal speelt. Uiteindelijk zal Zelensky niet als grote held uit de oorlog komen ben ik bang.
Dat zou ook kunnen nog maar daar zijn ze dan mooi klaar mee.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zelensky wel, Oekrane waarschijnlijk niet
Als ik er op google dan kom ik bij allemaal dubieuze russische websites uitquote:
Lach me dood als Zelensky een Russische dubbelspion is.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ik er op google dan kom ik bij allemaal dubieuze russische websites uitZal dus allemaal wel niet zo betrouwbaar zijn
Dat lijkt me gewoon 99% een zekerheidjequote:Op zondag 7 augustus 2022 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen nog maar daar zijn ze dan mooi klaar mee.
Tja Churchill was voor WO2 ook een nogal omstreden figuur. Rascistisch tot op het bot, mislukt op vele gebieden, politiek onbetrouwbaar, Gallipoli met tienduizenden doden werd hem nogal direct aangerekend, in 1938 was hij zo goed als failliet. En toen kwam WO2 en deed dat hele verleden er niet meer toe.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet om de Russen in de hand te spelen maar ben wel leergierig wat daar allemaal speelt. Uiteindelijk zal Zelensky niet als grote held uit de oorlog komen ben ik bang.
Zou wel een hele matige spion zijn danquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lach me dood als Zelensky een Russische dubbelspion is.
Maltex Multicapital Corp Heeft als inschrijfadres Moskou .
https://opencorpdata.com/offshore/maltex-multicapital-corp
Van Rusland? Ja dat wel.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zou wel een hele matige spion zijn dan
Halve leger kapot
Lijkt me uitgesloten, dan zie ik hem eerder bij de CIA in loondienst want daar is het al 5 maanden groot feest gok ikquote:
De Russen verliezen vooralsnog alleenmaar wapensquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Van Rusland? Ja dat wel.
Ad andere kant houdt die de hele wereld overtuigd dat de oorlog door moet gaan, gaan er veel wapens naar de Russen, en kan Rusland maar door en door gaan.
Churchill was ws de hele WO2 zo dronken als een tor.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja Churchill was voor WO2 ook een nogal omstreden figuur. Rascistisch tot op het bot, mislukt op vele gebieden, politiek onbetrouwbaar, Gallipoli met tienduizenden doden werd hem nogal direct aangerekend, in 1938 was hij zo goed als failliet. En toen kwam WO2 en deed dat hele verleden er niet meer toe.
quote:Churchill’s Routine
By the time he was living at Chartwell, his country home, in the 1930s, Churchill had settled into a routine which he would stick with throughout his public life. He was a late riser, and began each day with a hearty breakfast in bed. It would be accompanied by a bottle of orange juice and a cup of tea, the only non-alcoholic drinks Churchill seemed to drink consistently. He would have his first whisky and soda with a cigar immediately after breakfast at about 9am. It was mixed very weak, with the whisky just covering the bottom of the glass — it was sometimes called his “mouthwash”. His handwritten breakfast order from a 1954 flight from the U.K. to U.S. shows his typical breakfast, including both the whisky and the cigar. He would continue to work in bed, often having a “top-up” whisky and soda at about 10am and another after rising at around 11am. He always drank Johnnie Walker, with red label being his brand of choice, and always mixed his whisky with soda.
Ik zou daar niet van opkijken. Ik bedoel ook in dienst van de CIA en Moskou als dubbelspion.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Lijkt me uitgesloten, dan zie ik hem eerder bij de CIA in loondienst want daar is het al 5 maanden groot feest gok ik
En dat lijkt me ook vrij sterk
Hoe harder de Russische trollen tegen hem aanschoppen, des te groter zijn heldendom zal zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Ongetwijfeld, maar hij is wel de grote held en Britse staatsman uit die tijd.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Churchill was ws de hele WO2 zo dronken als een tor.
[..]
Beste Lospedrosa, ik ben een beetje aan je gehecht geraakt en ik probeer me af en toe in te houden.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou daar niet van opkijken. Ik bedoel ook in dienst van de CIA en Moskou als dubbelspion.
Onthoud deze maar eens, zou zomaar kunnen.
Ja zal best wel eens in een Bondfilm terug kunnen komenquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zou daar niet van opkijken. Ik bedoel ook in dienst van de CIA en Moskou als dubbelspion.
Onthoud deze maar eens, zou zomaar kunnen.
Zou ik ook zijn geweest als ik de mogelijkheid hadquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Churchill was ws de hele WO2 zo dronken als een tor.
[..]
Het is een beetje (heel erg) gissen en heeft een tikkie fantasiewaarde.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Beste Lospedrosa, ik ben een beetje aan je gehecht geraakt en ik probeer me af en toe in te houden.
Maar dit is onder je niveau. Ik vergeet het en vergeef je voor deze misser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |