SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Gelukkig maar...... ik smelt wat af de laatste tijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:40 schreef just me het volgende:
Het is nu wat afgekoeld dus vannacht minder kans om te smelten!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar...... ik smelt wat af de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
De afgelopen 2 nachten was het hier koel, ik had echt m’n dekbed nodig
Alweer even geleden dat ik deze hoorde.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
De afgelopen 2 nachten was het hier koel, ik had echt m’n dekbed nodig
Zei je dat tegen DDM ?quote:
quote:
Ik heb al roos, ik hoef er niet nog eenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zei hij toen hij meedeed met de Bachelorette. Helaas voor hem koos ze iemand anders.
En terechtquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels al meerdere keren gedraaid op Radio 2. Na Rob Stenders en Leo Blokhuis nu ook door Giel Beelen opgepikt. Gaat de goede kant op. En daar ben ik echt heel erg blij mee
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zei hij toen hij meedeed met de Bachelorette. Helaas voor hem koos ze iemand anders.
Giel Beelen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels al meerdere keren gedraaid op Radio 2. Na Rob Stenders en Leo Blokhuis nu ook door Giel Beelen opgepikt. Gaat de goede kant op. En daar ben ik echt heel erg blij mee
dank je wel voor de fijne muziekjesquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren, veel plezier met Melting zo meteen
Ik kwam een stuk beter uit dan ik dacht. Scheelt ook dat ik eindjingles van verschillende lengtes hebquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Bananarama Robert the Niro is waiting
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:06 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat even iets te eten maken, maar blijft luisteren
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:06 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat even iets te eten maken, maar blijft luisteren
November-regen valt nooit in oktober en december. Maar wel in novemberquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:15 schreef Melting het volgende:
Vraag me wel af of er verschil zit in november regen, vergeleken met oktober regen of december regen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:18 schreef Symphonic het volgende:
Vanmiddag heb ik twee nummers uit deze medley gespeeld
In the mood en Bei mit bist du schon
Dat klinkt heel goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ee, serieus, het koelde hier ‘s nachts echt heel erg af, afgelopen nacht naar 10 graden, gisteravond ook vroeg de schuifpui dichtgedaan omdat het koud werd met die koude buitenlucht
jeuh, wat rot voor jequote:
Het is hier binnen nu 22 graden, maar met die aangekondigde hittegolf gaan we dat helaas niet vasthoudenquote:
Je laat de diepvries 's nachts ook open staan, zodat het binnen nog harder afkoelt?quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken dit wel, maar ik kan er even geen sticker opplakken
De plaat hierna moet je wel kennen. Ging het een paar shows geleden nog over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken dit wel, maar ik kan er even geen sticker opplakken
we moeten het er maar mee doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is hier binnen nu 22 graden, maar met die aangekondigde hittegolf gaan we dat helaas niet vasthouden
Toevallig was ik daarstraks platen aan het uitzoeken en ik kan je vertellen die komt de komende paar weken vast wel weer eens langs.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb Oscar Harris al lang niet meer gehoord
niet te hard schoppenquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Kiep deze versie maar in de prullenbak
Je hebt de honneurs goed waargenomenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Kiep deze versie maar in de prullenbak
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Reach out I’ll be there in intercity versie
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik herken de stem maar het komt even niet bovendrijven
Die had ik er even niet uitgehaald… en ik ken ze nog wel….quote:
Zware van Nelle doet gekke dingen met een stem..quote:
Zangeres Manita - Red mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:59 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd wie de volgende artieste kent.
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
In 2 talen uitgebracht, de Franse versie hoor je soms nog wel eens
Oh? Wie is haar oma?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Haar dochter heeft trouwens echt de genen van oma
Nou dat, gewoon erg… moet heel erg aan Vanessa denken, of Tatjana.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:03 schreef DJ11 het volgende:
Zelfs op deze studioversie zingt ze niet zuiver. En in de refreinen zit er een flinke laag backing vocals achter om haar zang te maskeren.
Dat is wel zo, zag ik.......quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Haar dochter heeft trouwens echt de genen van oma
Hooir je alles nu langzamerquote:
Veel georgeld dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:15 schreef Symphonic het volgende:
Ook van Elvis heb ik nog een liedje gespeeld vanmiddag
Hij moest wel flink oefenen. Want jij moet natuurlijk wel fatsoenlijk op Moskau kunnen dansen.quote:
Dan heb ik ook nog even tijd om de pasjes te lerenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij moest wel flink oefenen. Want jij moet natuurlijk wel fatsoenlijk op Moskau kunnen dansen.
Gelukkig heeft hij nog tijd, omdat er geen meet gepland is.
Daarom heb je mooi nog even de tijd om te oefenen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog even tijd om de pasjes te leren
oh en ik moet dan wel heel lenig zijn tegen die tijd
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Oei... ineens klinkt het erg Modern Talking-achtig.
quote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer trouwens helemaal niet. Het klinkt ook nét een heel klein beetje anders dan die andere, totaal inwisselbare, nummers van ze.
Niet zoveel vragen…quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom.
Ben je met livelink uit eten geweest?
Dan denken we gewoonquote:
quote:
De dorade die ik had kan ik je ook aanraden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat staat ook nog op mijn lijstje om eens te proberen.
Dorade is inderdaad lekker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dorade die ik had kan ik je ook aanraden.
De fruit de mer als voorgerecht uit…
Ja, eigenlijk geen idee of het een beetje verantwoorde vis is eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat staat ook nog op mijn lijstje om eens te proberen.
Het zag er erg lekker uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dorade die ik had kan ik je ook aanraden.
De fruit de mer als voorgerecht uit…
De schelpen heb ik weggegooid, ik heb alleen de inhoud gegeten…quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zag er erg lekker uit.
Die schelpen heb ik ook wel veel gegeten in Portugal
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed tegen Calcium tekortquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De schelpen heb ik weggegooid, ik heb alleen de inhoud gegeten…
Moet nu aan mr Bean denken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed tegen Calcium tekort![]()
Het is gewoon een kwestie van doorkauwen
Portugal heeft heerlijke visquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Smaakt die anders dan in Nederland?quote:
Ja, heel andersquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Smaakt die anders dan in Nederland?
Ik hoorde een uitspraak a la die van Mariska.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Ze heet namelijk Ria Schildmeyer.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:52 schreef MadMaster het volgende:
You Can Leave Your Hat On - Joe Cocker
Dan heeft hij pech. Je dochter heeft groot gelijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:56 schreef livelink het volgende:
De beste vriend van mijn dochter heeft vorige week sex gehad met iemand die vandaag te horen heeft gekregen dat hij apenpokken heeft![]()
Nu wil die jongen maandag met mijn dochter afspreken, maar mijn dochter wil dat nu liever niet. Hij begrijpt dat niet, ik eigenlijk wel.
Zeg maar tegen hem dat ik het ook begrijpquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:56 schreef livelink het volgende:
De beste vriend van mijn dochter heeft vorige week sex gehad met iemand die vandaag te horen heeft gekregen dat hij apenpokken heeft![]()
Nu wil die jongen maandag met mijn dochter afspreken, maar mijn dochter wil dat nu liever niet. Hij begrijpt dat niet, ik eigenlijk wel.
Het is geen pareltje neequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de slechtste songs van KISS ooit.
Slechtste album ook…
Ik begrijp die vriend niet…quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:56 schreef livelink het volgende:
Je hebt een verstandige dochterquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:56 schreef livelink het volgende:
Ik ook wel. Die jongen moet even met niemand afspreken en voorzichtig doen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:56 schreef livelink het volgende:
Texels. 100%!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:01 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 twijfelt tussen een Texels Skuumkoppe en een Brand Weizen
Pak de koudste!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik zou niet twijfelen, alleen over de volgordequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:01 schreef DJ11 het volgende:
als je glas nog maar vol isquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een Dailuaine 1966 whisky in mijn glas.
De fles is helaas bijna leeg…
Het verdampt snel met dit weerquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 CL en dat is van tijdelijke aard…
Ik zit aan deze:quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb gisteren op het terras ook nog twee Uiltjes gedronken. De Pineapple Weizen en iets met Limoncello Blond.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit aan deze:
[ afbeelding ]
Ook heerlijk.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:05 schreef MadMaster het volgende:
Love Of The Common People - John Paul Young
Limoncello in bier?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren op het terras ook nog twee Uiltjes gedronken. De Pineapple Weizen en iets met Limoncello Blond.
Dat ken ik niet. Zal het binnenkort eens luisteren.quote:
Waarschijnlijk niet een fles die je zo maar even nieuw koopt als de oude leeg is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een Dailuaine 1966 whisky in mijn glas.
De fles is helaas bijna leeg…
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga na deze plaat slapen.
Dank Melting. Fijne avond nog
Euh nee, die fles kost nu rond de 1500 euro, als je 'm al vindt op een veiling…quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet een fles die je zo maar even nieuw koopt als de oude leeg is?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh nee, die fles kost nu rond de 1500 euro, als je 'm al vindt op een veiling…
Mama ook toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat woordje 'Heya' is het enige wat overeenkomt…
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh nee, die fles kost nu rond de 1500 euro, als je 'm al vindt op een veiling…
Ik kan geen prijs vinden maar het belangrijkste is dat je ervan kunt genietenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit er iets naast:
https://whiskyauction.com/item/1331723
¤1026, excl. veilingkosten:quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan geen prijs vinden maar het belangrijkste is dat je ervan kunt genieten
Toch een behoorlijk bedragquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
¤1026, excl. veilingkosten:
https://whiskyauction.com/history/bottle/1331723
Oh, dan valt het mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
¤1026, excl. veilingkosten:
https://whiskyauction.com/history/bottle/1331723
Ik had 900 euro geboden voor die fles bij die veiling, maar ben toen afgehaakt.quote:
is het dan ook "wat de gek ervoor wil bieden"?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had 900 euro geboden voor die fles bij die veiling, maar ben toen afgehaakt.
Denk niet dat ik 'm ooit nog krijg, goedkoper wordt het nooit…
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had 900 euro geboden voor die fles bij die veiling, maar ben toen afgehaakt.
Denk niet dat ik 'm ooit nog krijg, goedkoper wordt het nooit…
Ja, dat is met elke veiling zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
is het dan ook "wat de gek ervoor wil bieden"?
Er worden soms tienduizenden euro's voor 1 fles betaald…quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is ook nogal wat.
Wist niet dat er zo'n bedragen voor uitgegeven werden.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:18 schreef just me het volgende:
het mot niet gekker worden maar ik ga verstandig doen
fijne avond nog en bedankt voor de muziekjes en gezelligheid
![]()
Welterusten!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:18 schreef just me het volgende:
het mot niet gekker worden maar ik ga verstandig doen
fijne avond nog en bedankt voor de muziekjes en gezelligheid
![]()
Komt allemaal goed hoor.. Ik zit in de nachtdienst en dat is even instellen. Slapen wanneer ik thuiskom, studie erbij en dan nog even wat voor mezelf doen .. ik vergeet jullie niet hoor fijne mensenquote:Op woensdag 20 juli 2022 20:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, hij was er even, en toen weer niet meer.
Je bent ons gewoon ruim 2 weken vergeten. Dat kan gewoon niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Komt allemaal goed hoor.. Ik zit in de nachtdienst en dat is even instellen. Slapen wanneer ik thuiskom, studie erbij en dan nog even wat voor mezelf doen .. ik vergeet jullie niet hoor fijne mensen
Dat is logischquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent ons gewoon ruim 2 weken vergeten. Dat kan gewoon niet eigenlijk.
Heb je nu gewacht tot just me naar bed ging, voor je tevoorschijn kwam?
Hoeveel had je betaald voor die fles die nu bijna leeg is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat is met elke veiling zo.
En gekken zijn er genoeg in dat wereldje…
quote:
140 gulden in 2001…quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel had je betaald voor die fles die nu bijna leeg is?
Dat valt nog 100% mee.quote:
Voor je het weet doet ze dit:quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij bent ook bang voor de Godmother?
Heb je er meer dan 20 jaar over gedaan om hem op te drinken, of pas recent aangebroken?quote:
Ik had toen de laatste fles die in de winkel stond, nadat ik 'm geproefd had op een festival.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat valt nog 100% mee.
Had je maar voorkennis.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |