Van Persie ging bij Feyenoord als een aangeschoten hond door de achterdeur weg . Wenger heeft hem zelf zo goed gemaakt , niet Feyenoord.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen van d buitencategorie zoals bijvoorbeeld een van persie maar over het algemeen klopt het ja.
Dat is natuurlijk ook al bijna 20 jaar geleden en echt een andere tijd. Bovendien kan een Eredivisiespeler er wel slagen, maar dan moet hij wel de tijd krijgen om te wennen. Ten Hag wist van tevoren dat hij die tijd niet heeft, koop dan spelers die wel meteen inzetbaar zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:08 schreef Gunner het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen van d buitencategorie zoals bijvoorbeeld een van persie maar over het algemeen klopt het ja.
Dat klopt ook helemaal. Ben Gooner sinds 1996 dus ken de geschiedenis wel.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Persie ging bij Feyenoord als een aangeschoten hond door de achterdeur weg . Wenger heeft hem zelf zo goed gemaakt , niet Feyenoord.
Ja maar probleem voor ten hag en die spelers is dat je in de PL geen tijd krijgt. Je moet de eerste wedstrijd gewoon direct presteren.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook al bijna 20 jaar geleden en echt een andere tijd. Bovendien kan een Eredivisie er wel slagen, maar dan moet hij wel de tijd krijgen om te wennen. Ten Hag wist van tevoren dat hij die tijd niet heeft, koop dan spelers die wel zo inzetbaar zijn.
InvinciblesGenot. Die hadden het wel verdiend om een keer de CL te winnen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:14 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat klopt ook helemaal. Ben Gooner sinds 1996 dus ken de geschiedenis wel.
Ja jammer van die verloren finale in 2006 die door d scheidsrechter werd verneukt door een vroege rode kaart van lehmannquote:Op zondag 7 augustus 2022 16:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
InvinciblesGenot. Die hadden het wel verdiend om een keer de CL te winnen.
Is dit artikel geschreven door een zwakzinnige?quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Deze vond ik ook wel leuk.
[ twitter ]
1974-75 Gedegradeerdquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Manchester United degradeerde en heeft 30 jaar niks gepresteerd in Engeland en Europa. Omhooggevallen kutclub.
tong is al naar bed.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
1974-75 Gedegradeerd
2004-05 (30 jaar later)
8× Premier League
8× FA Cup
1× League Cup
8× Community Shield
1× Champions League
1× European Cup Winners' Cup
1× European Super Cup
1× Intercontinental Cup
Wellicht ook nog Cuenca, Boilesen en Bojan?quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:51 schreef TLC het volgende:
Ik las dat ManU Marko Arnautovic (!!) wil hebben, dat zegt toch al genoeg
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:51 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nog erger dan Odion Ighalo.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:51 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
0 ten Hag.quote:
Door de transferperiode lijkt het net of United dit seizoen tevreden is met plek 6.quote:
Zelfs bij Twente kan je niet met zulke transfer aankomenquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:30 schreef DeeBee het volgende:
Haha, Arnautovic, Rabiot, arme, arme Ten Hag.
die club is nog verrotter dan ik dacht, lullig voor Ten Hag maar wat mij betreft Glazeren ze lekker door zoquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:30 schreef DeeBee het volgende:
Er moet iemand verdedigend koppen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen verrassing toch al is z'n maatje op rechts nog een stuk minder
Haggie heeft met Arnautovic gewerkt bij Twente (goh) arme arme boertje Ten Hag die vrijwel alles binnenhaalt wat die al kent .quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:30 schreef DeeBee het volgende:
Arnautovic is er een uit de koker van Ten Hag.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:30 schreef DeeBee het volgende:
Dit hadden ze serieus niet zien aankomen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:18 schreef Scrummie het volgende:
+ complaints from fans seen as contributing factors.
Een club die al jaren geen trainer met een duidelijke identiteit aanstelt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:47 schreef Oriente het volgende:
Fat Frank en Everton gaan degraderen. Die kunnen echt NIKS
Jep. Komen ze met Dele Alli aan (lol)quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 15:06 schreef Bolasie het volgende:
Everton heeft 11 nieuwe aankopen nodig.
Ik dacht dat jij geen ViaPlay zou nemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
Wat doet Leo Driessen bij ViaPlay?
Mijn ouders hebben het gekocht vanwege autootjerijden (geen sport!)quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen ViaPlay zou nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |