0 ten Hag.quote:
Door de transferperiode lijkt het net of United dit seizoen tevreden is met plek 6.quote:
Zelfs bij Twente kan je niet met zulke transfer aankomenquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:30 schreef DeeBee het volgende:
Haha, Arnautovic, Rabiot, arme, arme Ten Hag.
die club is nog verrotter dan ik dacht, lullig voor Ten Hag maar wat mij betreft Glazeren ze lekker door zoquote:Op maandag 8 augustus 2022 11:30 schreef DeeBee het volgende:
Er moet iemand verdedigend koppen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen verrassing toch al is z'n maatje op rechts nog een stuk minder
Haggie heeft met Arnautovic gewerkt bij Twente (goh) arme arme boertje Ten Hag die vrijwel alles binnenhaalt wat die al kent .quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:30 schreef DeeBee het volgende:
Arnautovic is er een uit de koker van Ten Hag.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:30 schreef DeeBee het volgende:
Dit hadden ze serieus niet zien aankomen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:18 schreef Scrummie het volgende:
+ complaints from fans seen as contributing factors.
Een club die al jaren geen trainer met een duidelijke identiteit aanstelt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:47 schreef Oriente het volgende:
Fat Frank en Everton gaan degraderen. Die kunnen echt NIKS
Jep. Komen ze met Dele Alli aan (lol)quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 15:06 schreef Bolasie het volgende:
Everton heeft 11 nieuwe aankopen nodig.
Ik dacht dat jij geen ViaPlay zou nemenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
Wat doet Leo Driessen bij ViaPlay?
Mijn ouders hebben het gekocht vanwege autootjerijden (geen sport!)quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 16:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen ViaPlay zou nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |