Zeker, maar ik mag dat ook. Laten we nou niet stellen dat hun homoheid de norm is in een wereldbevolking waar 90% door heterofucks het voortbestaan gegarandeerd wordt.quote:
zolang het maar dezelfde mening is als die van TS, prima als je anders bent maar wel volgens mijn standaardenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:43 schreef Vostok het volgende:
Gelukkig mag je een mening hebben hier in Nederland.
Waarom zou je 'beter' zijn dan iemand anders als je homo bent? En waarom moet je die uitzonderingspositie op deze opzichtige manier vieren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:54 schreef Malavita het volgende:
[..]
zolang het maar dezelfde mening is als die van TS, prima als je anders bent maar wel volgens mijn standaarden
Gelukkig trolt TS want zo kan je niet zijn.
Reacties als deze benadrukken alleen maar de noodzaak. Val anderen niet lastig met jouw intolerantiequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zou je 'beter' zijn dan iemand anders als je homo bent? En waarom moet je die uitzonderingspositie op deze opzichtige manier vieren?
Iedereen heeft wel eens zin in een feestje, ja. En na twee jaar kroona mag het weer. Maar dat kan ook zonder jezelf zo te kijk te zetten.
Snap je dat treinen nu ook vol zitten met allerlei glitterhomo's?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:06 schreef spleeh het volgende:
Gelukkig wordt dit in feestje in Amsterdam gevierd. Heb je er in Limburg geen last van.
De trein gebruikenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Snap je dat treinen nu ook vol zitten met allerlei glitterhomo's?
Ik vind dat ik niet lastig gevallen moet worden met andermans geaardheid. Moeten ze lekker zelf weten ja, maar val mij er niet mee lastig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:12 schreef Malavita het volgende:
[..]
Reacties als deze benadrukken alleen maar de noodzaak. Val anderen niet lastig met jouw intolerantie
Ja, zeg dat tegen die glittergays dan.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:06 schreef spleeh het volgende:
Gelukkig wordt dit in feestje in Amsterdam gevierd. Heb je er in Limburg geen last van.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar doen ze gewoon de vogeltjesdans
Dudequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:30 schreef FlippingCoin het volgende:
Het is toch ook white pride, zie het probleem niet...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
Terechte klacht voor de verandering.
Ik zet mezelf soms ook wel eens te kijk hoor, alleen heb ik daar geen speciaal evenement voor nodig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zou je 'beter' zijn dan iemand anders als je homo bent? En waarom moet je die uitzonderingspositie op deze opzichtige manier vieren?
Iedereen heeft wel eens zin in een feestje, ja. En na twee jaar kroona mag het weer. Maar dat kan ook zonder jezelf zo te kijk te zetten.
hoe vallen ze je lastig dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind dat ik niet lastig gevallen moet worden met andermans geaardheid. Moeten ze lekker zelf weten ja, maar val mij er niet mee lastig.
Straks krijg je nog de gele zwembroekdragers die hun eigen feestje willen.
Wat mag dat niet of zo? Overal trots op zijn behalve blank zijn.quote:
En dat doe jij om heel andere redenen dan om een bepaalde geaardheid op een voetstuk te zetten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:37 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ik zet mezelf soms ook wel eens te kijk hoor, alleen heb ik daar geen speciaal evenement voor nodig.
Ik moest lachen om de vergelijking. Maar ja, ook daar kan je trots op zijn. Zelf zou ik niet weten waarom, want een huidskleur is niet bepaald een verworvenheid, maar goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat mag dat niet of zo? Overal trots op zijn behalve blank zijn.
Daar gaat het topic niet over. Maar als dit topic daar wel over zou gaan, waarom zou dat dan niet gezegd mogen worden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:39 schreef Prego het volgende:
Ok ts, je bent hetero… nu weten we het wel.
Ik weet zeker dat dit een enorme steun in rug van Vogeltjesdans is. Hopelijk hoeft hij nu niet zo geforceerd laten zien dat hij echt echt hetero is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:49 schreef Jahr00n het volgende:
ik laat me regelmatig verwennen in de artiesteningang zonder homo te zijn
Nee in mijn geval heeft het met geaardheid niks te maken, met freakheid soms wel, maar dat doe ik niet op een evenement wat voor iedereen toegankelijk is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat doe jij om heel andere redenen dan om een bepaalde geaardheid op een voetstuk te zetten.
Feestje? Leuk! Maar bewust de grenzen van je freakheid opzoeken en dat vervolgens in verband brengen met je geaardheid, sterker nog je erachter verschuilen door te zeggen 'maar ik ben homo dus ik mag op een pootboot de outrageous übergay uithangen, en jij mag daar lekker niks van zeggen', nee. Geaardheid =/= gedrag.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dit een enorme steun in rug van Vogeltjesdans is. Hopelijk hoeft hij nu niet zo geforceerd laten zien dat hij echt echt hetero is.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou heeft mevrouw ook nogal wat vreemdsoortige voorkeuren en ze wilde me dus neuken met haar horsedickvoorbindlulpener 2000 of zoiets, dus ik ga gewillig voorover bukken en voel haar vuistdikke 30 cm in me glijden
Maar dan begint ze zo hard te rammen dat ik voorover kletter en op mijn gezicht val. Nu heb ik een bult op mijn hoofd
Tja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de vergelijking. Maar ja, ook daar kan je trots op zijn. Zelf zou ik niet weten waarom, want een huidskleur is niet bepaald een verworvenheid, maar goed.
Alleen staat die groep zich niet te kijk te zetten voor de hele wereld.
My point exactly, al is dat in afgezwakte vorm.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:54 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Nee in mijn geval heeft het met geaardheid niks te maken, met freakheid soms wel, maar dat doe ik niet op een evenement wat voor iedereen toegankelijk is.
Desalniettemin vind ik die canal parade wel grappig. Ik zou activisme daar inderdaad beter op zijn plek vinden. Wellicht met rare outfits ook. Maar in je blote kont op een boot dansen heeft daar weinig mee van doen en schiet zijn doel een beetje voorbij.
Goed hè!quote:
Ja hè, ouwe straatrover.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Blij dat VD toch stappen maakt
Mensen mogen dan een leuke dag hebben maar een noodzaak is er hier echt niet voor hoor.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:12 schreef Malavita het volgende:
[..]
Reacties als deze benadrukken alleen maar de noodzaak. Val anderen niet lastig met jouw intolerantie
volgens mij gaat het er om dat je kan zijn wie je kan zijn zonder in elkaar geslagen te worden of te worden geterroriseerd door anderen. Of dat je uberhaubt met een man mag zijn, wat in veel landen of niet wordt getoleerd of zelfs strafbaar is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Mensen mogen dan een leuke dag hebben maar een noodzaak is er hier echt niet voor hoor.
Dit helpt geen éne moer aan acceptatie van homo's. Daarvoor zullen er net even te veel zijn die niet een leven leiden wat bestaat uit in je leren string ronddansen
Dat lijt me een drogreden want geldt er alleen voor homo's of mensen van de lgbhtetc groep dat mogen zijn wie ze zijn? Problemen met zijn wie je bent spelen over de gehele breedte van de samenlevingquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:32 schreef Malavita het volgende:
[..]
volgens mij gaat het er om dat je kan zijn wie je kan zijn zonder in elkaar geslagen te worden of te worden geterroriseerd door anderen. Of dat je uberhaubt met een man mag zijn, wat in veel landen of niet wordt getoleerd of zelfs strafbaar is.
Als je je lastig gevallen voelt omdat halfnaakte mannen op een bootje staan te dansen heb je het gewoon niet begrepen.
laatste keer dat ik het checkte was heteroseksualiteit nergens verboden en worden er niet op grote schaal heteroseksuelen mishandeld, beledigd en aangevallen om die reden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat lijt me een drogreden want geldt er alleen voor homo's of mensen van de lgbhtetc groep dat mogen zijn wie ze zijn? Problemen met zijn wie je bent spelen over de gehele breedte van de samenleving
En is in een leren string op een boot staan wie je bent? Jij draagt in je slaapkamer misschien weleens een sexy outfit. Voel je dan de behoefte of noodzaak om er mee op een boot te gaan staan om aan mij te laten zien dat Malavita ook Malavita in een sexy outfit is?
Laten we hopen dat het een troll is iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:54 schreef Malavita het volgende:
[..]
zolang het maar dezelfde mening is als die van TS, prima als je anders bent maar wel volgens mijn standaarden
Gelukkig trolt TS want zo kan je niet zijn.
Blijkbaar niet inderdaad. Dat toont maar weer eens aan de blank zijn de norm is, en de rest afwijkt .quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat mag dat niet of zo? Overal trots op zijn behalve blank zijn.
Ik heb nergens gezegd dat ik me aangevallen zou voelen dat zijn geheel jouw woorden. Dat laat onverlet dat ik het nut van een gay pride niet onder de loep zou kunnen nemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 11:59 schreef Malavita het volgende:
[..]
laatste keer dat ik het checkte was heteroseksualiteit nergens verboden en worden er niet op grote schaal heteroseksuelen mishandeld, beledigd en aangevallen om die reden.
Je mag de uiting niks vinden, helemaal prima hoor. Maar laat het gewoon lekker lopen. Als je je door een pride voelt aangevallen ben je gewoon bekrompen, zo simpel is het.
En ik voel die behoefte niet overigens.
Joh daar gaat die hele pride allang niet meer over, vorige week is een homo organisatie nog geweigerd bij een pride evenement, je domme gelul is echt zo 2004, zoek es een nieuw jank nummerquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Feestje? Leuk! Maar bewust de grenzen van je freakheid opzoeken en dat vervolgens in verband brengen met je geaardheid, sterker nog je erachter verschuilen door te zeggen 'maar ik ben homo dus ik mag op een pootboot de outrageous übergay uithangen, en jij mag daar lekker niks van zeggen', nee. Geaardheid =/= gedrag.
Stel je niet zo aan. Laat ze lekker hun feest vieren. Alleen schuilnichten maken zich hier druk om.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Moeten ze helemaal zelf weten, maar hoezo is homo zijn iets om trots op te zijn? Waarom moet dat met dergelijk vertoon zo opzichtig geëtaleerd worden? Ben je soms 'iets speciaals' als je hem er van achter in je artiesteningang ontvangt?
Die lui hebben compleet niet door dat ze door hun 'kijk mij eens met een flamingoveer in mijn reet op een pootboot staan, moeder ben je trots op me' zichzelf in de hoek zetten waar mensen juist iets van vinden.
Je mag gerust lhbtixxxlollerpinguin zijn, maar dat kan ook door gewoon normaal te doen. Je bent niet speciaal. Zoveel honderdduizenden jaren hetero wat de mensheid heeft doen voortbestaan hoeft ook niet gevierd te worden.
Liever elke week een gay pride festival dan die kkr voetbal tjappies.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:23 schreef raptorix het volgende:
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:proshots/width:1200/height:675/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fwww.ajaxshowtime.com%2Fimages%2F2022-05%2Fajax-heerenveen-johan-cruijf-arena-fans-627e5ae5ae991.jpg]afbeelding[/url] ]
Nee dit soort mongolen, en dan elke week!
Jij verzint erbij dat ze zich beter zouden voelen en vervolgens word je boos vanwege je eigen verzinsel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe word je er lastig mee gevallen? Wil je moeder persé de live-uitzending op TV kijken?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind dat ik niet lastig gevallen moet worden met andermans geaardheid. Moeten ze lekker zelf weten ja, maar val mij er niet mee lastig.
Straks krijg je nog de gele zwembroekdragers die hun eigen feestje willen.
Nou, als je je zo opwindt over een evenement waar je niet eens in de buurt bent dan zou ik daar niet zo zeker van zijn...quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 10:39 schreef Prego het volgende:
Ok ts, je bent hetero… nu weten we het wel.
Jij hebt er duidelijk kijk opquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:26 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Blijkbaar niet inderdaad. Dat toont maar weer eens aan de blank zijn de norm is, en de rest afwijkt .
Openlijk trots zijn op met je schoenveter tussen je ballen op een boot staan gayshinen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij verzint erbij dat ze zich beter zouden voelen en vervolgens word je boos vanwege je eigen verzinsel.
Dat iemand zich niet (meer) schaamt, en er zelfs 1 week per jaar openlijk trots op mag zijn dat ze niet meer in de kast hoeven heeft niets met "zich beter voelen" te maken.
In ieder geval niet als in "beter dan een ander" hoogstens als in "beter dan in de kast".
En ik weet niet of je het hebt gemerkt, maar de hele dag rollen er al van die opzichtige glittertuups over alle stations en treinen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe word je er lastig mee gevallen? Wil je moeder persé de live-uitzending op TV kijken?
Woon je aan de Prinsengracht en kun je je deur niet uit zonder over een regenboog te struikelen of wat?
Niet gelezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En ik weet niet of je het hebt gemerkt, maar de hele dag rollen er al van die opzichtige glittertuups over alle stations en treinen.
Maar de kern van de discussie wordt door iedereen zorgvuldig vermeden: waarom moet je je in hemelsnaam zo te kijk zetten. Waarom kan je niet gewoon een normaal feest vieren. Zonder je harige reet zo en public aan iedereen te showen.
Moet kunnen? Hoe zou je reageren als zo iemand door je dorp liep in zo'n glitterstring. Zeker als het geen pride week was.
En dat mensen je juist om dat gedrag veroordelen en niet om je geaardheid. Maar de reactie op datzelfde gedrag gebruiken ze dan weer om niet-homo's van intolerantie te betichten, ook al zijn ze van dat gedrag zelf de initiator
Goh, kan jij dan lezen?quote:
Niet? Moet je toch eens proberenquote:
Hahahaha da's wel treurig inderdaad.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Welke homod heeft mijn TT veranderd?
In dit geval zou het wel heel leuk zijn he??quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
TEKST GESCHREVEN DOOR EEN OUDE BITTERE VROUW:
En ik weet niet of je het hebt gemerkt, maar de hele dag rollen er al van die opzichtige glitterMEISJES over alle stations en treinen.
Maar de kern van de discussie wordt door iedereen zorgvuldig vermeden: waarom moet je je in hemelsnaam zo te kijk zetten. Waarom kan je niet gewoon een normaal feest vieren. Zonder je RONDE BILLEN zo en public aan iedereen te showen.
Moet kunnen? Hoe zou je reageren als zo iemand door je dorp liep in zo'n glitterstring. Zeker als het geen LEUKE MEISJES week was.
En dat mensen je om zulk gedrag veroordelen, en juist niet om je JONGE UITERLIJK. Maar de reactie op datzelfde gedrag gebruiken ze dan weer om OUDERE BITTERE VROUWEN van intolerantie te betichten, ook al zijn ze van dat gedrag zelf de initiator en koppelen ze exorbitantisme aan hun JEUGDIGHEID:')
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
In dit geval zou het wel heel leuk zijn he??
Bekrompen ouwe man...
Mwoah..... ik vind dat als we ergens commentaar op kunnen leveren we die kans niet voorbij moeten laten gaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:50 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Laat ze lekker hun feest vieren. Alleen schuilnichten maken zich hier druk om.
Je moet en zal het accepteren!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:33 schreef Twiitch het volgende:
Ah, de regenbooghemden marcheren weer door de hoofdstad
En in tegenstelling tot de voetbalmongolen maken de homomongolen een stuk minder dingen kapot. Ik heb nog niet vaak vernielde treinstellen en vernielde bushokjes gezien na een Pride.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:23 schreef raptorix het volgende:
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:proshots/width:1200/height:675/plain/https%3A%2F%2Fs3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com%2Fwww.ajaxshowtime.com%2Fimages%2F2022-05%2Fajax-heerenveen-johan-cruijf-arena-fans-627e5ae5ae991.jpg]afbeelding[/url] ]
Nee dit soort mongolen, en dan elke week!
Nee maar als dat een criterium is ken ik er nog wel een paar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:49 schreef knoopie het volgende:
[..]
En in tegenstelling tot de voetbalmongolen maken de homomongolen een stuk minder dingen kapot. Ik heb nog niet vaak vernielde treinstellen en vernielde bushokjes gezien na een Pride.
Nou dat is mooi, want dat is een criterium inderdaad. Als je moedwillig spullen van anderen gaat vernielen, “voor je club”, dan ben je gewoon een eersteklas randdebiel. Dus ja, wat mij betreft heeft dat overduidelijk prioriteit boven mensen die iets aan hebben wat jou niet aan staat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee maar als dat een criterium is ken ik er nog wel een paar.
Met enkel je sperma in een oude sok spuiten verspreid je je genen ook niet, maar in jouw geval is dat ook maar goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:24 schreef corehype het volgende:
ik zou mij juist doodschamen als ik homo was en mijn genen niet kon verspreiden
Het is hier helemaal geen criterium want je vergelijkt appels met bakstenen. Anders hadden we ook wel wat over asielzoekers in ter Apel kunnen zeggen. Homo's slaan weliswaar niemand in elkaar, maar dat pleit hen niet vrij van ander opzichtig gedrag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:47 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nou dat is mooi, want dat is een criterium inderdaad. Als je moedwillig spullen van anderen gaat vernielen, “voor je club”, dan ben je gewoon een eersteklas randdebiel. Dus ja, wat mij betreft heeft dat overduidelijk prioriteit boven mensen die iets aan hebben wat jou niet aan staat.
Zonder kutkloons als jij had ik niet eens geweten dat jochemsjakie weer had gereageerd.quote:Op zondag 7 augustus 2022 12:59 schreef Intint het volgende:
Zonder homofobe mensen zoals TS had ik überhaupt niet eens geweten dat er dit weekend gay pride was.
Valt wel mee hoor. Niet iedereen is zo preuts-bekrompen als dat jij bent gelukkig.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:24 schreef bianconeri het volgende:
Echt zo smerig al die boten idd.
Hoe wil je een afkeer creëren tegen de LHTBJAKAGNGAOAFOARJARNARNRA+ community?
Precies, door dat soort dingen.
Blijkt dat er toch wel wat meer mensen zo over denken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:58 schreef Intint het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Niet iedereen is zo preuts-bekrompen als dat jij bent gelukkig.
Het zullen er vast meer dan 2 zijn ja. Je punt is?quote:Op maandag 8 augustus 2022 00:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Blijkt dat er toch wel wat meer mensen zo over denken.
Inclusief de silent majority.
Haha gare homofiel.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:41 schreef Intint het volgende:
[..]
Het zullen er vast meer dan 2 zijn ja. Je punt is?
De silent majority denkt er ook zo over? Bron? Of kom je nu weer met een online petitie die je afdoet als wetenschappelijk artikel? Heerlijk hoe we toen allemaal moesten lachen om jouw domheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |