quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Volgens mij ga je die 17 pas ergens in het holst van de vroege ochtend krijgen, dus ik vind dat allemaal wat relatief hoor. Krijg je nog steeds van dat 23°C om 00:00 genot. Leuk voor in de achtertuin of terras zitten maar niet om te pitten.
Vannacht en gisternacht, dat was prettig. Daar krijg je het echt mee afgekoeld.
Het is nu al 18 graden...quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Valt denk ik wel mee. In ieder geval geen 20+ windstille plaknachten meer.
Natuurlijk niet. Politiek en iets oplossenquote:Op maandag 8 augustus 2022 19:24 schreef cherrycoke het volgende:
Ik maak me vooral erg zorgen over de droogte niet alleen met laagstaand water met ook met verzilting, is er überhaupt al een plan voor de dijken om die actief te blijven bekijken als het zo droog blijft.
Of 30 graden om 0:00 op sommige plekken zoals een paar weken geleden. Gelukkig airco maar dat soort shit gaat helemaal nergens over.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Valt denk ik wel mee. In ieder geval geen 20+ windstille plaknachten meer.
Verkapt opscheppen over de airco.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat dit de laatste keer gaat zijn dat ik de 21 op mijn thermostaat zie voor de komende twee weken.
Ik moet hier continu aanhoren hoe mensen het op 20 of zelfs nog lager weten te krijgen met alleen doorluchten, dan valt dit nog reuze meequote:
Jij helpt het hele bouwwerk afkoelen in de zomer, zij warmen het beton op in de winterquote:Op maandag 8 augustus 2022 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet hier continu aanhoren hoe mensen het op 20 of zelfs nog lager weten te krijgen met alleen doorluchten, dan valt dit nog reuze mee
Ik heb helaas buren die niet mee doen, dus morgenochtend weer gewoon 23 puur door restwarmte van alle kanten. Ik denk oprecht dat ik mijn buren ook een klein beetje help hiermee, zo veel isolatie kan er niet tussen huizen zitten. Goedmakertje voor als ze weer eens riant zitten te stoken
de 21 heb ik weken geleden voor het laatst gezien. Het is nu 22 graden binnen, en dan heb ik vannacht met m'n zolderramen en de balkondeur open geslapen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat dit de laatste keer gaat zijn dat ik de 21 op mijn thermostaat zie voor de komende twee weken.
Volgens mij neemt niemand GFS nog serieus op deze manierquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:44 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
GFS kan ook niet normaal doen!![]()
Elke run zit weer vol verrassingen.
Ja, maar dit warme weer zal ook wel weer z'n nut hebben zoals zoveel in het leven!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 08:31 schreef Frutsel het volgende:
Ruim een week lang kutweer...
Doe gewoon 25 graden en een zonnetje ofzo
Net teveel wind.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:17 schreef INViCTuS het volgende:
Weer van vandaag zit tegen perfectie aan
Zeker waar, dauwpunten liggen relatief laag. Een hittegolf met 5-6 tropische dagen is echter vrij uniek en is volgens de historie pas zo'n 10x voorgekomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 07:50 schreef heywoodu het volgende:
Ach, de komende dagen lijkt het warm te worden, maar lijkt het 's nachts ook wel een beetje normaal af te koelen. Dat maakt dingen een héél stuk draaglijker dan van die standaard juli-ellende waar het 's nachts ook amper afkoelt.
Dit is bijna standaard met pluimen. Zo'n enorme onzekerheid geeft bijna per definitie regen, puur door het grote schala aan weerstypen die regen brengen. Dit belooft nog weinig goeds eigenlijk, veel te veel runs blijven plat op 0.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 11:38 schreef Elan het volgende:
Voor volgende week eindelijk wat neerslag in de kaarten. Zou eens tijd worden ook
[ afbeelding ]
Alles maar met een korrel zout nemen, de onzekerheidsfactor in deze runs is gigantisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is bijna standaard met pluimen. Zo'n enorme onzekerheid geeft bijna per definitie regen, puur door het grote schala aan weerstypen die regen brengen. Dit belooft nog weinig goeds eigenlijk, veel te veel runs blijven plat op 0.
Niet per se, hittegolven zijn redelijk betrouwbaar te voorspellen ruim een week van tevoren. Regen is heel specifiek en lokaal, hittegolven strekken zich uit over het halve continent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Alles maar met een korrel zout nemen, de onzekerheidsfactor in deze runs is gigantisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |