Zou juist moeten kunnen, maar je gaat intern verkassen hè.quote:
Ooh, maar dan kun je toch ook wel mijn drama's mobiel fixen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:21 schreef SQ het volgende:
Fokken op telefoon is toch wel wat anders dan fokken op groot scherm
Uiteraard. Maarquote:
Je wilde iets fixen. Ergens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:15 schreef SQ het volgende:
[..]
https://images.app.goo.gl/j8v7Uw8pYh5rKhKz
Ja ik durf dit ff niet te fixen op mijn werklaptop met 3 aangekoppelde schermen!
Ja ik kan niet zo makkelijk naar plaatjes linken in mobiele browser. Ben daar op de laptop veel behendiger in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar
[..]
Je wilde iets fixen. Ergens.
Ik doe alles mobielquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zo makkelijk naar plaatjes linken in mobiele browser. Ben daar op de laptop veel behendiger in.
Ik probeerde het subtiel als excuus te gebruiken voor mijn jammerlijk falen eerderquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 14:18 schreef SQ het volgende:
Oh maar dat mag ook van mij hoor.
Ik zeg alleen maar dat ik zelf niet zo goed ben in plaatjes hotlinken via mijn telefoon
Bij ons 2x per jaar. KOMT IE DAN HÈ, KOMT DIE DAN HÈ.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik woonde in Helmond aan de markt, waar de kermis ieder jaar stond. Het spookhuis en een of ander gokding stonden recht tegenover mijn appartement, hemelsbreed 50 meter denk ik
Weekje maar, maar echt vreselijk.
Ik durf uberhaupt niet te klikken vanwege de advertenties die ik daarna tot in het einde der dagen ga zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 13:15 schreef SQ het volgende:
[..]
https://images.app.goo.gl/j8v7Uw8pYh5rKhKz
Ja ik durf dit ff niet te fixen op mijn werklaptop met 3 aangekoppelde schermen!
Dat laatste inderdaad. Misschien klagen de Zweden en Noren op de camping ook wel maar dat versta ik toch niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 15:58 schreef SQ het volgende:
ik snap ook nooit zo goed waarom zoveel mensen roepen dat ze Fransen haten als ik vertel dat ik naar Frankrijk ga. Er is echt niks ergers dan Nederlanders op vakantie. Al is het maar omdat je alles wat ze over de camping roepen ook verstaat
Held! Blijf je nog in München of ben je op doorreis?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:54 schreef Aure het volgende:
Ik heb net een treinreis van iets meer dan 4 uur overleefd met de dreumes (en de kleuter),van Wenen naar München. Het ging beter dan verwachtmaar ben wel kapot. Die jongste is echt intens
Tijdens dit soort reizen ben ik wel blij dat ik 'm nog aan de borst heb
We blijven tm zondag en vliegen dan naar huis! Afgelopen donderdag naar Wenen gevlogen. 2 steden vonden we wel even genoeg met 2 jonge kinderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Held! Blijf je nog in München of ben je op doorreis?
Ja snap ik. Wauw, tien dagen stedentrippen met zulke ukkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:07 schreef Aure het volgende:
[..]
We blijven tm zondag en vliegen dan naar huis! Afgelopen donderdag naar Wenen gevlogen. 2 steden vonden we wel even genoeg met 2 jonge kinderen.
Lekker met het gehele gezin in dezelfde truienquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:12 schreef SQ het volgende:
En ach ik ga ook wel in de kou op de camping #genieten als het moet. Heb in het voorjaar flink geprofiteerd van afprijzingen op dikke borgfleecetruien bij mountainwarehouse dus wij kunnen er tegenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |