Jammer dat ik de video niet mag kijken hier in Duitsland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:51 schreef blackswangreen het volgende:
Net deze eigen goal gezien van FC Emmen. Een beauty.
[ twitter ]
Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:54 schreef Fascination het volgende:
Ga ik Anne+ verder kijken of ESF-editie 2005 terugkijken?
Wat erg ditquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:51 schreef blackswangreen het volgende:
Net deze eigen goal gezien van FC Emmen. Een beauty.
[ twitter ]
quote:
Ik ga voor ESF 2005quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:54 schreef Fascination het volgende:
Ga ik Anne+ verder kijken of ESF-editie 2005 terugkijken?
Pff, het is wel echt slecht. Wel seksende vrouwen, dat is een plus.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:58 schreef Fascination het volgende:
Jeetje, wel een beetje geforceerd hippe dialogen. #ANNE+
Die schijn je ook op internet te kunnen vinden tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, het is wel echt slecht. Wel seksende vrouwen, dat is een plus.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Die schijn je ook op internet te kunnen vinden tegenwoordig
Beweer jij nu zomaar dat er op het internet onkuise dingen gebeuren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Die schijn je ook op internet te kunnen vinden tegenwoordig
Ik ben ook geschokt, ik geloof het eigenlijk ook gewoon niet.quote:
Nou ja, ik heb er wel geruchten over gehoord!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beweer jij nu zomaar dat er op het internet onkuise dingen gebeuren?
Ik denk dat hij ons in het ootje probeert te nemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben ook geschokt, ik geloof het eigenlijk ook gewoon niet.
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag alweer die Broccoli-divibokaalwinnaar
Gewoonweg een schandaalquote:
Oh, maar dan ga ik ervan uit dat het gewoon verzonnen is. Gewoon een preutse huisvrouw die over de rooie ging omdat ze een dame zag met een jurk die niet tot over de enkels hing of zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 22:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb er wel geruchten over gehoord!
Dat hep op Facialbook gestaan!
Diagonale broccoli?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag alweer die Broccoli-divibokaalwinnaar
De roosjes leken nergens naar!quote:
* Geeft het bericht door aan de rest van zijn persoonlijkhedenquote:Op zondag 7 augustus 2022 01:50 schreef NailQueen het volgende:
Wakker blijven iedereen. Het is nog lang geen bedtijd
Kunnen ze dat wel aan?quote:Op zondag 7 augustus 2022 01:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Geeft het bericht door aan de rest van zijn persoonlijkheden [ afbeelding ]
Waarschijnlijk niet. Een of twee zullen dan ook wel een paar extra persoonlijkheden voor zichzelf gaan ontwikkelen, maar dat is dan maar niet anders.quote:
Ik weet gewoon dat je dit niet aan mij vraagt.quote:Op zondag 7 augustus 2022 02:09 schreef NailQueen het volgende:
Kunnen we deze alsje-alsje-alsjeblieft bij de karaoke doen?![]()
Oh wacht, alleen mensen?quote:
We verwachten dat jij Nocturne gaat doenquote:Op zondag 7 augustus 2022 02:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat je dit niet aan mij vraagt.
Zelfs dat gaat mij te ver.quote:Op zondag 7 augustus 2022 02:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We verwachten dat jij Nocturne gaat doen
Misscatylove dan? Feitelijk nooit op ESF gestaan maar toch een pareltje.quote:Op zondag 7 augustus 2022 02:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs dat gaat mij te ver.![]()
Ik zou niet eens een uitvoering van 4′33″ doen.
Minder dan 4′33″ kan je niet doen, behalve misschien datzelfde soort stuk als 1'14" of 0'27" of zo.quote:Op zondag 7 augustus 2022 02:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misscatylove dan? Feitelijk nooit op ESF gestaan maar toch een pareltje.
Ik kende het niet dus moest het even opzoeken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 02:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Minder dan 4′33″ kan je niet doen, behalve misschien datzelfde soort stuk als 1'14" of 0'27" of zo.![]()
Alles waarbij hetzelfde of meer komt kijken dan dat is een no go.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |