abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205557333
Griner kan gewisseld worden tegen Bout
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:16:25 #202
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205557335
quote:
Een offensief is een operatie waarin militaire kracht gebruikt wordt om gebied te bezetten, vijandelijke strijdkrachten uit te schakelen of een ander strategisch, operationeel of tactisch doel te bereiken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205557346
Zelenski geeft zojuist toe dat de helft van Avdiivka in Russische handen is.

waar blijven die himars toch?
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:21:37 #204
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205557371
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:18 schreef riazop het volgende:

En daar hebben de orcs 8 jaar over moeten doen. Nou, poepoe wat een overwinning zeg... :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205557392
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:05 schreef riazop het volgende:

[..]
Je hebt dus geen idee wat een offensief is.
Nee, jij denkt dat een offensief altijd begint met tanks die mooi in een lijn beginnen te rijden.

Da's een nadeel als je begrip alleen van films komt.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_205557417
Rusland heeft al honderden keren bewezen dat burgerdoelen ook doelen zijn voor Rusland. Het maakt dus niet uit waar Oekraïnse soldaten zitten.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:26:22 #207
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205557424
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:25 schreef polderturk het volgende:
Rusland heeft al honderden keren bewezen dat burgerdoelen ook doelen zijn voor Rusland. Het maakt dus niet uit waar Oekraïnse soldaten zitten.
Alle Oekraïners zijn nazi's dus alles en iedereen is een legitiem doel in de ogen van de Russen
pi_205557428
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:18 schreef riazop het volgende:
So, de helft?

Wow, met dit temo hebben ze oekraine er wel onder rond het jaar 2060 :)

Nou weet ik natuurlijk wel dat je gewoon een domme trol bent, maar qua de catgorie "insignificante gaten", verovert oekraine er dagelijks ook aardig wat. Maar dat vertelt rt.com je niet hé.

quote:
Die zijn druk met alles wat los en vast zit en van rus is naar de maan schieten.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_205557454
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 14:17 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.news.com.au/w(...)6fe08a8ad2d9fa38dff0
100,000 North Korean soldiers could be sent to bolster Putin’s forces fighting Ukraine

Up to 100,000 North Korean soldiers could be sent to bolster Vladimir Putin’s forces fighting Ukraine, according to Russian reports.

A leading defence expert in Moscow, reserve colonel Igor Korotchenko, told state TV: “We shouldn’t be shy in accepting the hand extended to us by Kim Jong-un.”

North Korea has made it clear through “diplomatic channels” that as well as providing builders to repair war damage, it is ready to supply a vast fighting force, reported Regnum news agency.

They would be deployed to the forces of the separatist pro-Putin Donetsk People’s Republic [DPR] and Luhansk People’s Republic [LPR], both of which Kim has recently recognised as independent countries.

“The country is ready to transfer up to 100,000 of its soldiers to Donbas,” said the report by the pro-Kremlin news agency.

“Pyongyang will be able to transfer its tactical units to Donbas.”

In return, grain and energy would be supplied to Kim’s stricken economy.
Vreemd bericht, verder nergens anders gelezen.

Waarom zou Noord Korea dit doen? Al die manschappen verplaatsen, trainen etc kost ook een vermogen.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:31:14 #210
236264 crew  capricia
pi_205557455
Rusland zegt Mariupol in drie jaar te herstellen:
quote:
MOSKOU, 5 Augustus. /TAS/. Het masterplan voor de ontwikkeling van Mariupol zorgt ervoor dat de stad binnen drie jaar kan worden hersteld, in 2022-2025 is het de bedoeling om ongeveer 1,03 miljoen vierkante meter te bouwen en te herstellen. meter sociale infrastructuur. Dat heeft de minister van Bouw en Huisvesting en Utilities van de Russische Federatie Irek Fayzullin vrijdag bekendgemaakt.

"In Mariupol is al een project gestart voor het herstel en de bouw van levensondersteunende voorzieningen voor burgers. In totaal is het volgens voorlopige gegevens gepland om in 2022-2025 ongeveer 1,03 miljoen vierkante meter sociale infrastructuur te bouwen en te herstellen in de stad.

Volgens het ontwikkelde masterplan verwachten we dat we Mariupol binnen drie jaar volledig kunnen herstellen", citeerde de persdienst de minister.
https://tass.ru/obschestv(...)ign=smm_social_share

Mariupol onder de Russen:

I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:35:33 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205557490
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:31 schreef capricia het volgende:
[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een grap :')
pi_205557494
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:25 schreef polderturk het volgende:
Volgens AI wel. Of staan die onder controle van Poetin?
pi_205557503
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:27 schreef ExTec het volgende:

[..]
maar qua de catgorie "insignificante gaten", verovert oekraine er dagelijks ook aardig wat.
Avdiivka "insignificant" noemen.

Ga de Telegraaf maar weer lezen jongen
pi_205557516
quote:
[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben dat met Tsjetsjenië zowaar redelijk kunnen doen. En dan heb je een behoorlijk wanstaltig land met alleen maar glas en staal. Versus de oude mooie architectuur stijlen die deze regio's meestal kenmerkt.

Maar het is geen 2009 meer, en economisch is rus nu volledig de duimschroeven aangedraaid, dus ik zie het niet binnen zo'n tijd gebeuren.
pi_205557521
quote:
....
Das alvast een stuk sneller dan de woningbouw in Nederland....

Maar goed, wij hebben Hugo he
pi_205557523
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:37 schreef riazop het volgende:

[..]
Avdiivka "insignificant" noemen.

Ga de Telegraaf maar weer lezen jongen
Maar je kan vast niet uitleggen waarom het dan wel significant is?

Nee?

Dat dacht ik al.
pi_205557532
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:40 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar je kan vast niet uitleggen waarom het dan wel significant is?

Iets met gaatje in de dijk
pi_205557555
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:40 schreef riazop het volgende:

[..]
Iets met gaatje in de dijk
Ow, dus de fantasie dat het na die stad ineens heel snel gaat? :)

En dat geld natuurlijk niet voor die 10 tallen gaten die oekraine herovert?
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 15:50:21 #219
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_205557641
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 15:39 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ze hebben dat met Tsjetsjenië zowaar redelijk kunnen doen. En dan heb je een behoorlijk wanstaltig land met alleen maar glas en staal. Versus de oude mooie architectuur stijlen die deze regio's meestal kenmerkt.

Maar het is geen 2009 meer, en economisch is rus nu volledig de duimschroeven aangedraaid, dus ik zie het niet binnen zo'n tijd gebeuren.
Daar is toen nog een wolkenkrabber afgefikt tijdens de bouw. De hele gevel leek wel van plastic.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:46:58 #221
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205558081
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 16:46 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)of_russian_soldiers/
Azov captured a new group of Russian soldiers.
[ afbeelding ]
In ieder geval snijden ze hun pik er niet af, lijkt het
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:00:04 #223
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205558148
Daar is onze vriend met snor weer *O*

twitter
pi_205558161
quote:
[ afbeelding ]
Waar is de bron in deze ?
Vakman pur sang
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:07:07 #225
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205558211
quote:
[ afbeelding ]
Zijn dat dezen? :D

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')