Greys is de goeiste in rijmpjes naast de bolkesquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Greys is de goeiste in rijmpjes naast de bolkes
"ik acclimatiseer en ik weet dingen" is geen verzoek, maar een feitquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
We gaan niet de goden verzoeken
Hier in dat trump toren, appartement is letterlijk alles goud, wansmaak dus.quote:
Niet iedereen kan even goed acclimatiserenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
"ik acclimatiseer en ik weet dingen" is geen verzoek, maar een feit
acclimatiseren kan je lerenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet iedereen kan even goed acclimatiseren
neh...quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zeg een mooie troon voor @:Hemarookworst
Aaahhh lief dat je dat over mij zegtquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
"ik acclimatiseer en ik weet dingen" is geen verzoek, maar een feit
Die gozer loog letterlijk alles aan elkaarquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
Maar IwaniusGod staat wel op eenzame hoogde.
Forever in de PoHi
Lelijkkkkkquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier in dat trump toren, appartement is letterlijk alles goud, wansmaak dus.
Het is in een aantal films gebruikt
[ afbeelding ]
zo lopen er nog wel meer rondquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die gozer loog letterlijk alles aan elkaar![]()
uit het leven van Franny gegrepenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaahhh lief dat je dat over mij zegt
Ja maar..quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uit het leven van Franny gegrepen
De smaak van een kwalquote:
Kali schalt door de speakers?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier in dat trump toren, appartement is letterlijk alles goud, wansmaak dus.
Het is in een aantal films gebruikt
[ afbeelding ]
Vroegah was ie nog wel af en toe leuk, maar de laatste jaren niet echt meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo lopen er nog wel meer rondmaar Iwanius z'n vreet topic was wel geniaal.
ik irriteer me meer aan een andere pathologisch leugenaarquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vroegah was ie nog wel af en toe leuk, maar de laatste jaren niet echt meer.
Mijn liefste Kaliquote:
deze skelet zou je toch zo trouwenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn liefste Kali
En dan de outsiders versie
Die zijn er hier genoeg op Fokquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik irriteer me meer aan een andere pathologisch leugenaar
ja dat kloptquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zijn er hier genoeg op Fok
Dan moet ik wel eerst ff wat regelenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
deze skelet zou je toch zo trouwen
wie?quote:
nee hoor.. dat zijn de pathologische leugenaarsquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehh die moest denk ik in een ander topic
wie?quote:
arghhh wat doe jje me aan, mijn oren!quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
lekker genieten van janny en Andre
Klopt zijn erg leuk samen jaquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, guilty pleasure dat programmadie twee hebben chemie
Ik hou er vanquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lucht is hier oranje/roze/paars
lichtende nachtwolkenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou er van
Mooie zon of maan..
Begon het hier ook te worden toen ik aan de wandel wasquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lucht is hier oranje/roze/paars
die clip is opgenomen in Zeelandquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lichtende nachtwolken
zeevonk
de natuur kan zo mooi zijn
Dan laat je haar er nu vast 2 uitzoekenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
En ik ben alweer een half uur aan het kijken naar muis die naar een leuke film aan het zoeken is
Maar morgen avond heeft ze juist tijd om er een paar uit te zoeken, dan heb ik tussen 6 en 8 in de avond een iRacing race op het programma staanquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan laat je haar er nu vast 2 uitzoeken
Dan heb je morgen niet hetzelfde probleem
Die website bestaat ook gewoonquote:
lolwhutquote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die website bestaat ook gewoon
Krijg wel veiligheids melding en maar niet geopend.quote:
prima acclimatiserenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is hier nog altijd boven de dertig graden... Hoe is jullie avond?
Nou dat acclimatiseren probeer ik dus al de hele dagquote:
acclimatiseren kan je lerenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou dat acclimatiseren probeer ik dus al de hele dag
Ik ben daar minder goed in...
Ik zeg net dat dat dus mislukt isquote:
mislukken is onderdeel van het leerprocesquote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zeg net dat dat dus mislukt is
Ik had hier op voorgesorteerd
quote:How can you tell if a duck is angry?
Aggression. Just like people, not all ducks get along. They can get quite vicious, even going so far as to kill the duck. Ducks will show aggression by sticking out their necks and running straight at whoever they are mad at.
Wijze woorden van Frannyquote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mislukken is onderdeel van het leerproces
Hier rond de 22/23 graden nog.. begint nu wel af te koelenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zeg net dat dat dus mislukt is
Ik had hier op voorgesorteerd
Het is zojuist dus misluktquote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
het is pas mislukt als je stopt met proberen
Nou, ik snap dat niet, zo moeilijk is dat toch helemaal niet? Mannen .... pffffffffffffffquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan laat je haar er nu vast 2 uitzoeken
Dan heb je morgen niet hetzelfde probleem
Jooooohw... Mickytjuhquote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan probeer je het morgen opnieuw
Hey Clara met je mooie ui.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey Clara met je mooie ui.![]()
Even op het knopje drukken voor ik ga reageren.quote:
Eenden horrorterror.quote:
Op geweldige nummers die verpest worden zou de doodstraf op moeten bestaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:06 schreef Nattekat het volgende:
Er is voor mij echt een geweldig nummer voor altijd 'verpest' en ik weet niet of dat zonde is of juist mooi
Nou ja, niet echt verpest, er kleeft nu wel een fantastische herinnering aan. Dat realiseer ik me eigenlijk nu pas nu ik hem weer een keer hoor. Ik mis je Griekenlandquote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op geweldige nummers die verpest worden zou de doodstraf op moeten bestaan.
Als onze Eend hard gaat, dan gaat het ook meteen Super Hardquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als onze Eend hard gaat, dan gaat het ook meteen Super Hard
die line zei ze gisteravond ookquote:
Je moet vrouwen ook niet een klap geven en vragen hoe het was.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die line zei ze gisteravond ook
That's what she saidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |