Ik vind het zeker de meoite waard tot nu toequote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Heftige serie wel![]()
Maar de moeite waard.
Hij is tof zoals die is. Hij was ook leuk om te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:07 schreef Moonlight het volgende:
@:superbadeendje
jaaaaaa er hoort een eendje
Hij is super!!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is tof zoals die is. Hij was ook leuk om te maken.
Toen ik hem af had dacht ik hij is nog niet volmaakt. Er moeten nog een paar sterren erbij.quote:
Hij is helemaal geweldigquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik hem af had dacht ik hij is nog niet volmaakt. Er moeten nog een paar sterren erbij.
quote:
Hier kon je een ban voor krijgen.quote:
Kon idd.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier kon je een ban voor krijgen.![]()
quote:
Die blijft ook zo tof.quote:
quote:
Dikke prima.quote:
Heerlijk de sproeiers aan hierquote:
Waterverspillingquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heerlijk de sproeiers aan hier
Koelt zo lekker af dan
Je zou willen dat het kon.. en nee geen verspillingquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grondwaterverspilling
En het is al benauwd zat.
Hij is zelf een verspiller met zijn waterpolo.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zou willen dat het kon.. en nee geen verspilling
Herverdeling
Mijn ouder hadden een waterpomp in de tuin. Mensen waren soms verbaasd dat die het gewoon deed.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zou willen dat het kon.. en nee geen verspilling
Herverdeling
Ben ik weer niet goed genoeg?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Waar is mijn acclimatiserings buddy
@:Franticdj
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Waar is mijn acclimatiserings buddy
@:Franticdj
Hebben wij ook gehad vroegerquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn ouder hadden een waterpomp in de tuin. Mensen waren soms verbaasd dat die het gewoon deed.
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik weer niet goed genoeg?
nee hoor, lekker bovendeks nogquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Ik moet alleen ff checken of Franny niet belowwdeck is gegaan
Frantic schijnt toch knapper te zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik weer niet goed genoeg?
Van Franny weet ik een soort van hoe hij er uit ziet.. gedeeltelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Frantic schijnt toch knapper te zijn.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben wij ook gehad vroeger
Heerlijk
En grondwater is echt lekker koud .. rond de 3 tot 7 graden afhankelijk van hoe diep het zit
Van mij ook wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van Franny weet ik een soort van hoe hij er uit ziet.. gedeeltelijk
Er stond een houten en mijn vader heeft er deze voor in de plaats gemaakt.quote:
Als een super cute maar toch stoer Bad Eendje natuurlijk!quote:
Echt doe niet zo eng!!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er stond een houten en mijn vader heeft er deze voor in de plaats gemaakt.
Hé knap Kaninchenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als een super cute maar toch stoer Bad Eendje natuurlijk!
Die houten was helemaal verrot dus die moest wel weg. Het mechaniek heeft hij wel gebruikt om deze te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt doe niet zo eng!!
Onze buren stukje verder hadden zo een huis met een houten pomp
Die hebben hem vervangen. Voor een gemetselde
Ik ben het aller knapste Kaninchen ter wereldquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van Franny weet ik een soort van hoe hij er uit ziet.. gedeeltelijk
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die houten was helemaal verrot dus die moest wel weg. Het mechaniek heeft hij wel gebruikt om deze te maken.
Dat grietje zal ondertussen wel volgepompt zijn.quote:
Goffer.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat grietje zal ondertussen wel volgepompt zijn.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die herinner ik mij ook nog, vaagjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij in je pak voor de bruiloft
En niet zo zuinig ookquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles wordt genoteerd hierquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die herinner ik mij ook nog, vaagjes.
Ik denk niet dat ze Zeeuwsmeisje heet.quote:
Sofietjequote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Zeeuwsmeisje heet.
ohjaquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij in je pak voor de bruiloft
greysexcelquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles wordt genoteerd hier
Van Kaninchen geleerd
dibs op Zeeuwse deernes (naar mijn keuze)quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Zeeuwsmeisje heet.
Die zullen er op fok niet al te veel zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dibs op Zeeuwse deernes (naar mijn keuze)
wel een paar gok ikquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zullen er op fok niet al te veel zijn
Te oudquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik stel me Franny altijd zo voor.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik stel me Franny altijd zo voor.
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar je dibs op zou willen hebben??
Ik weet niet, ik kwam wel deze tegen.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kwam wel deze tegen.![]()
[ afbeelding ]
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:11 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
kwam ik zowaar mezelf tegen
not your typequote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kwam wel deze tegen.![]()
[ afbeelding ]
Je hebt wel een leuk pijpbekje.quote:
dat zei ik vannacht ookquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt wel een leuk pijpbekje.
Ah kijk aan, je leert toch nog ietsquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles wordt genoteerd hier
Van Kaninchen geleerd
Goed hèquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah kijk aan, je leert toch nog iets
Tegen SBE ja?quote:
Ik ook.quote:
Ter eren van je prachtige vooruitgang zal ik morgenvroeg op de porseleinen troon een groots eerbetoon brengenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ter eren van je prachtige vooruitgang zal ik morgenvroeg op de porseleinen troon een groots eerbetoon brengen
de konijnklijke aarsfanfarequote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ter eren van je prachtige vooruitgang zal ik morgenvroeg op de porseleinen troon een groots eerbetoon brengen
dit maar wij zijn de blagen zelfquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
Dat je denkt ..
Ik heb wel zijn in wat lekkers..
Alles oogevroten door de blagen
Pek en veren bij dagenraad! Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:38 schreef greysbones het volgende:
Dat je denkt ..
Ik heb wel zijn in wat lekkers..
Alles opgevroten door de blagen
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit maar wij zijn de blagen zelf
aarsfamfarequote:
Deze Eend kent zijn klassiekersquote:
Geen FOK!s kennenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
Een fanfare ken ik wel maar een famfare .. is dat een familie fanfare
Hou jij haar vast dan zal ik wel slaan.quote:
ik ken de franfarequote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
Een fanfare ken ik wel maar een famfare .. is dat een familie fanfare
Kom maar opquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou jij haar vast dan zal ik wel slaan.
In dat geval word de Konijnlijke sessie op de porseleinen troon niet aan jou toegekendquote:
Gelukkig. Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de bom die afgaat als jij die troon doorspoeltquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval word de Konijnlijke sessie op de porseleinen troon niet aan jou toegekend
Ja nee, en ook nog minder water gebruiken he .... dus niet doorspoelen maar plopperen ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor de bom die afgaat als jij die troon doorspoelt
Gewoon in de hand opvangen en over het balkon gooien.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ja nee, en ook nog minder water gebruiken he .... dus niet doorspoelen maar plopperen ofzo
Beetje druk de laatste tijd. Sorryquote:Op maandag 18 juli 2022 23:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vriend![]()
Jij weet het wel te timen hè
Ik ga lekker acclimatiseren in bed
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Beetje druk de laatste tijd. Sorry
Omdat je ranskat bent. Net als met je magnetron waar een week lang macaroni in zatquote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Die airco is wel echt genot deze week hoor, de tandjes.
Waarom heb ik dat ding niet maanden eerder schoongemaakt.
TR geplaatstquote:Op donderdag 4 augustus 2022 04:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je ranskat bent. Net als met je magnetron waar een week lang macaroni in zat
afgevinktquote:
Lijdt een overvloed van TR's niet tot een degradatie?quote:
Omdat je lui bent?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Die airco is wel echt genot deze week hoor, de tandjes.
Waarom heb ik dat ding niet maanden eerder schoongemaakt.
Nee maar lijdt gebruiken waar je leidt moet gebruiken wel tot een ban door @maily de spellcheckerquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijdt een overvloed van TR's niet tot een degradatie?
Morge.
Kun je nog verder degraderen als modquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijdt een overvloed van TR's niet tot een degradatie?
Morge.
Het feit dat die airco bijna nonstop aan heeft gestaan zal er vast ook wel wat mee te maken hebben.quote:
FAquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je nog verder degraderen als mod
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 04:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je ranskat bent. Net als met je magnetron waar een week lang macaroni in zat
Wel lekker koel in huisquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat die airco bijna nonstop aan heeft gestaan zal er vast ook wel wat mee te maken hebben.
Ik zit veel te veel thuis momenteel om enig idee te hebben of het werkt of nietquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel lekker koel in huis![]()
HOe is het nu slaan de medicijnen al aan, zal wel moeten ondertussen denk ik?
Energieverspillerquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat die airco bijna nonstop aan heeft gestaan zal er vast ook wel wat mee te maken hebben.
Blijf je alsnog een energieverspillerquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet de woningbouw maar zorgen dat het niet nodig is.
Geen zin om er uit tegaan?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit veel te veel thuis momenteel om enig idee te hebben of het werkt of niet
Slaap wel beter heb ik het idee, dus ik ga er van uit dat het goed zit nu.
Ik gebruik praktisch geen gas en zat tot vorige maand altijd onder het gemiddelde qua elektriciteitsverbruikquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijf je alsnog een energieverspiller
Daar gaat je CO2 budget
In je uppie is er ook maar zo veel dat je kan doen. Het is nou niet zo dat ik 7 dagen in de week thuis niets zit te doen.quote:
Je kunt gaan fok-daten..quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In je uppie is er ook maar zo veel dat je kan doen. Het is nou niet zo dat ik 7 dagen in de week thuis niets zit te doen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Deze lamp wil ik.
[ afbeelding ]
Heb je geen vrienden of familie dan waar je iets mee kan gaan doen?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In je uppie is er ook maar zo veel dat je kan doen. Het is nou niet zo dat ik 7 dagen in de week thuis niets zit te doen.
Die past wel heel mooi bij jouquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Deze lamp wil ik.
[ afbeelding ]
Was laatst wat aan het zoeken kwam ik deze tegen moest wel gelijk aan jou denkenquote:
¤125,00 incl. Maar ik vind hem wel gaaf.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was laatst wat aan het zoeken kwam ik deze tegen moest wel gelijk aan jou denken
https://www.bol.com/nl/nl(...)je/9300000015190014/
https://en.wikipedia.org/wiki/Truck_nutsquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
¤125,00 incl. Maar ik vind hem wel gaaf.
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die ken ik ook nog wel ook al blijkt het Amerikaans te zijn. Kan zijn dat ik ze bij de Amerikanen van Soesterberg heb gezien.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Truck_nuts
Ik zit niet 7 dagen per week thuis, dus drie keer radenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden of familie dan waar je iets mee kan gaan doen?
Kom je hier zuipen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit niet 7 dagen per week thuis, dus drie keer raden
Maar bijna iedereen is of op vakantie of veel aan het werk, dus het is sowieso een beetje lastig. Het nadeel van vroeg op vakantie gaan.
ik zou zeggen je bent hier welkom maar dan zou ik liegen en dat is niet netjesquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar bijna iedereen is of op vakantie of veel aan het werk, dus het is sowieso een beetje lastig. Het nadeel van vroeg op vakantie gaan.
O das wel een hoop geld of niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat is waar, maar voordeel is dan wel weer dat het iets goedkoper is dan in het hoogseizoenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hij is ook best wel groot 50x50 cmquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das wel een hoop geld of niet?
Leuk voor je scootmobile.quote:DIe onderste
Enigquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar hij is ook best wel groot
ja sinds gisteren. turbo turbo strompelen nuquote:
Fijn..quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja sinds gisteren. turbo turbo strompelen nu
het loopt nog niet geweldig maar ik was wel weer wat sneller met boodschappen doen en ik kan in huis voorzichtig zonder krukken lopen
2 weken. en dan ben ik er vanaf als het goed is. even kijken wat de arts zegt over 2 weken.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn..
Hoe lang moet je hier nu mee ? 2 a 3 weken?!
Begin juli is nog steeds hoogseizoenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar voordeel is dan wel weer dat het iets goedkoper is dan in het hoogseizoen
Dat is pas lijdenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee maar lijdt gebruiken waar je leidt moet gebruiken wel tot een ban door @:maily de spellchecker
Ga je door naar Berlijn? Ken Stendal alleen maar omdat ik daar langstreinde richting Berlijnquote:
Een must have voor iedere zichzelf respecterende vrouwquote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wat leuks voor je gezien.
[ afbeelding ]
Vind ik ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een must have voor iedere zichzelf respecterende vrouw
quote:
Daar kan ze toch niet mee over straat.quote:
Niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar kan ze toch niet mee over straat.
Nope, voor je het weet springt er iets uit de bosjes en begint gelijk tegen haar been te rijden.quote:
Wauw wat een mooie rokjequote:Op donderdag 4 augustus 2022 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wat leuks voor je gezien.
[ afbeelding ]
Vind ik ook, wanneer kom je hem passen?quote:
Hier heb je wel een goed punt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, voor je het weet springt er iets uit de bosjes en begint gelijk tegen haar been te rijden.
Ik ga die "iets" niet definiëren.
Ik ben op tijd uit de zon gegaan zodat ik nog een beetje scherp kon blijven.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier heb je wel een goed punt.
Heb van t weekend wel een gaatje vrijquote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik ook, wanneer kom je hem passen?
Kan je dit even op een andere manier zeggen?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb van t weekend wel een gaatje vrij
Dat ik wel tijd voor je heb, ik bedoel om het rokje te passenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je dit even op een andere manier zeggen?![]()
![]()
Jep. Nu in Berlijnquote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je door naar Berlijn? Ken Stendal alleen maar omdat ik daar langstreinde richting Berlijn
Dan had ik het toch wel goed begrepen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat ik wel tijd voor je heb, ik bedoel om het rokje te passen
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan had ik het toch wel goed begrepen.
Oeh, veel plezier in Berlijn Mickytjuh.quote:
O. Ik wist niet wanneer je gegaan was. Mijn excuusquote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Begin juli is nog steeds hoogseizoen
Van het weekend toch?quote:
* drakinquote:
Ik voer je wel dronken dan zie je er 2.quote:
Met slagroom zeker?quote:
Nee dat hoef ik nietquote:
Dat was er vanmiddag al.quote:
Zolang ze niet bellen wel.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang ze niet bellen wel.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb deze en volgende week vakantie. Maar ik heb gezegd dat ze mij kunnen bellen mocht het nodig zijn.quote:
mooi wel hoe kloppend dit is.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan je werk telefoon uitzettenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb deze en volgende week vakantie. Maar ik heb gezegd dat ze mij kunnen bellen mocht het nodig zijn.
quote:
O lekkerquote:
Jij wil zeker ook?quote:
Gewoon koopmans, roomboter en 3/4 ei. goed mixen. Met het overige ei de bovenkant insmeren en 25 min. in de oven.quote:
Er kunnen 4 stukken uit dus dat komt precies uitquote:
ah :pquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon koopmans, roomboter en 3/4 ei. goed mixen. Met het overige ei de bovenkant insmeren en 25 min. in de oven.
De buuf aan de overkant had laatst een gemaakt. Ze kwam een stukje brengen mmmm had het al heel lang niet meer gehad. Maakte het in het verleden ook vaak.quote:
Zoiets?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Er kunnen 4 stukken uit dus dat komt precies uit
Ik ook al heel lang niet. Ik had wel eens eerder cake gemaakt die goed lukte maar ik wou eens even wat anders in de oven proberen. Hooguit doe ik er eens een pizza in.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De buuf aan de overkant had laatst een gemaakt. Ze kwam een stukje brengen mmmm had het al heel lang niet meer gehad. Maakte het in het verleden ook vaak.
Preciesquote:
Nu heb ik zin om die film te kijken.quote:
Ik heb zin om de stripboeken te lezen, maar die liggen nog bij mijn oudersquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om die film te kijken.
Ik heb ze niet meer. Gelukkig wel digitaal maar dat is toch anders.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb zin om de stripboeken te lezen, maar die liggen nog bij mijn ouders
Thanks!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 17:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oeh, veel plezier in Berlijn Mickytjuh.
Thanksquote:
Obelix?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu heb ik zin om die film te kijken.
Ik heb die strips dik tien jaar geleden bij mijn ouders achter gelaten zodat mijn neefje ze kon lezen als hij kwam logeren. Maar die heeft er onderhand geen interesse meer in en ik heb ze nooit mee genomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer. Gelukkig wel digitaal maar dat is toch anders.
Ik lees ook stripboekenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb zin om de stripboeken te lezen, maar die liggen nog bij mijn ouders
Kamasutra stipboeken zekerquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik lees ook stripboeken![]()
Alleen andere dan die jij bedoelt denk ik
Nee die heb ik al uit en beoefend.quote:
Hentai.quote:
tentacle pornquote:
Leuke foto's hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn foto sessie is geweldig geworden.![]()
![]()
![]()
Met Nattekat
[ afbeelding ]
Met greysbones
[ afbeelding ]
Met FreshFruit
[ afbeelding ]
Met Mrsloveable
[ afbeelding ]
Met hemarookworst
[ afbeelding ]
Met DerRabbit
[ afbeelding ]
Murp die subtiel nee zie
[ afbeelding ]
Toen ik voor het eerst Dotteke zag
[ afbeelding ]
Toen ik Hi fan hoorde
[ afbeelding ]
Met Moonlight
[ afbeelding ]
dud0r bracht mij naar huis
[ afbeelding ]
Einde act.![]()
![]()
Uiteraard die met jou erbij.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuke foto's hoor![]()
Vooral die met mij natuurlijk
Fiew, ik was al bang dat je die met mij onder je vleugeltje ook zou plaatsenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn foto sessie is geweldig geworden.![]()
![]()
![]()
Met Nattekat
[ afbeelding ]
Met greysbones
[ afbeelding ]
Met FreshFruit
[ afbeelding ]
Met Mrsloveable
[ afbeelding ]
Met hemarookworst
[ afbeelding ]
Met DerRabbit
[ afbeelding ]
Murp die subtiel nee zie
[ afbeelding ]
Toen ik voor het eerst Dotteke zag
[ afbeelding ]
Toen ik Hi fan hoorde
[ afbeelding ]
Met Moonlight
[ afbeelding ]
dud0r bracht mij naar huis
[ afbeelding ]
Einde act.![]()
![]()
Hé, jij lijkt op mij.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Fiew, ik was al bang dat je die met mij onder je vleugeltje ook zou plaatsen
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Fiew, ik was al bang dat je die met mij onder je vleugeltje ook zou plaatsen
Ik maak de popcorn vast klaarquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
Deze dan?![]()
Oefenen met HerRabbit?
[ twitter ]
Mijn boterkoek was niet goed genoeg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik heb het nog niet ontvangen hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn boterkoek was niet goed genoeg?
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
Pssst ik heb een nude gevonden van @:MailyIk zal die van jou wel privé houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik heb er ook 1 van jouquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal die van jou wel privé houden.
Mijn parkiet begint nu wel heel onschuldig te kijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet ontvangen hoor
Die heeft iedereen.quote:
We zouden hem wel privé houden ja.quote:
Owwquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We zouden hem wel privé houden ja.
Mini Badeendje in bad.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oww
Jij zei iedereen heeft hem al gezien
Niet deze.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oww
Jij zei iedereen heeft hem al gezien
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:20 schreef FreshFruit het volgende:
Deze dan?![]()
Oefenen met HerRabbit?
[ twitter ]
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
Pssst ik heb een nude gevonden van @:MailySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zit mij toch niet uit te lachen hoop ik?quote:
Met je kippenvelletjequote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zit mij toch niet uit te lachen hoop ik?
Ik zeg een mooie troon voor @hemarookworstquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
Hoe vinden jullie deze bank?
[ afbeelding ]
Kan nooit lekker zitten.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Kippenvelletje,quote:
past goed in een hoerenkastquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat?quote:
Dat is Trumps smaak niet de mijnequote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker toch. Smaakt ook veel lekkerder dan dat kant en klare spul.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook al heel lang niet. Ik had wel eens eerder cake gemaakt die goed lukte maar ik wou eens even wat anders in de oven proberen. Hooguit doe ik er eens een pizza in.
Ik dacht meer de veerkampjesquote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is Trumps smaak niet de mijne
Afschuwelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:00 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Kom je mee acclimatiseren benedendeks?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
Acclimatisatie met Franny op de gouden troon 🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |