Ik vind het zeker de meoite waard tot nu toequote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Heftige serie wel![]()
Maar de moeite waard.
Hij is tof zoals die is. Hij was ook leuk om te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:07 schreef Moonlight het volgende:
@:superbadeendje
jaaaaaa er hoort een eendje
Hij is super!!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is tof zoals die is. Hij was ook leuk om te maken.
Toen ik hem af had dacht ik hij is nog niet volmaakt. Er moeten nog een paar sterren erbij.quote:
Hij is helemaal geweldigquote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik hem af had dacht ik hij is nog niet volmaakt. Er moeten nog een paar sterren erbij.
quote:
Hier kon je een ban voor krijgen.quote:
Kon idd.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 20:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier kon je een ban voor krijgen.![]()
quote:
Die blijft ook zo tof.quote:
quote:
Dikke prima.quote:
Heerlijk de sproeiers aan hierquote:
Waterverspillingquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heerlijk de sproeiers aan hier
Koelt zo lekker af dan
Je zou willen dat het kon.. en nee geen verspillingquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grondwaterverspilling
En het is al benauwd zat.
Hij is zelf een verspiller met zijn waterpolo.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zou willen dat het kon.. en nee geen verspilling
Herverdeling
Mijn ouder hadden een waterpomp in de tuin. Mensen waren soms verbaasd dat die het gewoon deed.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zou willen dat het kon.. en nee geen verspilling
Herverdeling
Ben ik weer niet goed genoeg?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Waar is mijn acclimatiserings buddy
@:Franticdj
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
Waar is mijn acclimatiserings buddy
@:Franticdj
Hebben wij ook gehad vroegerquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn ouder hadden een waterpomp in de tuin. Mensen waren soms verbaasd dat die het gewoon deed.
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik weer niet goed genoeg?
nee hoor, lekker bovendeks nogquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Ik moet alleen ff checken of Franny niet belowwdeck is gegaan
Frantic schijnt toch knapper te zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik weer niet goed genoeg?
Van Franny weet ik een soort van hoe hij er uit ziet.. gedeeltelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Frantic schijnt toch knapper te zijn.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben wij ook gehad vroeger
Heerlijk
En grondwater is echt lekker koud .. rond de 3 tot 7 graden afhankelijk van hoe diep het zit
Van mij ook wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van Franny weet ik een soort van hoe hij er uit ziet.. gedeeltelijk
Er stond een houten en mijn vader heeft er deze voor in de plaats gemaakt.quote:
Als een super cute maar toch stoer Bad Eendje natuurlijk!quote:
Echt doe niet zo eng!!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er stond een houten en mijn vader heeft er deze voor in de plaats gemaakt.
Hé knap Kaninchenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als een super cute maar toch stoer Bad Eendje natuurlijk!
Die houten was helemaal verrot dus die moest wel weg. Het mechaniek heeft hij wel gebruikt om deze te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt doe niet zo eng!!
Onze buren stukje verder hadden zo een huis met een houten pomp
Die hebben hem vervangen. Voor een gemetselde
Ik ben het aller knapste Kaninchen ter wereldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |