Goh, dat kost vast minder dan wat opslagquote:Op maandag 12 september 2022 14:20 schreef RipCity het volgende:
Schiphol vraagt maatschappijen vluchten te cancellen vandaag
https://www.telegraaf.nl/(...)nnuleren-door-drukte
Zo te zien bestaat de directie uit vier personen, die dus gemiddeld 5 ton per jaar verdienen. Hoef je bepaald geen medelijden mee te hebben, maar zo exorbitant veel vind ik het nou ook weer niet voor een dergelijke functie.quote:
Nee. Je zou bijna zeggen dat het voor dat geld niet heel raar is dat ze het moeten doen met de prutsers die er nu zitten.quote:Op maandag 12 september 2022 15:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Zo te zien bestaat de directie uit vier personen, die dus gemiddeld 5 ton per jaar verdienen. Hoef je bepaald geen medelijden mee te hebben, maar zo exorbitant veel vind ik het nou ook weer niet voor een dergelijke functie.
Ik ook geen problemen gehad, wel een beetje drukte.quote:Op maandag 12 september 2022 12:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
De keren dat ik er was deze zomer geen problemen gehad. Ik ben dan wel ruim op tijd in combinatie met 's ochtends vliegen.
Rutte heeft toch ook geschiedenis gestudeerd?quote:Op maandag 12 september 2022 15:25 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze PvdFaalHaas is president-directeur van Schiphol. Studie: Geschiedenis. LOL. Een politicus die een megabedrijf leidt, what could possibly go wrong?
Balen! Sterkte met wachten!quote:Op maandag 12 september 2022 15:15 schreef nils7 het volgende:
3x raden wie er nu op Schiphol bij de star*fucking*bucks zit omdat hij z'n vlucht heeft gemist?
Juist, Nilsje7
Vlucht vertrok om half 11 en wij liepen kwart over 7 de mind-your-step loopbanden op.
Rond half 8 begonnen we aan de rij.
207 minuten in totaal in gestaan Voordat we bij de security waren.
Op flightradar zagen we dat onze vlucht een half uur later was maar eenmaal bij de gate zagen we dat de slurf al los was en er nergens meer personeel in de buurt was.
Gelukkig via de app van KLM kunnen om boeken naar een vlucht van vanavond 9 uur.
Zit je nog in een lounge waar de stekkers het niet doen :-(
Matig allemaal.
quote:Vorige week werd de zogeheten zomertoeslag afgeschaft, want dat zou niet nodig zijn om het personeel vast te houden, aldus topman Dick Benschop twee weken geleden
Terecht, het is niet aan de vliegtuigmaatschappijen om elke keer de puinzooi van Schiphol op te lossen. Ze betalen een flinke duit voor hun landingsrechten, dan zou je wel gek zijn om zonder financile compensatie vanuit Schiphol vluchten te schrappen.quote:
Ja en kijk waar we nu zijn.quote:Op maandag 12 september 2022 15:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Rutte heeft toch ook geschiedenis gestudeerd?
Rutte doet het hartstikke goed.quote:
Geweldig vliegveldquote:
Wel lekker 6u van te voren aan komen kakken.. Tja dan gaat het ook mis als iedereen weer veel te vroeg in die rij gaat hangen.quote:Op maandag 12 september 2022 17:21 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat nog eens een keer flink mis.
Ga er maar vast staanquote:Op maandag 12 september 2022 21:55 schreef Ellatjuh het volgende:
Hmzz ik vlieg morgen om 12:35 naar Mallorca met easyJet…
Hoop er het beste van, chaos was weer onder controle maar nu maakt de app en het nieuws mij bezorgd..
Tja kan er niks aan veranderen maar hoop dat het goedkomt.
De ex-president-directeur van Shell die een megabedrijf leidt.quote:Op maandag 12 september 2022 15:25 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze PvdFaalHaas is president-directeur van Schiphol. Studie: Geschiedenis. LOL. Een politicus die een megabedrijf leidt, what could possibly go wrong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |