abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 augustus 2022 @ 20:39:41 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205550751
SCHIPHOL - De problemen op Schiphol zijn, met de zomervakantie steeds dichter aan de horizon, nog altijd verre van verholpen. Zondag kwam het tot knokpartijen, maandag tot urenlange rijen. Tot overmaat van ramp kan Schiphol de aanvragen voor Privium, een peperdure nooddeur, ook niet meer aan.



Schiphol waarschuwt inmiddels onomwonden dat het de komende weken tot urenlange rijen kan komen. Dat gebeurde ook maandag, aldus een woordvoerder. Soms stonden er rijen van vijf uur. „Er was minder personeel dan gepland en het was wel een erg drukke dag. De komende tijd is het ongeveer net zo druk als tijdens de meivakantie. Het aantal passagiers ligt echter nog onder het niveau van 2019, maar omdat er niet genoeg handjes zijn bij de bagagecontrole, zijn niet alle controleposten bemand. Daardoor stroopt het op in de terminals, en tot daarbuiten.

Hij vervolgt: „Elke dag is het een kwestie van vraag en aanbod, waar we zo goed mogelijk op inspelen. Maar op piekmomenten kunnen er langere wachttijden ontstaan.”

Overvolle vetrekhallen
Op social media gaan foto’s rond van overvolle vertrekhallen en bronnen melden aan De Telegraaf dat sommige vluchten met drie uur vertraging zijn vertrokken. ’Nog stonden er passagiers bij de bagagecontrole”, meldt een direct betrokkene. Luchtvaartmaatschappij KLM bevestigt de urenlange rijen. Al weken zijn de luchtvaartmaatschappijen in gesprek om tot een oplossing te komen, maar KLM zegt dat er nog geen uitkomst is.

Tot overmaat van ramp zit nu ook op een dure ontsnappingsroute een slot. Schiphol ontving talloze aanvragen voor Privium, een abonnementsservice waarmee je de lange rijen goeddeels ontloopt. „Veel mensen willen na corona heractiveren en we hebben ook erg veel nieuwe aanvragen. Door personeelstekort kunnen we maar een beperkt aantal aanvragen per dag verwerken. Dat is een heel proces, dus er zijn wachttijden.”

Of dat een kwestie van weken of maanden is, kan de woordvoerder niet zeggen. Voor reizigers die de komende tijd op vakantie willen, is het echter een bittere pil. De meivakantie ontaardde ruim een maand geleden in een ongekende puinhoop op de luchthaven. Ondanks tijdige waarschuwingen vanuit de reissector, luchtvaart en vakbonden was Schiphol er niet in geslaagd om genoeg personeel aan te trekken. Met name bij de security ging het helemaal mis, waardoor mensen hun vluchten misten, hun vakantie in het water zagen vallen of zelfs onwel werden.

Chaos en ’grimmige omstandigheden’
Dat laatste gebeurde ook maandag weer, erkent de Koninklijke Marechausee. „We hadden te maken met enkele onwelwordingen”, aldus een woordvoerder. Een brief van beveiligingsbedrijf CTSN Group maakte maandag melding van ’een zeer gevaarlijke situatie’ op zondag, waardoor er een risico ontstond van ’massale doorlopers’. De beveiligingsmedewerkers wisten de chaos en ’grimmige omstandigheden’ onder controle te krijgen, zo meldt general manager Adan Morik, in de brief die is ingezien door De Telegraaf. CTSN was ondanks meerdere verzoeken niet bereikbaar voor commentaar.

https://www.telegraaf.nl/(...)er-gevaarlijke-chaos




Check hier de actuele verwachte drukte van de komende 2 weken per dag.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 augustus 2022 @ 21:20:32 #2
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205551331
Waarom we ook met zn allen in dezelfde weken moeten vliegen. Als we dat kunnen spreiden is er niks aan de hand
pi_205552104
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 21:20 schreef Rode_Wijn het volgende:
Waarom we ook met zn allen in dezelfde weken moeten vliegen. Als we dat kunnen spreiden is er niks aan de hand
Ja als jij nou even regelt dat de zomer gewoon 6 maanden duurt in plaats van 2 dan hebben we het zo opgelost.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 4 augustus 2022 @ 22:35:51 #4
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205552264
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:21 schreef DX11 het volgende:

[..]
Ja als jij nou even regelt dat de zomer gewoon 6 maanden duurt in plaats van 2 dan hebben we het zo opgelost.
On it
  Moderator donderdag 4 augustus 2022 @ 22:42:22 #5
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205552332
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 21:20 schreef Rode_Wijn het volgende:
Waarom we ook met zn allen in dezelfde weken moeten vliegen. Als we dat kunnen spreiden is er niks aan de hand
School en bouwvak vakanties. Ik heb er persoonlijk geen last van omdat wij niet aan die periodes vast zitten maar de mensen die er wel aan vast zitten hebben niet zo veel keuze.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 22:43:18 #6
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205552346
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
School en bouwvak vakanties. Ik heb er persoonlijk geen last van omdat wij niet aan die periodes vast zitten maar de mensen die er wel aan vast zitten hebben niet zo veel keuze.
Daar ben ik mee bekend. Dat zouden we beter moeten organiseren
  donderdag 4 augustus 2022 @ 23:44:58 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205553016
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:43 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Daar ben ik mee bekend. Dat zouden we beter moeten organiseren
Ik vloog erbuiten en toen was het niet veel beter eigenlijk :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205553433
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:21 schreef DX11 het volgende:

[..]
Ja als jij nou even regelt dat de zomer gewoon 6 maanden duurt in plaats van 2 dan hebben we het zo opgelost.
mei, juni, september en oktober zijn heerlijke maanden op sommige plaatsen in Europa. Sommige bestemmingen zelfs het hele jaar door. Dat je vast zit aan bouwvak of broedsel is een keuze.
Maar goed, dat sluit niet uit dat Schiphol nu gewoon kut is.
pi_205553434
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 23:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik vloog erbuiten en toen was het niet veel beter eigenlijk :D
Ik ook, geen wachttijden of vertragingen ^O^
pi_205553528
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:21 schreef DX11 het volgende:

[..]
Ja als jij nou even regelt dat de zomer gewoon 6 maanden duurt in plaats van 2 dan hebben we het zo opgelost.
Je bedoelt ten zuiden van de Evenaar, dan heb je er zo een paar maanden bij.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 07:54:06 #11
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_205553684
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:21 schreef DX11 het volgende:

[..]
Ja als jij nou even regelt dat de zomer gewoon 6 maanden duurt in plaats van 2 dan hebben we het zo opgelost.
Zomer is 3 maanden.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 08:34:43 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205553866
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 01:51 schreef Prego het volgende:

[..]
Ik ook, geen wachttijden of vertragingen ^O^
Ook dat is mogelijk ja

Was vroeger zelfs de standaard
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205554160
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 08:34 schreef Molo het volgende:

[..]
Ook dat is mogelijk ja

Was vroeger zelfs de standaard
raar want ik vloog op 1 juni toen dit al speelde maar had maar 30 minuten wachttijd bij de security ipv de gebruikelijke 10 minuten. Vond dat al vervelend :') .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 09:49:42 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205554424
Honderden kofferclaims door chaos op Schiphol: ‘En de meeste aanvragen moeten nog komen’ :') _O-

Bij reisverzekeraars zijn de afgelopen maanden al vele honderden claims binnengekomen van passagiers die door de chaos op Schiphol hun koffers kwijtraakten. Klanten krijgen de kosten vergoed die ze op hun bestemming maken om bijvoorbeeld toiletartikelen en kleding te kopen. Verzekeraars verwachten dat dit het topje van de ijsberg is. :o

https://www.ad.nl/binnenl(...)-nog-komen~a71b54b0/

Nou Dick waar ben je nu weer :? :')
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:51:31 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205554963
Mijn kofferclaim staat anderhalve maand open bij KLM
Geen enkele update gehad
Dat is wel geheel volgens mijn verwachting in deze puinzooi dus zo ernstig teleurgesteld ben ik ook weer niet :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205585941
Geen berichten meer? Is de rust wedergekeerd?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_205585970
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 07:57 schreef DX11 het volgende:
Geen berichten meer? Is de rust wedergekeerd?
Iedereen staat nog op zijn of haar koffer te wachten.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205586016
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 07:57 schreef DX11 het volgende:
Geen berichten meer? Is de rust wedergekeerd?
Misschien had ik geluk maar zowel op de heenweg op zaterdag 16 juli was ik in drie kwartier door de douane, als op de terugweg, zaterdag 6 augustus geen problemen gehad. Mijn koffers lagen al op de band ruim voordat ik daar was.

Goed, ik moest van gate D87 naar bagageband 018; dan loop je ook echt heel schiphol door maar ze lagen er mooi wel :-)
pi_205586284
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 10:51 schreef Molo het volgende:
Mijn kofferclaim staat anderhalve maand open bij KLM
Geen enkele update gehad
Dat is wel geheel volgens mijn verwachting in deze puinzooi dus zo ernstig teleurgesteld ben ik ook weer niet :')
Zonde dat je nu je dure Rayban kwijt bent!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205586289
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:43 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Daar ben ik mee bekend. Dat zouden we beter moeten organiseren
Je bedoeld dat we per deel in het land aparte vakantieperiodes hebben? :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205586417
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 21:20 schreef Rode_Wijn het volgende:
Waarom we ook met zn allen in dezelfde weken moeten vliegen. Als we dat kunnen spreiden is er niks aan de hand
Als jij zorgt dat men accepteert dat de datum van je vakantie wordt vastgelegd door een instituut dan is dat een geweldig plan!

Schiphol verviervoudigen met gekloonde mensen is makkelijker te realiseren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:35:43 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205591978
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 08:57 schreef raptorix het volgende:

[..]
Zonde dat je nu je dure Rayban kwijt bent!
Binnen voor ¤450,- aan nieuwe kleding en zulks ingediend iig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205592505
Heeft iemand al ervaring met hoe erg het is op schiphol als ze aangeven: Vertrek: drukke dag (dus niet piekdag)?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 21:14:57 #24
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205592767
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 07:57 schreef DX11 het volgende:
Geen berichten meer? Is de rust wedergekeerd?
Bizar beeld: lege vertrekhallen op Schiphol

Heel Nederland viert vakantie en op Schiphol was het de afgelopen tijd een drukte van jewelste, met rijen tot ver buiten aan toe. Veel reizigers vielen daar vandaag dan ook van de ene verbazing in de andere.

https://www.telegraaf.nl/(...)ekhallen-op-schiphol

Filmpje 8-)
pi_205593361
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 21:14 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Bizar beeld: lege vertrekhallen op Schiphol

Heel Nederland viert vakantie en op Schiphol was het de afgelopen tijd een drukte van jewelste, met rijen tot ver buiten aan toe. Veel reizigers vielen daar vandaag dan ook van de ene verbazing in de andere.

https://www.telegraaf.nl/(...)ekhallen-op-schiphol

Filmpje 8-)
Nice!
Gisteren gefilmd vermoedelijk, en volgens het schema was dat nog een "drukke dag" :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_205595576
Wacht maar tot ze terugkomen!
pi_205595598
Net mail van TUI dat ik de max vertragingsvergoeding krijg, 800 euro :D
Die 3.5 uur was vervelend, maar ik heb dagen dat ik het minder snel verdien :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 10 augustus 2022 @ 11:06:58 #28
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205597541
Vandaag bevestiging van Meet & Assist gekregen, ik hoef pas 1.5 uur van te voren aanwezig te zijn :D

Ga ze maar even echt vragen of dit correct is want dat is toch best krap.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205598732
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 11:06 schreef Scorpie het volgende:
Meet & Assist
Niet de Executive genomen ;)
Wij verwachten uiteraard wel een uitgebreid verslag :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 10 augustus 2022 @ 13:31:28 #30
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205599276
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 12:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
Niet de Executive genomen ;)
Wij verwachten uiteraard wel een uitgebreid verslag :)
Family pack genomen. Ik zal mijn resultaten wel even plaatsen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205600607
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:11 schreef raptorix het volgende:
Net mail van TUI dat ik de max vertragingsvergoeding krijg, 800 euro :D
Die 3.5 uur was vervelend, maar ik heb dagen dat ik het minder snel verdien :D
Jezus toen ik vorig jaar 2 uur en 55 minuten vertraging had, kreeg ik 0, want onder de 3 uur krijg je niks :{
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 10 augustus 2022 @ 16:29:18 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205600693
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 12:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
Niet de Executive genomen ;)
Wij verwachten uiteraard wel een uitgebreid verslag :)
Dit ja! Ik de de hele tijd zitten F5-en die dag O+

Maar top joh, klinkt goed!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205600729
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 16:14 schreef DX11 het volgende:

[..]
Jezus toen ik vorig jaar 2 uur en 55 minuten vertraging had, kreeg ik 0, want onder de 3 uur krijg je niks :{
Ja had mazzel dat het max afstand van boven 3000 KM was en 3.5 uur vertraging :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator donderdag 11 augustus 2022 @ 10:02:45 #34
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205605877
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2022 00:11 schreef raptorix het volgende:
Net mail van TUI dat ik de max vertragingsvergoeding krijg, 800 euro :D
Die 3.5 uur was vervelend, maar ik heb dagen dat ik het minder snel verdien :D
Dat is geinig. Wij hadden in juni vertraging, ook met TUI. Vertraging was eerst 2 uur, toen werd het uiteindelijk 3 uur. De bevestigingsmail roeptoetert dan dat het wordt bepaald door de block-on-tijd, whatever, en daar kwam de vertraging uit op tussen de 3 a 4 uur, en vanwege de bestemming blablabla hadden we recht op 50% van de maximale vergoeding. Zoiets, moet de mail even terugzoeken.

Maar, 900 euro terug. Nou, dan wil ik nog wel een keertje 3 uurtjes wachten :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205607472
Druk op Benschop vanuit premier Rutte: Schiphol-updates al in april geëist

Schipholbaas Dick Benschop moest al in het voorjaar dagelijkse updates naar het kabinet sturen vanwege nijpende situaties op Schiphol. Een dagelijkse briefing van de stand van zaken werd door minister Mark Harbers (Infrastructuur en Waterstaat) gevraagd na druk vanuit premier Mark Rutte.

„Bel je zo – zit even in crisisteam”, appt Schiphol-baas Benschop, gevolgd door een smiley naar minister Harbers

De minister-president wilde in april dagelijks de stand van zaken weten vanwege de eerste chaos die toen ontstond, blijkt uit berichten die zijn vrijgegeven na een beroep op de Wet Open Overheid (WOO). Schipholbaas Benschop erkende toen al gelijk dat er sprake was van vakantiechaos. „Bel je zo – zit even in crisisteam”, appt Benschop, gevolgd door een smiley naar de minister.

Knelpunt
Benschop schetste er meerdere scenario’s in. Volgens hem zat het knelpunt vooral bij de beveiliging. Er was wel personeel gecontracteerd, stelt Benschop, maar werknemers kwamen niet opdagen. Ook blijkt dat er zorgen waren over de veiligheid en openbare orde. Onder andere de burgemeester van Haarlemmermeer trok aan de bel. In de stukken wordt ook gerept over tekorten bij de Koninklijke Marechaussee en over het versnellen van screeningsprocessen voor nieuwe medewerkers (door de AIVD).

Opvallend is dat de geëiste updates na 1 mei werden gestaakt. :') 8)7 Dit terwijl de omstandigheden op Schiphol nog alles behalve rozengeur en maneschijn waren. Recent meldde de luchthaven nog dat de beperkende maatregelen nog tot en met de herfstvakantie zullen duren. Op verzoek van de Tweede Kamer werden de briefings nadien weer hervat. :') ^O^

’Teleurgesteld’ :') _O-
Opvallend is ook dat Schiphol ’teleurgesteld’ reageerde op kritiek vanuit het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, blijkt uit de stukken. Dat terwijl de samenleving en Kamerleden er bij het kabinet juist op aandrongen om de situatie en het falende leiderschap op de luchthaven stevig te veroordelen.

Ambtenaren waren het daar mee eens, zo blijkt. „Laten we niet vergeten dat Schiphol niet alleen een staatsdeelneming is (Financiën), maar dat IenW op grond van de wet luchtvaart ook een exploitatievergunning heeft gegeven aan Schiphol. In het licht van die vergunning is het niet meer dan logisch dat wij als bevoegd gezag kritisch zijn.”

https://www.telegraaf.nl/(...)s-al-in-april-geeist

Teleurgesteld als je op je flikker krijgt als je er een enorme puinhoop van hebt gemaakt :( :r
En Kaag maar roeptoeteren dat ze er niks aan kan doen omdat ze alleen eigenaar is, terwijl ze dus ook een exploitatievergunning heeft verstrekt
Maar dat kwam die heks even niet goed uit dus dat verzweeg ze maar :( :r
  donderdag 11 augustus 2022 @ 12:54:11 #36
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205607519
Het hele verhaal van Kaag dat je als eigenaar 'niets kan doen' is nog wel de meest arrogante en minachtende opstelling van allemaal. Alsof domme burgertjes niet snappen dat de eigenaar bepalend is.

quote:
Shareholders

The Dutch State: 129,880 A shares (69.77%)
Municipality of Amsterdam: 37,276 A shares (20.03%)
Municipality of Rotterdam: 4,099 A shares (2.20%)
Groupe ADP: 14,892 B shares (8.00%)
92% van de aandelen zijn in handen van de overheid. Bijna 70% van de rijksoverheid. Natuurlijk kan de rijksoverheid hier de bepalende rol spelen
pi_205607592
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:54 schreef Rode_Wijn het volgende:
...92% van de aandelen zijn in handen van de overheid. Bijna 70% van de rijksoverheid. Natuurlijk kan de rijksoverheid hier de bepalende rol spelen
Gewoon AVA aanvragen en management ontslaan op de agenda zetten, dan stemmen en toevallig is 70% voor
Opgelost

Maar dat verteld heks Kaag niet :r
Of omdat ze het zelf niet weet hoe het werkt want dat secreet is totaal incompetent, of ze zit weer eens haar eigen rol te downplayen om haar vriendjes te beschermen
Beide is om te :r
pi_205608462
quote:
6s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 13:02 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Gewoon AVA aanvragen en management ontslaan op de agenda zetten, dan stemmen en toevallig is 70% voor
Opgelost

Maar dat verteld heks Kaag niet :r
Of omdat ze het zelf niet weet hoe het werkt want dat secreet is totaal incompetent, of ze zit weer eens haar eigen rol te downplayen om haar vriendjes te beschermen
Beide is om te :r
Je moet bij Harbers zijn, niet bij Kaag.
pi_205608480
quote:
6s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Druk op Benschop vanuit premier Rutte: Schiphol-updates al in april geëist
Tja... Kweenie hoor. Aan de ene kant snap ik het wel, maar aan de andere kant: moet je de oplossing van een crisis als deze nou gaan zoeken in het introduceren van meer bureaucratie (dagelijkse rapportages)? Dat kost ook weer extra personele capaciteit. Terwijl capaciteit nou juist het issue is.
pi_205608500
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 14:53 schreef Sodemieters het volgende:
Je moet bij Harbers zijn, niet bij Kaag.
Alleen dat sujet is nog incompetenter dan Kaag ;)
10 jaar bezig met vier jarige studie en nog niet afgemaakt :') |:(
Het is een wonder als hij zelfstandig kan wonen :7
pi_205608604
Natuurlijk moet Kaag ingrijpen, toen die baan naar haar werd vernoemd stond ze vooraan met Champagne te zwaaien, wel de lusten maar niet de lasten zeker!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205608623
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:14 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk moet Kaag ingrijpen, toen die baan naar haar werd vernoemd stond ze vooraan met Champagne te zwaaien, wel de lusten maar niet de lasten zeker!
Dit vind ik een leuk grapje. Chapeau!
  Moderator donderdag 11 augustus 2022 @ 15:17:01 #43
54278 crew  Tijger_m
42
pi_205608626
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:14 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk moet Kaag ingrijpen, toen die baan naar haar werd vernoemd stond ze vooraan met Champagne te zwaaien, wel de lusten maar niet de lasten zeker!
Te lang in de zon gezeten? De Kaag baan is niet naar haar vernoemd
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_205608627
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Te lang in de zon gezeten? De Kaag baan is niet naar haar vernoemd
:') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 11 augustus 2022 @ 15:17:41 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_205608632
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Te lang in de zon gezeten? De Kaag baan is niet naar haar vernoemd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_205614206
ben er 4 uur van te voren

kon binnen 30 minuten overal doorlopen

zit je daar 4 uur van te voren
Gino ♥
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 07:54:37 #47
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205614233
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 15:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Te lang in de zon gezeten? De Kaag baan is niet naar haar vernoemd
:')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 07:54:49 #48
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205614236
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 07:41 schreef Tjacka het volgende:
ben er 4 uur van te voren

kon binnen 30 minuten overal doorlopen

zit je daar 4 uur van te voren
LEKKER MAN.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205614580
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 07:41 schreef Tjacka het volgende:
ben er 4 uur van te voren

kon binnen 30 minuten overal doorlopen

zit je daar 4 uur van te voren
Ik heb maar wat films en games op mijn tel gezet.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_205614686
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 10:51 schreef Molo het volgende:
Mijn kofferclaim staat anderhalve maand open bij KLM
Geen enkele update gehad
Dat is wel geheel volgens mijn verwachting in deze puinzooi dus zo ernstig teleurgesteld ben ik ook weer niet :')
Same here. Van collega is het al wel verwerkt en die keer meer dan geclaimd uitbetaald
pi_205614733
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 07:41 schreef Tjacka het volgende:
ben er 4 uur van te voren

kon binnen 30 minuten overal doorlopen

zit je daar 4 uur van te voren
Ook al door douane? Lekker man bier klappen voor 8 euro per stuk (8> (8>
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205614968
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:23 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ook al door douane? Lekker man bier klappen voor 8 euro per stuk (8> (8>
Ja ook al door douane

heb de eerste halve liter al achter de kiezen
Gino ♥
pi_205615006
Douane?
pi_205615702
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 09:47 schreef potjecreme het volgende:
Douane?
Als je naar buiten europa gaat ga je gewoon door de douane hoor. En zo niet, dan snap jij nog heel goed wat ze bedoelen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_205615828
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 10:57 schreef DX11 het volgende:

[..]
Als je naar buiten europa gaat ga je gewoon door de douane hoor. En zo niet, dan snap jij nog heel goed wat ze bedoelen.
pi_205615941
Het eeuwige misverstand over de douane op Schiphol (spoiler: zij checken je paspoort niet)

Hoe zit het dan wel?
De heenreis:
Inchecken en je koffer inleveren doe je bij een grondsteward of -stewardess. Dan sluit je aan in de rij voor de beveiligingscontrole. Medewerkers van een van de vijf particuliere beveiligingsbedrijven op Schiphol controleren daar of je geen wapens of explosieven bij je draagt waarmee je een aanslag of kaping in het vliegtuig kunt uitvoeren.

Reis je naar een niet-Schengenland, dan word je na de beveiligingscheck gecontroleerd door de grensbewaking van de Koninklijke Marechaussee. Als zij zeker weten dat jij degene bent op de foto van je paspoort, sta je in de beveiligde gebieden van Schiphol: Lounge 2 of 3. Daar kun je shoppen, eten, drinken en wachten bij je gate tot het zover is om in te stappen.

Vlieg je naar een bestemming binnen de Schengenzone, dan hoef je je paspoort niet meer te laten zien na de beveiligingscontrole. Dan kom je meteen al terecht in Lounge 1 of 4 en kun je naar je gate, al dan niet na het winkelen of een bezoek aan een horecagelegenheid.

De terugreis (nu kom je de douane wél tegen):
Reizigers uit niet-Schengenlanden worden bij binnenkomst op Schiphol opnieuw gecontroleerd door de Koninklijke Marechaussee. Zat je op een vlucht binnen de Schengenzone, dan loop je rechtstreeks de hal met de bagagebanden in.

Pas dán passeer je de douane. Onder de borden 'niets aan te geven' of 'aangifte goederen' staan douaniers die mogelijk willen zien wat er in je bagage zit.
De douane controleert onder meer of je vals geld, drugs, beschermde diersoorten of namaakartikelen bij je hebt. De douane checkt dus goederen en dus geen mensen of paspoorten.

De douane controleert ook koffers uit hoogrisicolanden al in de bagagekelders, voordat ze op de banden worden gelegd.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)ken-je-paspoort-niet
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:55:58 #57
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205616871
Zo, even een recap van vandaag tot nu toe;

We waren om 11:15 op Schiphol en toen was het relatief rustig. We konden gelijk bagage droppen en hebben toen even een rondje op Plaza gelopen alvorens we afspraken met onze hostess. Dit was rond 12:15 en toen merkten we al dat het wat drukker aan het worden was op de filters, wachtrijen werden langer en ook bij check-in en bagage drop-off kwamen nu rijen.

Opgehaald en via wat doorgangetjes binnen 2 minuten aangekomen bij Security 1, daar nog een keer 5 a 10 minuten gewacht omdat de handbagage gecontroleerd werd.

Als dit niet het geval was geweest had ik binnen 1 minuut erdoorheen geweest.

Daarna even onze gate opgezocht en nu gaan we lunchen, met 1.15 uur te gaan moet dit te doen zijn.

Al met al 0 stress tot nu toe en ik vermoed dat ik een uur tot 5 kwartier uitgespaard heb bij security, en daar was het me om te doen met 2 kleine kinderen. Money well spent.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:01:20 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205616945
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 12:55 schreef Scorpie het volgende:
Zo, even een recap van vandaag tot nu toe;

We waren om 11:15 op Schiphol en toen was het relatief rustig. We konden gelijk bagage droppen en hebben toen even een rondje op Plaza gelopen alvorens we afspraken met onze hostess. Dit was rond 12:15 en toen merkten we al dat het wat drukker aan het worden was op de filters, wachtrijen werden langer en ook bij check-in en bagage drop-off kwamen nu rijen.

Opgehaald en via wat doorgangetjes binnen 2 minuten aangekomen bij Security 1, daar nog een keer 5 a 10 minuten gewacht omdat de handbagage gecontroleerd werd.

Als dit niet het geval was geweest had ik binnen 1 minuut erdoorheen geweest.

Daarna even onze gate opgezocht en nu gaan we lunchen, met 1.15 uur te gaan moet dit te doen zijn.

Al met al 0 stress tot nu toe en ik vermoed dat ik een uur tot 5 kwartier uitgespaard heb bij security, en daar was het me om te doen met 2 kleine kinderen. Money well spent.
Lekker bezig. Beetje gezwaaid naar de paupers mensen in de rij? :P

Fijne vakantie!
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:08:46 #59
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205617018
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 13:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Lekker bezig. Beetje gezwaaid naar de paupers mensen in de rij? :P

Fijne vakantie!
Kreeg een hoop boze en verbaasde blikken ja _O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:14:16 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205617076
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 13:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Kreeg een hoop boze en verbaasde blikken ja _O-
:D _! Ja die kreeg ik ook, maar, ja, iedereen wil graag op vakantie dus dan doe je wat je denkt dat je moet doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205617249
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 12:55 schreef Scorpie het volgende:
Zo, even een recap van vandaag tot nu toe;

We waren om 11:15 op Schiphol en toen was het relatief rustig. We konden gelijk bagage droppen en hebben toen even een rondje op Plaza gelopen alvorens we afspraken met onze hostess. Dit was rond 12:15 en toen merkten we al dat het wat drukker aan het worden was op de filters, wachtrijen werden langer en ook bij check-in en bagage drop-off kwamen nu rijen.

Opgehaald en via wat doorgangetjes binnen 2 minuten aangekomen bij Security 1, daar nog een keer 5 a 10 minuten gewacht omdat de handbagage gecontroleerd werd.

Als dit niet het geval was geweest had ik binnen 1 minuut erdoorheen geweest.

Daarna even onze gate opgezocht en nu gaan we lunchen, met 1.15 uur te gaan moet dit te doen zijn.

Al met al 0 stress tot nu toe en ik vermoed dat ik een uur tot 5 kwartier uitgespaard heb bij security, en daar was het me om te doen met 2 kleine kinderen. Money well spent.
Als je niet was gaan wandelen op plaza, zou het ook snel zijn gegaan. Nu had je al betaald voor de service dus ik snap dat je niet bent gaan doorlopen.
pi_205617304
Met bagage drop heb je geen voorrang toch?

Vorige maand duurde bij ons de bagage drop het langst met rijen tot aan de volgende terminal. Blijft natuurlijk lekker dat je daarna snel door security bent maar die drop-off rijen kunnen tegenvallen.

Toen ik terugkwam stonden in hal 3 ook aardige rijen bij de drop-offs terwijl security rond die tijd geen lange rijen had. Alles stond boven.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:36:59 #63
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205617352
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 12:55 schreef Scorpie het volgende:
Zo, even een recap van vandaag tot nu toe;

We waren om 11:15 op Schiphol en toen was het relatief rustig. We konden gelijk bagage droppen en hebben toen even een rondje op Plaza gelopen alvorens we afspraken met onze hostess. Dit was rond 12:15 en toen merkten we al dat het wat drukker aan het worden was op de filters, wachtrijen werden langer en ook bij check-in en bagage drop-off kwamen nu rijen.

Opgehaald en via wat doorgangetjes binnen 2 minuten aangekomen bij Security 1, daar nog een keer 5 a 10 minuten gewacht omdat de handbagage gecontroleerd werd.

Als dit niet het geval was geweest had ik binnen 1 minuut erdoorheen geweest.

Daarna even onze gate opgezocht en nu gaan we lunchen, met 1.15 uur te gaan moet dit te doen zijn.

Al met al 0 stress tot nu toe en ik vermoed dat ik een uur tot 5 kwartier uitgespaard heb bij security, en daar was het me om te doen met 2 kleine kinderen. Money well spent.
^O^

Hopelijk is je vlucht niet vertraagd! Fijne vakantie!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:11:02 #64
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205617624
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 13:28 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Als je niet was gaan wandelen op plaza, zou het ook snel zijn gegaan. Nu had je al betaald voor de service dus ik snap dat je niet bent gaan doorlopen.
Mwoah, er was toen een wachttijd van 30-45 minuten gok ik. Maar we zullen het nooit weten, het was iig heerlijk om niet te hoeven kijken naar de klok.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205617845
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 12:55 schreef Scorpie het volgende:
Zo, even een recap van vandaag tot nu toe;

We waren om 11:15 op Schiphol en toen was het relatief rustig. We konden gelijk bagage droppen en hebben toen even een rondje op Plaza gelopen alvorens we afspraken met onze hostess. Dit was rond 12:15 en toen merkten we al dat het wat drukker aan het worden was op de filters, wachtrijen werden langer en ook bij check-in en bagage drop-off kwamen nu rijen.

Opgehaald en via wat doorgangetjes binnen 2 minuten aangekomen bij Security 1, daar nog een keer 5 a 10 minuten gewacht omdat de handbagage gecontroleerd werd.

Als dit niet het geval was geweest had ik binnen 1 minuut erdoorheen geweest.

Daarna even onze gate opgezocht en nu gaan we lunchen, met 1.15 uur te gaan moet dit te doen zijn.

Al met al 0 stress tot nu toe en ik vermoed dat ik een uur tot 5 kwartier uitgespaard heb bij security, en daar was het me om te doen met 2 kleine kinderen. Money well spent.
Dat klinkt wel goed. En wat betaal je daar dan voor?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 12 augustus 2022 @ 14:45:32 #66
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_205617894
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat klinkt wel goed. En wat betaal je daar dan voor?
Volgens mij zit hij al in het vliegtuig, maar ik weet van hem dat hij 150 euro heeft betaald toen hij het kocht, maar dat het inmiddels 160 euro kost.

Als je dan zeker weet dat je niet je vliegtuig mist vanwege de rijen vind ik dat een koopje, want 160 euro op het totaalbedrag is natuurlijk niet zo heel veel (wel als je hele vakantie maar 500 euro kost natuurlijk).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_205617907
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Volgens mij zit hij al in het vliegtuig, maar ik weet van hem dat hij 150 euro heeft betaald toen hij het kocht, maar dat het inmiddels 160 euro kost.

Als je dan zeker weet dat je niet je vliegtuig mist vanwege de rijen vind ik dat een koopje, want 160 euro op het totaalbedrag is natuurlijk niet zo heel veel (wel als je hele vakantie maar 500 euro kost natuurlijk).
Zeker.
Wij gaan voorlopig nog niet vliegen vanaf Schiphol, maar overwegen wel een reis voor volgend jaar. Mocht het dan weer zo'n toestand zijn, vind ik dat inderdaad het overwegen waard.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:54:34 #68
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205621426
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zeker.
Wij gaan voorlopig nog niet vliegen vanaf Schiphol, maar overwegen wel een reis voor volgend jaar. Mocht het dan weer zo'n toestand zijn, vind ik dat inderdaad het overwegen waard.
Wat CG zegt klopt. Bij mij was het een 150 euro op een totale reissom van 6k, dus dat was natuurlijk helemaal niks.

Ondertussen aangekomen in het hotel en eigenlijk nergens “gedoe” gehad behalve bij het opstijgen: de trekkers om de pushback te doen voor het vliegtuig waren op dus we mistten onze time slot. 40 minuten vertraging helaas.

Maar zoals gezegd echt 0 stress op Schiphol gehad en het was toch echt druk. Langst gewacht voor de Burger King :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:32:32 #69
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_205622030
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 20:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wat CG zegt klopt. Bij mij was het een 150 euro op een totale reissom van 6k, dus dat was natuurlijk helemaal niks.

Ondertussen aangekomen in het hotel en eigenlijk nergens “gedoe” gehad behalve bij het opstijgen: de trekkers om de pushback te doen voor het vliegtuig waren op dus we mistten onze time slot. 40 minuten vertraging helaas.

Maar zoals gezegd echt 0 stress op Schiphol gehad en het was toch echt druk. Langst gewacht voor de Burger King :D
Big King XL genot
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_205632403
Lekker duidelijk weer dit.
We vliegen om 7:30.
Schiphol app zegt kom binnen om 3:30, ok prima.
Op de vlieg tickets staat dat de incheck balie open gaat om 5:10 (en security/lange rij is daarna, toch?)
En voor de incheck balies staan toch geen rijen?
Dus wat ga ik doen tussen 3:30 en 5:10 dan? Niet in de rij staan toch?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 14 augustus 2022 @ 00:54:22 #71
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_205632501
Net even naar spotplaats Buitenveldert baan geweest mc donalds
22.15 aankomst en gesloten :D :')
Op bord buiten staat tot 02.00 open
En giga rij voor de mc drive en mensen ook lopend door de mc drive heen :')
Blijkt alleen restaurant dicht te zijn gegaan om 22.00 vanwege gebrek aan personeel :')
Tering wat een puinhoop |:(
pi_205632512
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 00:34 schreef DX11 het volgende:
Lekker duidelijk weer dit.
We vliegen om 7:30.
Schiphol app zegt kom binnen om 3:30, ok prima.
Op de vlieg tickets staat dat de incheck balie open gaat om 5:10 (en security/lange rij is daarna, toch?)
En voor de incheck balies staan toch geen rijen?
Dus wat ga ik doen tussen 3:30 en 5:10 dan? Niet in de rij staan toch?
Ik zou lekker rond half 4 a half 5 daar zijn. Je bent toch niet 100% uitgerust, dan maakt dat extra uurtje niet uit.
pi_205632659
quote:
6s.gif Op zondag 14 augustus 2022 00:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net even naar spotplaats Buitenveldert baan geweest mc donalds
22.15 aankomst en gesloten :D :')
Op bord buiten staat tot 02.00 open
En giga rij voor de mc drive en mensen ook lopend door de mc drive heen :')
Blijkt alleen restaurant dicht te zijn gegaan om 22.00 vanwege gebrek aan personeel :')
Tering wat een puinhoop |:(
En incompetente Dick doet er helemaal niks aan. Tijd dat ie kaalgeplukt in het gevang gegooid wordt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2022 02:02:39 ]
pi_205632931
quote:
6s.gif Op zondag 14 augustus 2022 00:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net even naar spotplaats Buitenveldert baan geweest mc donalds
22.15 aankomst en gesloten :D :')
Op bord buiten staat tot 02.00 open
En giga rij voor de mc drive en mensen ook lopend door de mc drive heen :')
Blijkt alleen restaurant dicht te zijn gegaan om 22.00 vanwege gebrek aan personeel :')
Tering wat een puinhoop |:(
Wat heeft dit met Schiphol te maken?
pi_205632948
quote:
6s.gif Op zondag 14 augustus 2022 00:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net even naar spotplaats Buitenveldert baan geweest mc donalds
22.15 aankomst en gesloten :D :')
Op bord buiten staat tot 02.00 open
En giga rij voor de mc drive en mensen ook lopend door de mc drive heen :')
Blijkt alleen restaurant dicht te zijn gegaan om 22.00 vanwege gebrek aan personeel :')
Tering wat een puinhoop |:(
Had je daar een incognito afspraak met wat accountants om faal informatie uit te wisselen? :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')