SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Veel succes en fijne avond.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:34 schreef just me het volgende:
ik ga er vandoor, ik wens jullie een fijne, vooral koele avond!
Dan gaan we naar een andere aupingzaak. Die baas is namelijk ook een droplul weten we uit ervaringquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:33 schreef Melting het volgende: [..] En wat als de baas straks zegt dat het niet kan wat je wil? Of dat het wel maar ¤100,- scheelt?
![]()
Dan was ik al meteen naar een andere zaak gegaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan gaan we naar een andere aupingzaak. Die baas is namelijk ook een droplul weten we uit ervaring
Bedoel je dan gewoon een nachtkastje aan je bed vast? #durftevragen #beddenleekquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig waren de tafeltje maar 740 euro per stuk dat scheelde weer
Ik weet zeker dat het kan wat ik wil, Auping biedt het al sinds 2018 aan. Ik ga wel chatten met auping zelf als we het bij die zaak niet voor elkaar krijgen. Het scheelt echt die ¤600quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan was ik al meteen naar een andere zaak gegaan.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:38 schreef livelink het volgende:
Bekende stem, maar ik kom er niet op.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Bedoel je dan gewoon een nachtkastje aan je bed vast? #durftevragen #beddenleek
Ik herkende haar toch ook niet meteen.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:43 schreef Symphonic het volgende:
Dit had Sjors Bakker kunnen zijn.
Is dit Ferrari?
Dat ligt niet bepaald bij Volendam in de buurt.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uiteraard uit Stamproy, niet te missen
Het is een stukkie rijdenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ligt niet bepaald bij Volendam in de buurt.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is een stukkie rijden![]()
Dit zijn the 3 degrees when will i see you again
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:55 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit dus alleen van Wet Wet Wet
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:07 schreef Symphonic het volgende:
Jimmy Cliff Wonderful world, beautyful people
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Unit Gloria
Toen kon ze nog mooi zingen
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze speelt vals, ze heeft het Bonnie gewoon in laten zingen stiekem
Nou..... ik ben wel toe aan een beetje regen.quote:
Mag best jaquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou..... ik ben wel toe aan een beetje regen.![]()
[ afbeelding ]
Ik persoonlijk niet zo zeer, mijn tuin en de rest van het land wel.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou..... ik ben wel toe aan een beetje regen.![]()
[ afbeelding ]
Ik kan me wel iets ergers voorstellen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die wil je ook niet tegenkomen in het donker
Nou, als blikken konden doden, dan zou je wel anders piepen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan me wel iets ergers voorstellen.
Blikken kunnen doden. Als je ze maar hard genoeg gooit.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, als blikken konden doden, dan zou je wel anders piepen.
Nou, precies datquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Had je gisteren het interview van Graham Norton met Sir Elton John gezien? Geen idee of het al eerder op de NPO is geweest, maar we vonden het echt tofquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Komt Graham nu ook al op de publieke omroep?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Had je gisteren het interview van Graham Norton met Sir Elton John gezien? Geen idee of het al eerder op de NPO is geweest, maar we vonden het echt tof
Matthijs van Nieuwkerk out, Graham Norton inquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt Graham nu ook al op de publieke omroep?
Nee, maar het komt meestal wel op Fox of iets 's nachts en dan zie ik het alsnog.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Had je gisteren het interview van Graham Norton met Sir Elton John gezien? Geen idee of het al eerder op de NPO is geweest, maar we vonden het echt tof
Dit was niet z’n show, maar een los interviewquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar het komt meestal wel op Fox of iets 's nachts en dan zie ik het alsnog.
Oh, dan ga ik het wel opzoeken. Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit was niet z’n show, maar een los interview
https://www.npostart.nl/e(...)8-2022/VPWON_1340612quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar het komt meestal wel op Fox of iets 's nachts en dan zie ik het alsnog.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Gilbert o’ sullivan nothing rhymed![]()
Waarom ben jij altijd sneller dan mijn snelle edits?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd sneller dan mijn snelle edits?
Ik wou al zeggen…quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd sneller dan mijn snelle edits?
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen…
Ik denk dat dit trouwens de film is die ik het vaakst gezien heb, gevolgd door Dirty Dancing
Op nummer 3 staat dan The Sound of Musicquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:48 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar verder gaat alles wel goed?
De film heb ik niet eens zo vaak gezien, maar mijn broer had de elpee en die heb ik wel veel gedraaid.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen…
Ik denk dat dit trouwens de film is die ik het vaakst gezien heb, gevolgd door Dirty Dancing
Die heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op nummer 3 staat dan The Sound of Music
Die elpee heb ik redelijk aan gort gedraaidquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
De film heb ik niet eens zo vaak gezien, maar mijn broer had de elpee en die heb ik wel veel gedraaid.
Niet mijn soort film, denk ik.quote:
Waar heb je hem gezien?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben zo blij dat ik hem een keer live heb kunnen zien
Daarom juist!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
Wreed hoor om dit te draaien als DJ11 er niet is.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Dit horen we nooit op R49, helemaal nooit
It's a sin eigenlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
Wreed hoor om dit te draaien als DJ11 er niet is.
Of zoals we in Brabant zeggen...... Tis nog sunt!quote:
Wa zedde nou?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Of zoals we in Brabant zeggen...... Tis nog sunt!
Goedemorgen just me.quote:
Er zal wel een diepere filosofie en design achter zitten, maar ik vind dat willekeurig spul op zo'n ding kwakken nooit zo appetijtelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag lekkere Belgische koffiekoeken:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Neem jij er 1 zonder dat willekeurige spul.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zal wel een diepere filosofie en design achter zitten, maar ik vind dat willekeurig spul op zo'n ding kwakken nooit zo appetijtelijk
Ja, na een heel spannende wedstrijd én verlenging met 2-1 gewonnen.quote:
Wereldreis met goed resultaatquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, na een heel spannende wedstrijd én verlenging met 2-1 gewonnen.
Plaatsing voor de play-offs is daarmee veilig gesteld.
Wedstrijd was pas om 22.45u klaar, was pas rond middernacht thuis…
Netjes geknipt wel maar geen krulquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De haren weer netjes in de krul?
Goedemorgen
quote:
Niet veel anders dan anders.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:08 schreef just me het volgende:
[..]Melting, nog plannen voor vandaag?
Ik heb mijn golfspullen klaarstaan maar dat is alvast voor het uitje maandag en dinsdag. Ik krijg straks een kennisje op bezoek en die kletst heel veel (vooral over zichzelf) en we gaan wat rondkijken in Delft. Morgen heb ik niets op de planning staan en dat is een prima vooruitzicht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet veel anders dan anders.
Zo meteen eerst even boodschappen doen. Ben ik gisteren niet aan toegekomen.
Voor de rest draait de eerste was al, en straks nog even poetsen.
Jij weer een balletje slaan?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb mijn golfspullen klaarstaan maar dat is alvast voor het uitje maandag en dinsdag. Ik krijg straks een kennisje op bezoek en die kletst heel veel (vooral over zichzelf) en we gaan wat rondkijken in Delft. Morgen heb ik niets op de planning staan en dat is een prima vooruitzicht.
Je zou bijna denken dat ik verstandig aan het worden benquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Leuk vooruitzicht heb je dan.
Morgen dus maar rustig aan doen, voor de 2 daagse trip. Groot gelijk.
Dat zal toch niet?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:15 schreef just me het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik verstandig aan het worden ben
Je weet maar nooitquote:
Groot gelijk. Dat doe ik ook, als ik zo meteen boodschappen heb gedaan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 08:20 schreef just me het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
Ik heb ekker de deuren opengegooid dan hopen dat het vandaag wat koeler gaat worden
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:34 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen. Hier in huis was het gisteren eigenlijk al genoeg afgekoeld.
Vandaag vertrekt mijn dochter weer uit Berlijn. Ze heeft het goed gedaan in haar eentje. Weer een nieuwe stap richting zelfstandigheid! Overdag ging ze alleen op stap en ook uit eten deed ze in haar eentje en na het eten is ze elke avond met mensen uit het hostel uitgegaan en stortte ze zich in het Berlijnse nachtleven.
Nu moet alleen de terugreis nog goed gaan. Dat blijft ook altijd wel een beetje spannend.
Goedemorgen Symph.quote:
Ze reist met de trein. Ze vertrekt rond 12.00 vanuit Berlijn als alles goed gaat en dan is ze vanavond weer thuis.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.Doet ze goed. Ze kan moeders toch niet missen. Heeft ze nog teveel nodig voor school, dus voorlopig ben je nog niet van haar af.
Hoe reist ze terug? Met Flixbus?
[..]
Goedemorgen Symph.
Dan komt het vast goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze reist met de trein. Ze vertrekt rond 12.00 vanuit Berlijn als alles goed gaat en dan is ze vanavond weer thuis.
Ben er van overtuigd dat dat helemaal goedkomtquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze reist met de trein. Ze vertrekt rond 12.00 vanuit Berlijn als alles goed gaat en dan is ze vanavond weer thuis.
Zo lang ze zelf de trein niet hoeft te besturen, zal het best goed komen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 09:43 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh hellup, Symph is op het orgel Moskau aan het oefenen
Hij is nu overgegaan op de bejaardentehuismedleyquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig Symph. Dan kan just me ook alvast beginnen met oefenen voor het dansen.
Tududududududuuuuuquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig Symph. Dan kan just me ook alvast beginnen met oefenen voor het dansen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh hellup, Symph is op het orgel Moskau aan het oefenen
Vooraf-tracks rond 18:48 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Enter The Weekend
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:50 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Luister even mee tot mijn dochter thuiskomt van vakantie. Dan zal ik de vakantieverhalen moeten luisteren.
Ja, daar heeft het wat van weg. Ik moest ook aan Daft Punk denken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:54 schreef DJ11 het volgende:
Ze lijken hun inspiratie een beetje uit Killer van Adamski en Seal te hebben gehaald voor deze track:
• Röyksopp - Control
Toevalligerwijze staat er een track van Daft Punk klaar voor vanavondquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar heeft het wat van weg. Ik moest ook aan Daft Punk denken.
Mee eens. Dit is meer zijn commerciële kant, maar daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:01 schreef livelink het volgende:
Toevallig vind ik dit nog steeds wel een heel lekker nummer. Hoewel niet zo bijzonder als sommige van zijn andere nummers.
Ze hebben iets te veel mensen tegelijkertijd verlof toegekend, geloof ik. Als we dan niet wat overwerken zo nu en dan, krijgen we achterstanden en dat willen ze voorkomen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:03 schreef livelink het volgende:
Is het zo druk op je werk nu? Hoewel ik vorige week mijn tijd wel vol kreeg, was het nu voor het eerst wel echt wat rustiger.
Ook welkom, Meltingquote:
Lekker dan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze hebben iets te veel mensen tegelijkertijd verlof toegekend, geloof ik. Als we dan niet wat overwerken zo nu en dan, krijgen we achterstanden en dat willen ze voorkomen.Tom Misch - Sunshine
Mee eens. Hoop wel dat ze er dan van geleerd hebben.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker dan.
Nou ja, zolang je het niet erg vindt maakt het niet uit natuurlijk.
En hoe laat is de geplande thuiskomst?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 18:50 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Luister even mee tot mijn dochter thuiskomt van vakantie. Dan zal ik de vakantieverhalen moeten luisteren.
Als het niet te vaak gebeurt, heb ik er niet zo veel problemen mee. Het is bovendien nooit verplicht, maar altijd een verzoek. En ik houd het ook bescheiden qua uurtjes. Heb vandaag dik drie uur gemaakt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker dan.
Nou ja, zolang je het niet erg vindt maakt het niet uit natuurlijk.
Ze kwam rond 18.45 aan op station Amersfoort en daar haalt mijn man haar op. Dus ik verwacht haar zo rond 19.30 thuis. Ze zal inderdaad wel moe zijn, maar we moeten ook nog eten, dus ik verwacht wel een groot deel van de show van DJ11 niet helemaal mee te krijgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
En hoe laat is de geplande thuiskomst?
Want ik kan me ook voorstellen dat ze wel moe zal zijn van het reizen. Dat heb ik tenminste wel altijd.
Dan kunnen er 2 dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze kwam rond 18.45 aan op station Amersfoort en daar haalt mijn man haar op. Dus ik verwacht haar zo rond 19.30 thuis. Ze zal inderdaad wel moe zijn, maar we moeten ook nog eten, dus ik verwacht wel een groot deel van de show van DJ11 niet helemaal mee te krijgen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:10 schreef livelink het volgende:
Enge stem hoor. Als iemand zo tegen mij begint te praten ben ik weg.
Het zal een combinatie van 1 en 2 zijn denk ik. Aangevuld met...quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan kunnen er 2 dingen gebeuren.
1. Ze is echt moe, en gaat vroeg haar bed in.
2. Ze heeft zoveel adrenaline, dat ze je de oren van je hoofd kletst.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Dit moest ik nog even rechtzetten, van vorige week...Terry Jacks - Seasons In The Sun
Als ze dan maar niet in bad in slaap valt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zal een combinatie van 1 en 2 zijn denk ik. Aangevuld met...
3. Ze gaat in bad
Daar ben ik niet meer bang voor. Mijn zoon slaapt ongeveer alleen nog in bad. De angst voor verdrinken ben ik wel kwijt. Eerder de angst dat hun smartphone in het water valt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet in bad in slaap valt.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een vreemde Duitser die vorig jaar in de Top 10 van mijn jaarlijst stond, heeft de opvolger-single uitgebracht. Een béééétje vreemd, maar wel lekker...
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar ben ik niet meer bang voor. Mijn zoon slaapt ongeveer alleen nog in bad. De angst voor verdrinken ben ik wel kwijt. Eerder de angst dat hun smartphone in het water valt.
Bijnaquote:
Dan vind ik Dieter toch beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bijna
Deze excentrieke zanger stond vorig jaar met "Ein Mann Für Gewisse Stunden" in de Top 10 van mijn jaarlijst. Dit is zijn nieuwe single:Romano - Schrei Der Wildnis
Echt wel heel andersquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bijna
Deze excentrieke zanger stond vorig jaar met "Ein Mann Für Gewisse Stunden" in de Top 10 van mijn jaarlijst. Dit is zijn nieuwe single:Romano - Schrei Der Wildnis
Wat is hier excentriek aan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bijna
Zoek de clip maar even op, dan begrijp je het meteen. Een soort blanke Indiaan...quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is hier excentriek aan?
Ik ken deze zanger niet natuurlijk.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoek de clip maar even op, dan begrijp je het meteen. Een soort blanke Indiaan...
Nee. Stel je een Indiaan voor en vervang het donkere haar door blond haar...quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Net als die indiaan die wij naar het songfestival gestuurd hebben.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zoek de clip maar even op, dan begrijp je het meteen. Een soort blanke Indiaan...
Succes!quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:26 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter komt net thuis. Voor nu bedankt DJ11
Bedankt voor het meeluisteren en klets zequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:26 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter komt net thuis. Voor nu bedankt DJ11
Ja, ik zei nog...... draai hem maar snel voor Symph er is.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee hoe ik hier zo ineens op kwam...![]()
Telex - Moskow Diskow
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:30 schreef livelink het volgende:
Oh, en we gaan uit eten is er net besloten.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee hoe ik hier zo ineens op kwam...![]()
Telex - Moskow Diskow
Eet smakelijk, geniet ervanquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:30 schreef livelink het volgende:
Oh, en we gaan uit eten is er net besloten.
Geremixt door een Belg. Er bestaan nogal wat versies van dit nummer, maar deze remix was de succesvolste.quote:
U riep?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
U riep?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is FreddyJuin uit Eigen Tuin!
Dat verschil hoort ie niet als je hem roept.quote:
Dit is een fijne plaat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Gilbert O'Sullivan - Alone Again (Naturally)
Freddie hoef je ook niet meer te roepen, dat heeft niet zoveel zin meerquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat verschil hoort ie niet als je hem roept.
Lees jij ook de Bruine Rotterdammer?quote:
Wij hebben een manager die Harmsen heet, dus 1 maar raden hoe we die noemenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Lees jij ook de Bruine Rotterdammer?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij hebben een manager die Harmsen heet, dus 1 maar raden hoe we die noemen
Ik heb niets met Daft Punk. Wel bijzonder dat ze zo populair zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Daft Punk - Harder Better Faster Stronger
Donequote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy
Nog even een reminder: verzoekjes / suggesties zijn welkom via DM.
Had je de moeite kunnen besparen.quote:
Ze zijn al gestopt hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb niets met Daft Punk. Wel bijzonder dat ze zo populair zijn.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Had je de moeite kunnen besparen.
Hij draait geen Dieter Koblenz.
Ik kán dat best zijn hoorquote:
Gnarls? Vraag me dan wel af wie zijn kind zo durft te noemen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Symph. Hierna eentje van Melting en sluit dan weer perfect aan op een nieuw liedje dat @:Doedezemaar even moet horen (daarna dus).Gnarls Barkley - Crazy
Dat je deze niet kent.....quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit niet, maar de sound vind ik nu al geweldig. Verzoekje van Melting![]()
2 Belgen - Lena
Niemand, het is een duoquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Gnarls? Vraag me dan wel af wie zijn kind zo durft te noemen.
Ik kende dit echt nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je deze niet kent.....
Ga je mond spoelen met zeep!
I know. Geniet er hier echt van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kende dit echt nietMaar bedankt, want het is een fijn liedje
Ik vind dit eigenlijk niet kunnen. Dit is te discriminerend.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:19 schreef just me het volgende:
Ik las geen white town maar wine town
De vraag is nu wat dit zegt over je staat van nuchterheidquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:19 schreef just me het volgende:
Ik las geen white town maar wine town
beter mijn hart dan mijn mondquote:
Vermoeiende dag gehad, vergeef het mijquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De vraag is nu wat dit zegt over je staat van nuchterheid
quote:
Dat is correct en tevens juistquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Don’t dream it’s over Crowded House
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |