Eerst maar eens op Griekse les bij Bassie en Adriaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:37 schreef sirdanilot het volgende:
Ts is op vakantie in Griekenland. Kreta om precies te zijn
En nu wil ik niet meer terug naar mijn eigen regenachtige kuteiland vol dronken aardappelvreters:r
Verrukkelijk eten, mannelijk schoon waar je niet vanaf kan blijvenheerlijk zonnetje en prachtige stranden .
Klacht : lange termijn appartement huren is duur. Kan het wel betalen maar dan kan ik geen huis meer kopen
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eerst maar eens op Griekse les bij Bassie en Adriaan.
Voor jou is alles te duur... saagquote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:37 schreef sirdanilot het volgende:
Klacht : lange termijn appartement huren is duur. Kan het wel betalen maar dan kan ik geen huis meer kopen
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:41 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand een bingokaart voor mij?
Haha, viesboos.quote:
quote:
Broer in Ierland heb je gingerchicks en Grieken zijn niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:37 schreef sirdanilot het volgende:
En nu wil ik niet meer terug naar mijn eigen regenachtige kuteiland vol dronken aardappelvreters:r
Verrukkelijk eten, mannelijk schoon waar je niet vanaf kan blijvenheerlijk zonnetje en prachtige stranden .
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Voor jou is alles te duur... saag
Je weet dat TS homo is?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:33 schreef gers het volgende:
[..]
Broer in Ierland heb je gingerchicks en Grieken zijn niet te vertrouwen.
Nee alleen dat die genakt is door duo/ woningmarktquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:42 schreef Pharkus het volgende:
Misschien een rijke griek aan de haak slaan?
Ik kom niet verder dan kalimeraquote:
Ik kreeg hier een halfje vanquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:07 schreef Het_Bokje het volgende:
Boeie, mits je Schiphol maar overslaat en rechtstreeks naar je eilandje terugvliegt met je poepertje vol Griekse apenpokken.
Toen ik op vakantie in Marokko was wilde ik maken dat ik wegkwam . Maar Griekenland wil ik niet wegquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
Kreta is prachtig inderdaad. Zou er graag weer heen willen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:39 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie in Marokko was wilde ik maken dat ik wegkwam . Maar Griekenland wil ik niet weg
Deze niffo heeft een all in corendon reis geboekt en wil nu met alle tokkies langer in kreta blijvenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:37 schreef sirdanilot het volgende:
Aan de rabobankquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ligt dat aan jou of aan de Grieken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Iemand die een huis heeft in Amsterdam? Dan moet die minstens 50 zijn of uit een hockey kakker familie komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:57 schreef corehype het volgende:
Je zou nu eindelijk een partner kunnen vinden in Amsterdam... MET HUIS.
Alsof ik een all in reis kan betalenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 16:54 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Deze niffo heeft een all in corendon reis geboekt en wil nu met alle tokkies langer in kreta blijven
niets mis met oudere mannenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 19:34 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Iemand die een huis heeft in Amsterdam? Dan moet die minstens 50 zijn of uit een hockey kakker familie komen
Langs Kreta? wanneer heb je plek?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 14:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Wanneer kom je eens langs?? Vlieg je hier wel eens heen?
Nee, ik zit op een eiland net buiten Athene.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, ik zit op een eiland net buiten Athene.
Boh dat lijkt heel erg op het gebied op Kreta waar ik ben geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:37 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gisteren.
Ben wel verbrand.
Ja, en minder witte wijn.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende keer dus beter wel goed (laten) insmeren
Lekkere asianquote:Op maandag 8 augustus 2022 09:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende keer dus beter wel goed (laten) insmeren
Egina ?quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, ik zit op een eiland net buiten Athene.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |