Ik dacht dat het over samenwonen in het algemeen ging.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch geen huisgenoot? Jij bent toch de liefde van mijn leven!
kun je mensen voor betalenquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je eigen wcJe eigen douche
Alles zelf schoon moeten maken en repareren
Vaak over nagedacht, nooit gedaan, het idee dat een onbekende door mijn meuk snuffelt staat me gewoon tegenquote:
wat moet er gesoldeerd worden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek iemand die kan solderen.
ik nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tijd gedaan maar poets dan liever zelf
oh, dat zou me wel lukken.quote:
Dus jij biedt je aan om CL haar superHW te zijn?quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Goed, netjes solderen is lastig, maar een snelle "good enough for government work" klus is echt niet zo moeilijk hoor.
Braga, Portugal.quote:
Zal het onthouden voor de volgende xquote:Op zaterdag 6 augustus 2022 23:53 schreef Tegan het volgende:
En als er gedweild moet worden dan gewoon Senn uitnodigen toch?
Ow die was wel aardig. Voorprogramma was zo'n typische net-niet band, main act was wel tof. Toko was nog behoorlijk afgeladen. Veel zweeftypes wel, lol.quote:
Nee, willen afspreken/batsen maar niet durvenquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij hebt camsex met iemand in Australië?
Hahaha, nou beter teveel mensen dan te weinig mensen lijkt mij? Fijn dan toch dat je genoten hebtquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die was wel aardig. Voorprogramma was zo'n typische net-niet band, main act was wel tof. Toko was nog behoorlijk afgeladen. Veel zweeftypes wel, lol.
Gewoon iemand meenemen uit de kroegquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, willen afspreken/batsen maar niet durven.
Schijterdquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hou niet van druktequote:Op zondag 7 augustus 2022 00:23 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Hahaha, nou beter teveel mensen dan te weinig mensen lijkt mij? Fijn dan toch dat je genoten hebt![]()
Toto was ook leuk, maar ook daar waren idd opvallend veel zweeftypes/ emo’s. Achja, de muziek was goed
Elke dag standaard voor mij. Mijn baby heeft het uitslapen helaas nog niet ontdektquote:Op zondag 7 augustus 2022 07:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie tijd om al wakker te zijn op zondag
Hier net zo hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laat maar weten als de nood hoog genoeg is. Ik heb al een leuk hotel voor ons uitgezocht.quote:Op zondag 7 augustus 2022 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je weet nog geeneens hoe ze eruitzietquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat maar weten als de nood hoog genoeg is. Ik heb al een leuk hotel voor ons uitgezocht.
Prachtig natuurlijkquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je weet nog geeneens hoe ze eruitziet
Dan zeg ik: jij bent Tegan niet, maar Medusa666!quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Straks heeft ze miss een snor, baard, overgewicht..
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zeg ik: jij bent Tegan niet, maar Medusa666!
Ik snap wel waarom jij beschermd woontquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Straks heeft ze miss een snor, baard, overgewicht..
Een vrouw met baard en overgewicht toch?quote:
Iig niet het scherpste mes in de keukenlade.quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw met baard en overgewicht toch?
Één van de criteria om hier te mogen posten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Iig niet het scherpste mes in de keukenlade.
Jaloers?quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jij beschermd woont
Aha je voelde je aangesprokenquote:Op zondag 7 augustus 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Iig niet het scherpste mes in de keukenlade.
* El_Thijs bergt alles weer opquote:
Waarom leg je jezelf dan steeds uitquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:10 schreef Senn88 het volgende:
Ria is niet boos, nooit geweest ook. Onze Priscilla is gewoon nog heel erg jong.
Ik wist het wel, jaloers kutnijd.quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:10 schreef Senn88 het volgende:
Onze Priscilla is gewoon nog heel erg jong.
Dit is wel heftig hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2022 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat maar weten als de nood hoog genoeg is. Ik heb al een leuk hotel voor ons uitgezocht.
Zou met jou ieder moment van de dag afsprekenquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zullen we dan maar met elkaar afspreken?
Hier schaar ik me achterquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou met jou ieder moment van de dag afspreken![]()
Goed idee. Nu nog een kroeg vindenquote:Op zondag 7 augustus 2022 00:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon iemand meenemen uit de kroeg
En dan iemand vinden in said kroegquote:
Jeetje je maakt het nu w heel ingewikkeldquote:Op zondag 7 augustus 2022 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedoel je met Senn, met mij, of met ons samen?
Ik kijk wel toequote:Op zondag 7 augustus 2022 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedoel je met Senn, met mij, of met ons samen?
Misschien bedoelt ze een leuke kroeg?quote:Op zondag 7 augustus 2022 10:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Woon je een gehucht waar zelfs geen kroeg meer is?
De hoge nood bij jou of het feit dat ik gewoon goed voorbereid ben?quote:
Ja, dat is precies wat er gaande is, je hebt het helemaal doorquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:13 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
O.o een andere veel jongere vrouw in de sc. Bedreiging hoor
Ontkenningsfasequote:Op zondag 7 augustus 2022 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat er gaande is, je hebt het helemaal door
Pff, als jij geen moeite erin gaat stoppen, stoppen wij niets in jou hoorquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:14 schreef Medusa666 het volgende:
Ik hoef die mannen niet te neuken nogmaals. Jullie mogen ze hoor
Jij hebt een vriendin toch. Genoeg te neuken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pff, als jij geen moeite erin gaat stoppen, stoppen wij niets in jou hoor
Uiteraardquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin toch. Genoeg te neuken.
Ja, dat zal het zijn. Niet het feit dat ik al voorzien met kind ben.quote:
Arm kindquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Niet het feit dat ik al voorzien met kind ben.
Nou nou nou, korreltje zout en zoquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Arm kind
Haar moeder zit op fok te flirten en jaloers te wezen op een 23 jarige.
Ja, zielig he. Bel de kinderbescherming maarquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:22 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Arm kind
Haar moeder zit op fok te flirten en jaloers te wezen op een 23 jarige.
Yes zal ik meteen doenquote:Op zondag 7 augustus 2022 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zielig he. Bel de kinderbescherming maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |