abonnement Unibet Coolblue
pi_205550592
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 20:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
BNW / Waarvan krijg je hartklachtenm (alles behalve het vaccin)

Het is echt alles, ademhalen,slapen maar 1 ding kan het met 100000% zekerheid NIET zijn, follow the science!
Normaliseren van mensen die omvallen op jonge leeftijd.
Misschien waren die nieuwsartikelen er altijd al, maar heb het gevoel dat het er wel veel zijn de laatste tijd. En vooral met dingen die we allemaal wel eens doen.
  Moderator donderdag 4 augustus 2022 @ 20:52:46 #52
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205550974
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 20:29 schreef _I het volgende:

[..]
Normaliseren van mensen die omvallen op jonge leeftijd.
Misschien waren die nieuwsartikelen er altijd al, maar heb het gevoel dat het er wel veel zijn de laatste tijd. En vooral met dingen die we allemaal wel eens doen.
Het rare is wel, in mijn omgeving zie ik er nog niet veel van terug.. Wel heel veel mensen die constant verkouden zijn, en dan bedoel ik de gevaccineerden in mijn omgeving. Heel veel hoesten constant, en ik meen wel ooit eens gelezen te hebben dat chronisch hoesten op een hartafwijking kan wijzen.

Heb ik bewijs? Alleen van wat ik om me heen zie.

Ben ik daardoor overtuigd? Ook niet, maar weet wel dat ik bij de gevaccineerden in mijn omgeving meer problemen zie dan bij mijn ongevaccineerde vrienden. Het zaakje ruikt wel een beetje vreemd ja :) Maar goed dat wisten we al hier.
Lach met een schone bips
  donderdag 4 augustus 2022 @ 21:04:49 #53
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205551137
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 20:29 schreef _I het volgende:

[..]
Normaliseren van mensen die omvallen op jonge leeftijd.
Misschien waren die nieuwsartikelen er altijd al, maar heb het gevoel dat het er wel veel zijn de laatste tijd. En vooral met dingen die we allemaal wel eens doen.
Net als al die crisissen die als paddestoelen in de herfst uit de grond ploppen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205552302
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 13:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Clownifornia, dan weet je zeker dat het geen probleem is :').
quote:
Apenpokkenuitbraak in de VS uitgeroepen tot nationale noodtoestand
De Verenigde Staten hebben de uitbraak van apenpokken uitgeroepen tot nationale noodtoestand. De Amerikaanse overheid hoopt daarmee het bewustzijn over het virus te vergroten en extra financiering vrij te maken om verdere verspreiding tegen te gaan.

In de VS is een beperkte voorraad aanwezig van jynneos, het enige vaccin tegen apenpokken dat door de medicijnwaakhond FDA is goedgekeurd.

Er zijn genoeg doses om 550.000 mensen te beschermen, terwijl de groep met het hoogste risico op de ziekte uit ongeveer 1,6 miljoen mensen bestaat. De regering heeft nog eens 2,5 miljoen doses bijbesteld in Denemarken, waar het vaccin gemaakt wordt.
https://nos.nl/artikel/24(...)tionale-noodtoestand
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205552318
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]

En nu? Blijft volkomen debiel :').

Wil je geen pride pox, ga niet naar gay orgies, opgelost, slotje :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 4 augustus 2022 @ 23:16:59 #56
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205552743
twitter


Die geleerden van tegenwoordig :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  Moderator donderdag 4 augustus 2022 @ 23:23:11 #57
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205552822
Waar is Ludo eigenlijk? Moet hem wat vertellen..
Lach met een schone bips
  Moderator donderdag 4 augustus 2022 @ 23:28:13 #58
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205552875
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En nu? Blijft volkomen debiel :').

Wil je geen pride pox, ga niet naar gay orgies, opgelost, slotje :').
Aber Hallo!!! Ass needs to be feeded too... #nohommo #noracism #doelekkerwatjewil :D

Voor de duidelijkheid, zelfs als je als homosexueel rondneukt is de kans op die pokken nihil. Ik snap echt de stemmingmakerij niet.

Gaan we dalijk ook eerst een zelfstest moeten afnemen voor je in een kroeg je mondkapje af mag doen? #negatiefpokken #negatiefCovid #negatiefgriep en #negatiefwhatever :)
Lach met een schone bips
  donderdag 4 augustus 2022 @ 23:59:33 #59
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205553112
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Aber Hallo!!! Ass needs to be feeded too... #nohommo #noracism #doelekkerwatjewil :D

Voor de duidelijkheid, zelfs als je als homosexueel rondneukt is de kans op die pokken nihil. Ik snap echt de stemmingmakerij niet.

Gaan we dalijk ook eerst een zelfstest moeten afnemen voor je in een kroeg je mondkapje af mag doen? #negatiefpokken #negatiefCovid #negatiefgriep en #negatiefwhatever :)
Zelfs al was het een homoziekte, die kunnen het nog steeds dan overbrengen op hetero's, want een virus weet niet wie wel of niet homo is. En dus kunnen hetero's het weer doorgeven aan anderen. Stellen dat je het niet krijgt als je niet naar een homoparty gaat is werkelijk niveau kleuterklas.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 00:58:15 #60
451005 Grems
Clown World
pi_205553358
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 23:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zelfs al was het een homoziekte, die kunnen het nog steeds dan overbrengen op hetero's, want een virus weet niet wie wel of niet homo is. En dus kunnen hetero's het weer doorgeven aan anderen. Stellen dat je het niet krijgt als je niet naar een homoparty gaat is werkelijk niveau kleuterklas.
Met 95%+ homoseksuelen en 5% liegende mannen, slachtoffers van seksueel misbruik en vrouwen met ontrouwe partners kun je gerust spreken van een homoziekte.

Pandemie der sodomieten.

Wat is nou een paar weken niet barebacken?
  Moderator vrijdag 5 augustus 2022 @ 01:59:00 #61
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205553440
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 00:58 schreef Grems het volgende:
Wat is nou een paar weken niet barebacken?
_O-

Epic comment!
Lach met een schone bips
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 02:09:36 #62
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205553443
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 09:37 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
En het heeft geen enkele nut gehad om die jongeren te vaccineren, integendeel, er is meer schade aangericht dan er is voorkomen in deze groep. En ze zijn er allemaal ingetrapt met het ''je doet het voor een ander''. Om te zorgen dat opa en oma niet ziek worden of om geen 'wappie' te willen zijn en buiten de boot te vallen of omdat je ergens niet binnen mocht komen. Allemaal in blind vertrouwen in DE WETENSCHAP. Het is geen wetenschappelijk ding geweest maar een politiek iets. Echt schandalig. Dat mensen dat prikken nog kunnen verdedigen is mij een kompleet raadsel. Ze hadden alleen de ouderen/kwetsbaren een prik moeten aanbieden. Die dwang is komplete bs geweest maar het is wel duidelijk waar we staan, hoe makkelijk een volk tegen elkaar opgezet kan worden met een paar woorden zonder enige zuivere onderbouwing. Arme kinderen die er allemaal schade aan hebben overgehouden, mogen ook een beste schadevergoeding krijgen, maar dat zullen wel ellenlange rechtzaken gaan worden. -O-
Prikjes zijn een onderdeel van iets, wat precies de uitkomst is moet nog blijken. Genoeg scenario’s en de meeste zijn evil! We zien inmiddels als genoeg korte termijn-schade. Het ergste moet misschien nog komen.

Wat wel steeds meer vorm begint te krijgen is de bak ellende waar het grootste deel van het volk van krom gaat liggen. Tekorten, inflatie, recessie, schulden, armoede, honger etc, misschien wel een ineenstorting van munt/Europa.
We zien het stapsgewijs gebeuren. Er komt een breekpunt aan en dan zullen we oplossingen aangeboden gaan krijgen waar we nú nog van zouden flippen, maar waar we dán alleen maar blij van worden. Wil je een koekje toegeworpen krijgen zul je met het nieuwe systeem moeten gaan meedraaien, zo niet heb je pech. Het volk doet nú al precies hetzelfde met Corona. Geen vax, geen plezier (en zoveel ander gebeuren). Nu nog redelijk onschuldig in de zin van algehele beperkingen en verboden, maar wat als ze het een tandje hoger zetten? Met zo weinig tegenstand is het volk kansloos en kiest men eieren voor z’n geld.

:r
Mai pben rai~!
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:05:26 #63
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205554586
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 02:09 schreef KNAK het volgende:

[..]
Prikjes zijn een onderdeel van iets, wat precies de uitkomst is moet nog blijken. Genoeg scenario’s en de meeste zijn evil! We zien inmiddels als genoeg korte termijn-schade. Het ergste moet misschien nog komen.

Wat wel steeds meer vorm begint te krijgen is de bak ellende waar het grootste deel van het volk van krom gaat liggen. Tekorten, inflatie, recessie, schulden, armoede, honger etc, misschien wel een ineenstorting van munt/Europa.
We zien het stapsgewijs gebeuren. Er komt een breekpunt aan en dan zullen we oplossingen aangeboden gaan krijgen waar we nú nog van zouden flippen, maar waar we dán alleen maar blij van worden. Wil je een koekje toegeworpen krijgen zul je met het nieuwe systeem moeten gaan meedraaien, zo niet heb je pech. Het volk doet nú al precies hetzelfde met Corona. Geen vax, geen plezier (en zoveel ander gebeuren). Nu nog redelijk onschuldig in de zin van algehele beperkingen en verboden, maar wat als ze het een tandje hoger zetten? Met zo weinig tegenstand is het volk kansloos en kiest men eieren voor z’n geld.

:r
De reden waarom wij off-grid zijn en een zeer grote tuin hebben is om zelfvoorzienend te kunnen zijn zodat we niet afhankelijk zijn van de grillen van waar het heen gaat, we zagen dit jaren geleden al aankomen. Want als je zo afhankelijk bent van energie en water kunnen mensen daarmee macht over je hebben. Daarom leveren we ook niet terug met onze zonnepanelen en hebben we partijtje accu's. Voelt goed kan ik je zeggen, ze zijn gloednieuw dus we zouden nu 25 jaar verzekerd moeten zijn van stroom. Maar we hebben ook een draaibank met voetbedienig op de kop kunnen tikken dus het werk kan ook doorgaan als we geen stroom meer hebben. Mijn man is mechanisch en elektrich gereedschapsmaker/engineer dus we kunnen ook praktisch alles maken en/of repareren.

Moet er niet aan denken om 3 hoog achter in een flatje in een grote stad te moeten wonen en je geen kant op kunt, brrr.
To BG or not to BG!
pi_205555261
quote:
Fauci has a stark warning for you: Get those COVID vaccines and boosters now, or you’re ‘going to get into trouble’

https://www.yahoo.com/vid(...)covid-120836969.html
De dreigementen worden ook al weer van stal gehaald.

Ik denk dat we nog 1.5-2 maanden hebben tot het hele circus weer begint. In de zomer lukt het ze niet, dus dan maar wachten tot het weer kouder wordt. Wat betekent minder protest en meer drang.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:00:51 #65
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205555615
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 11:24 schreef Mijnenveger het volgende:

[..]
De dreigementen worden ook al weer van stal gehaald.

Ik denk dat we nog 1.5-2 maanden hebben tot het hele circus weer begint. In de zomer lukt het ze niet, dus dan maar wachten tot het weer kouder wordt. Wat betekent minder protest en meer drang.
Het is nooit eerder gezien bij virussen, als mazelen bijvoorbeeld, waar de bescherming na vaccinatie tientallen jaren kan duren dat de bescherming zo snel verminderd als nu bij covid. Zoiets zegt die Fauci.

Maar er is ook nog nooit op de top van een pandemi begonnen met enten. En ook mRNA vaccins zijn nieuw.

En hij zegt ook nog dat de verspreiding vertraagt kan worden als iedereen is ingeent wat ook bs is en zelfs misschien het tegendeel zou kunnen zijn.

zouden er nog mensen zijn die nu nog naar die Fauci luisteren? Kan me dat niet voorstellen.

[ Bericht 4% gewijzigd door oppiedoppie op 05-08-2022 12:07:55 ]
To BG or not to BG!
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:17:18 #66
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205555782
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 11:24 schreef Mijnenveger het volgende:

[..]
De dreigementen worden ook al weer van stal gehaald.

Ik denk dat we nog 1.5-2 maanden hebben tot het hele circus weer begint. In de zomer lukt het ze niet, dus dan maar wachten tot het weer kouder wordt. Wat betekent minder protest en meer drang.
Iedereen heeft z'n koekje toegeworpen gekregen; de horeca e.d. heeft wat centjes mogen verdienen, het klootjesvolk de tripjes en uitjes naar de Costa Brava. Hier en daar een festivalletje en hier en daar een evenementje met veel mensen. De lol zit er bijna op en het zal zoals je schrijft zodra het weer / temperatuur verandert nu weer met gemak lukken om het slaafse deel weer in de hoek te drukken. Stop er een mooi nieuw verhaaltje bij over een nóg gevaarlijkere situatie (apenpokken? wéér een nieuwe variant COV19?) en iedereen trekt stuiptrekkend van angst weer de beflappen aan. We worden wat dat betreft omsingeld met onzin (oorlog, virus, milieu, tekorten/inflatie) en alles komt langzaam samen en zal een bepaalde uitwerking hebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 10:05 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
De reden waarom wij off-grid zijn en een zeer grote tuin hebben is om zelfvoorzienend te kunnen zijn zodat we niet afhankelijk zijn van de grillen van waar het heen gaat, we zagen dit jaren geleden al aankomen. Want als je zo afhankelijk bent van energie en water kunnen mensen daarmee macht over je hebben. Daarom leveren we ook niet terug met onze zonnepanelen en hebben we partijtje accu's. Voelt goed kan ik je zeggen, ze zijn gloednieuw dus we zouden nu 25 jaar verzekerd moeten zijn van stroom. Maar we hebben ook een draaibank met voetbedienig op de kop kunnen tikken dus het werk kan ook doorgaan als we geen stroom meer hebben. Mijn man is mechanisch en elektrich gereedschapsmaker/engineer dus we kunnen ook praktisch alles maken en/of repareren.

Moet er niet aan denken om 3 hoog achter in een flatje in een grote stad te moeten wonen en je geen kant op kunt, brrr.
Zelfvoorzienend zijn heeft voordelen maar alleen maar tot op bepaalde hoogte. Voedsel, stroom, dat alles kan je zelf genereren, maar jezelf volledig isoleren? Je blijft altijd wel zo lang je hier in dit land woont onderdeel van het systeem. Zelfvoorzienend zijn zal dalijk wel een enorme CO2 footprint achterlaten en zullen ze daar weer over ouwehoeren. Denk ook aan medische noodzaak; zonder vax geen hulp o.i.d., en zo houden ze je in de bullshit-greep
Mai pben rai~!
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:34:06 #67
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205558027
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waar is Ludo eigenlijk? Moet hem wat vertellen..
Hij is stuk minder aanwezig deze dagen, zo erg dat het zelf mij begint op te vallen

Hopelijk gaat het goed met hem
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:43:54 #69
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205558500
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 16:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hij is stuk minder aanwezig deze dagen, zo erg dat het zelf mij begint op te vallen

Hopelijk gaat het goed met hem
Zit hij niet in Amerika? Of was dat pas in september?
Een ban is ook goed mogelijk natuurlijk.
To BG or not to BG!
pi_205558706
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 17:43 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Zit hij niet in Amerika? Of was dat pas in september?
Een ban is ook goed mogelijk natuurlijk.
Hij heeft geen ban en is voor het laatst op de 23ste online geweest
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205558736
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 17:43 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Zit hij niet in Amerika? Of was dat pas in september?
Een ban is ook goed mogelijk natuurlijk.
Amerika...oh nee eh...levensgevaarlijk daar!
I hope he doesn't get shot, blown-up, robbed,raped or even kidnapped and dismembered and fed to the alligators by a serial killer!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205558756
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hij heeft geen ban en is voor het laatst op de 23ste online geweest
Heb even gekeken in mijn foon maar heb wrs met nieuwe foon niet mijn oude nrs meegenomen anders had ik hem wel een berichtje gestuurd :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205558763
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:11 schreef Tingo het volgende:

[..]
Amerika...oh nee eh...levensgevaarlijk daar!
I hope he doesn't get shot, blown-up, robbed,raped or even kidnapped and dismembered and fed to the alligators by a serial killer!
:D O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205558937
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Heb even gekeken in mijn foon maar heb wrs met nieuwe foon niet mijn oude nrs meegenomen anders had ik hem wel een berichtje gestuurd :)
Laat ik dat maar ook even doen voordat ik deze hele thread derail
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205559027
Ze zijn tenminste wel open en eerlijk over hun doelstellingen

500 jaar terug waren er zo'n 420 tot 500M mensen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205559037
Alleen mensen die sterven op dood liggen , werkt de vaccine voor

Goed om te weten ^O^

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205559042
Maar wat is er complotterig aan dat ze dat zegt. Het is ook gewoon zo, met veel minder mensen zou de aarde een stuk beter af zijn.
Dat ze daar actief aan werken is van een heel andere orde.
pi_205559065
Trust ze science

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205559082
Naja laten we het hopen dat het allemaal goed afloopt

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2022 @ 19:00:36 #80
5428 crew  miss_sly
pi_205559103
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:57 schreef Ali_boo het volgende:
Naja laten we het hopen dat het allemaal goed afloopt

[ twitter ]
mRNA technieken worden ook al heel wat jaren gebruikt voor de behandeling van diverse vormen van kanker. Dus dat er oude onderzoeken zijn, is niet zo gek.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205559106
twitter


A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205559140
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
mRNA technieken worden ook al heel wat jaren gebruikt voor de behandeling van diverse vormen van kanker. Dus dat er oude onderzoeken zijn, is niet zo gek.
Klopt, het gaat mij vooral om het woord DNA editing
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 5 augustus 2022 @ 19:07:20 #83
5428 crew  miss_sly
pi_205559148
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Klopt, het gaat mij vooral om het woord DNA editing
Volgens mij is nog steeds niet aangetoond dat mRNA inderdaad het DNA wijzigt. Integendeel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205559160
De rest zal snel volgen denk ik zo

twitter


Wie hier kan niet wachten om weer opgesloten te worden in zijn eigen huis *O*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 19:12:18 #85
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205559183
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:57 schreef Ali_boo het volgende:
Naja laten we het hopen dat het allemaal goed afloopt

[ twitter ]
Depopulatie via vaccinaties bijvoorbeeld , de mogelijkheden zijn eindeloos })
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205559188
De vraag is zo hoog dat ze onvoldoende vaccins hebben voor iedereen

Sterk staaltje bluffpoker lijkt mij :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205559199
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:12 schreef Summers het volgende:

[..]
Depopulatie via vaccinaties bijvoorbeeld , de mogelijkheden zijn eindeloos })
Alle beetjes helpen

En als het niet op die manier wil lukken zijn er anders nog genoeg alternatieven :+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205559226
Vrouw verteld over haar ervaring met apenpokken
Wel belangrijk om erbij te vermelden, ze had naar eigen zeggen geen seks in de afgelopen maanden
Vind het een beetje te makkelijk om dit als een gay ziekte te bestempelen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205559254
Vind het niet eens zo gek dat de meerderheid van de Israëliërs niet zit te wachten op eindeloose herhaalboosters

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205559257
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
Vrouw verteld over haar ervaring met apenpokken
Wel belangrijk om erbij te vermelden, ze had naar eigen zeggen geen seks in de afgelopen maanden
Vind het een beetje te makkelijk om dit als een gay ziekte te bestempelen

[ twitter ]
Maar dat is het toch ook niet? Ze zijn wel de grootste risico-groep blijkbaar. Dat mag best benoemd worden vwb voorlichting.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205559296
Dat is sentiment hier en in mijn directe omgeving
Vrijwel iedereen is corona moe en zien dit als de zoveelste poging om het volk bang te maken
Ben persoonlijk van mening dat het veel te vroeg is om conclusies te trekken
Over een jaar van nu zullen we veel meer weten en weten waar we aan toe zijn
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 19:32:59 #92
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205559317
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:51 schreef Ali_boo het volgende:
Alleen mensen die sterven op dood liggen , werkt de vaccine voor

Goed om te weten ^O^

[ twitter ]
kortom het heeft nooit gewerkt , zware terugval na 100% veilig en effectief en je red de wereld . :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205559502
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:29 schreef Ali_boo het volgende:
Dat is sentiment hier en in mijn directe omgeving
Vrijwel iedereen is corona moe en zien dit als de zoveelste poging om het volk bang te maken
Ben persoonlijk van mening dat het veel te vroeg is om conclusies te trekken
Over een jaar van nu zullen we veel meer weten en weten waar we aan toe zijn
Bang? Voor wat?
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 20:20:10 #94
451005 Grems
Clown World
pi_205559652
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:01 schreef mootie het volgende:

[..]
Bang? Voor wat?
Corona, apenpokken, Poetin, alles rechts van Mao, de temperatuur, stikstof, neerslag, de economie, Xi, voedsel/energie etc
pi_205559758
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 20:20 schreef Grems het volgende:

[..]
Corona, apenpokken, Poetin, alles rechts van Mao, de temperatuur, stikstof, neerslag, de economie, Xi, voedsel/energie etc
Maar waarom zou je daar dan bang voor moeten zijn?

Het zijn dingen waar ik welgeteld nul keer over denk op een dag.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205560429
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:12 schreef Summers het volgende:

[..]
Depopulatie via vaccinaties bijvoorbeeld , de mogelijkheden zijn eindeloos })
Vaccinatie kan inderdaad heel goed helpen bij het beperken van de bevolkingsgroei ^O^
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 00:24:59 #97
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205561758
speciaal voor de NOS/NPOliefhebbers

Op zondag 31 juli verscheen een aflevering van de serie #Ophef van Nieuwsuur over de Pfizer Papers. Journalist Rudy Bouma doet daarin een poging kritiek op de Pfizer Covid-19-injectie te weerleggen. Hij vergeet alleen de juiste kritische vragen te stellen en naar de bredere context te kijken.

Sinds het begin van de vaccinatiecampagne circuleren er op internet en sociale media claims dat Pfizer de effectiviteit en veiligheid van hun corona-injecties ruimschoots heeft overdreven. Bouma begint de uitzending met de bewering dat deze claims worden gedaan op basis van de zogeheten Pfizer Papers, maar dat is niet zo. Ze zijn vooral gebaseerd op het feit dat de ruwe data niet openbaar zijn. Dat betekent dat iedereen die beweert dat de Pfizer-injectie effectief en veilig is, dit doet zonder onderbouwing. Het betekent ook dat bij elke injectie tegen Covid-19, waarbij is gesteld dat de spuit effectief en veilig was, een verkeerde informed consent is afgegeven.

De non-profit Public Health and Medical Professionals for Transparancy heeft de stap gezet om Pfizer en de Amerikaanse toezichthouder Food & Drug Association (FDA) aan te klagen en te dwingen de data openbaar te maken. Daar moest dus een rechtszaak aan te pas komen. Bouma laat in zijn programma mensen aan het woord die zeggen dat de documenten pas over 70 jaar of 75 jaar gepubliceerd hoeven te worden, wat volgens hem onjuist is, maar dat was wel de uitkomst van de eerste rechtszaak. Er moest een tweede rechtszaak aan te pas komen om de documenten eerder beschikbaar te maken en nu worden er tienduizenden pagina’s per maand gepubliceerd. Het zal nog vele jaren duren voordat alle data openbaar zijn.

Bouma probeert vervolgens de claim te ontkrachten dat de effectiviteit van de Pfizer injectie 12 procent zou zijn. De 12 procent is afkomstig van een blogger die dit al claimde voordat de Pfizer Papers waren gepubliceerd. Waarom wil Bouma juist deze claim debunken? Hij toont een berekening die suggereert dat de effectiviteit van de Pfizer injectie 95,06 procent is. Deze berekening is inderdaad gedaan met data uit de Pfizer Papers en is door de FDA gebruikt voor de Emergency Use Authorization (EUA) in december 2020. Maar wat hij vergeet, is het verschil tussen de werkzaamheid en doeltreffendheid van een vaccin uit te leggen.

Werkzaamheid en doeltreffendheid zijn twee verschillende begrippen die veel door elkaar worden gehaald en onder dezelfde noemer als ‘effectiviteit’ worden geschaard. Toch zijn dit geheel verschillende parameters. De kijker van Nieuwsuur zal de indruk krijgen dat het Pfizer-vaccin voor 95 procent beschermt tegen Covid. Dit is niet juist. De 95 procent bescherming neemt snel af, anders zou er geen halfjaarlijkse booster nodig zijn. Er is namelijk sprake van waning immunity, een kortdurende, afnemende bescherming na vaccinatie. De CDC zelf schrijft op zijn website dat de opgebouwde bescherming na de derde booster binnen enkele maanden verdwijnt.

Bouma bagatelliseert voorts de bijwerkingen. Hij wijst erop dat de termen adverse events en adverse effects door critici worden verward. Adverse events zijn alle ziekteverschijnselen die in een testperiode voorkomen. Adverse effects zijn ziekteverschijnselen die ontstaan als bijwerking. Bouma stelt dat in de Pfizer Papers de term adverse events wordt gebruikt – “logisch dus dat ze niet op de bijsluiter staan”. Nee, logisch zou zijn geweest de adverse events eerst grondig te onderzoeken om met zekerheid te kunnen uitsluiten dat het geen adverse effects zijn voordat de Pfizer injecties aan gezonde mensen worden toegediend.

Dan fatale incidenten uit de Pfizer Papers. Dat ze er zijn is al één ding. Bij een goede informed consent had dat vermeld moeten worden: u kunt overlijden aan de injectie. Het aantal geregistreerde fatale incidenten is 1223 en Pfizer zelf schat dat ongeveer 126.212.580 Pfizer doses wereldwijd zijn verscheept tussen 1 december 2020 en 28 februari 2021. Echter, het aantal doses dat is toegediend is niet zichtbaar in het (verouderde) document waar Nieuwsuur naar verwijst. Daardoor is het nog steeds moeilijk vast te stellen wat de mortaliteit is van de Pfizer-injectie. Tevens is er altijd onderrapportage, omdat lang niet alle overlijdens en bijwerkingen worden gemeld.

Nieuwsuur claimt onafhankelijk en onpartijdig achtergronden bij het nieuws te brengen. Dit was een mooie kans geweest om te wijzen op de tienduizenden doden en enkele miljoenen ernstige bijwerkingen die zijn gerapporteerd bij de officiële instanties in de EU (EudraVigilance) en de VS (Vaers) naar aanleiding van de Covid-vaccinaties.

Op initiatief van de bekende Amerikaanse feministische schrijfster Naomi Wolf is een groep van meer dan drieduizend vrijwilligers momenteel bezig met het beoordelen van de Pfizer Papers die nu maandelijks openbaar worden gemaakt. Onder hen zijn advocaten, medisch specialisten, journalisten en anderen. Hun verslagen worden gepubliceerd op de website www.dailyclout.io. Jammer dat Bouma het daar niet over heeft.

Het meest recente verslag van de Pfizer Papers op Dailyclout is geschreven door een team onder leiding van orthopedisch chirurg Robert Chandler en gaat over het document Reissue 5.3.6. Het document is zeer belangrijk voor het identificeren van adverse events. De onderzoekers concluderen dat de bevindingen verantwoordelijke wetenschappelijke en medische professionals ertoe zouden moeten brengen, waarschuwingen voor specifieke aandoeningen als gevolg van het Covid-19 BNT162b2-vaccin van Pfizer op te nemen in de bijsluiter. Ze stellen dat de volgende aandoeningen vanaf december 2020 aantoonbaar geassocieerd waren met de Pfizer injectie na afronding van de gegevensverzameling op 28 februari 2021: gewrichtspijn, koorts, Covid-19, stollingsstoornissen, bloedingsstoornissen, neurologische stoornissen, auto-immuunstoornissen, orgaanschade en virale antibody-dependent enhancement (in simpele termen: verzwakking van het immuunsysteem).

Het is nog wachten op de publicatie van de totale ruwe data om conclusies te trekken over bepaalde bloedconcentraties van onder andere witte bloedcellen, troponine (een spiereiwit) en d-dimeerwaarde (ter ondersteuning van de diagnose trombose en embolie). De Reissue 5.3.6. was overigens al eerder gepubliceerd in de Pfizer Papers, maar toen waren er details zwart gelakt en er was sprake van onjuiste registratie door bijvoorbeeld ontstekingen van het hart te scharen onder immuunstoornissen. De onderzoekers vragen zich af hoe het mogelijk is dat in de eerste publicatie deze fouten gemaakt konden worden.

Hoe werkzaam zijn de mRNA-vaccins werkelijk?
Bouma herhaalt de veel gedane bewering dat de ‘effectiviteit’ van het Pfizer-vaccin 95 procent is. Veel mensen denken dat dit betekent dat de kans om Covid te krijgen 95 procent lager is als je het vaccin neemt. Dat is absoluut niet zo. De werkzaamheid of efficiëntie wordt gemeten in de gecontroleerde omstandigheden van een gerandomiseerde klinische studie, waarbij een vergelijking wordt gemaakt tussen het voorkomen van de ziekte in een groep gevaccineerde en een groep ongevaccineerde personen. Op deze manier meet je het ‘best case-scenario’. Dat wordt bepaald voordat een vaccin wordt gecommercialiseerd. Om verder ontwikkeld te worden moet een vaccin een werkzaamheid hebben van minstens 50 procent. Daarna kan het naar de volgende fase van onderzoek: in een open setting.

Met open setting wordt bedoeld de normale praktijk. Die is heel anders dan een gecontroleerde klinische omgeving. Hier wordt zichtbaar hoe effectief het vaccin in de praktijk bijdraagt aan het verminderen van infecties en ziekte(last). Tal van factoren beïnvloeden de doeltreffendheid, waaronder bevolkingssamenstelling, eerder doorgemaakte infecties, co-morbiditeiten, de vaccinatiegraad, circulerende virusvarianten, de mutatiesnelheid van het virus en de duur van de opgebouwde immuniteit.

Om een simpel voorbeeld te geven: de vaccins zijn ontwikkeld tegen een specifieke variant van Sars-COV-2, die nu vrijwel niet meer voorkomt. Tegen nieuwe varianten zoals omikron beschermen ze niet of nauwelijks. Een recente Italiaanse studie laat een effectiviteit van minder dan 20 procent zien na slechts enkele maanden. Zelfs de boosters konden hier weinig aan veranderen.

Daarbij moet dan nog het risico op bijwerkingen en sterfte door de vaccinaties worden meegewogen. Uit twee recente studies uit Zweden en Denemarken blijkt dan dat de nadelen van de vaccinaties inmiddels groter zijn dan de voordelen. De Zweedse studie liet daarbij onder meer zien dat er bij het Pfizer-vaccin sprake was van een verhoogd risico op hartaandoeningen. De Deense studie toonde aan dat de Pfizer- en Moderna-vaccins niet leiden tot lagere mortaliteit. Bij beide gaat het om zogeheten pre-prints, nog niet aan peer review onderworpen. Maar dat mag voor Nieuwsuur toch geen belemmering zijn om ze eens een keer goed te onderzoeken?

Bronnen

bit.ly/Pfizers-documenten
bit.ly/Journal-of-Infectious-Diseases
bit.ly/ernstige-schade-na-mRNA-vaccin
bit.ly/afname-van-immuniteit
bit.ly/hebben-Adenovirus-vectorvaccins-gunstige-effecten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 00:25:26 #98
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205561759
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:22 schreef Ali_boo het volgende:
Vind het niet eens zo gek dat de meerderheid van de Israëliërs niet zit te wachten op eindeloose herhaalboosters

[ twitter ]
Kneiter zijn ze daar
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  zaterdag 6 augustus 2022 @ 00:26:30 #99
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_205561765
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
Vrouw verteld over haar ervaring met apenpokken
Wel belangrijk om erbij te vermelden, ze had naar eigen zeggen geen seks in de afgelopen maanden
Vind het een beetje te makkelijk om dit als een gay ziekte te bestempelen

[ twitter ]
Is het toch ook..
Feels like HIV all over again
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_205561823
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 00:26 schreef greysbones het volgende:

[..]
Is het toch ook..
Feels like HIV all over again
Vind je? Ik heb dat totaal niet,
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')