abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205550592
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 20:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
BNW / Waarvan krijg je hartklachtenm (alles behalve het vaccin)

Het is echt alles, ademhalen,slapen maar 1 ding kan het met 100000% zekerheid NIET zijn, follow the science!
Normaliseren van mensen die omvallen op jonge leeftijd.
Misschien waren die nieuwsartikelen er altijd al, maar heb het gevoel dat het er wel veel zijn de laatste tijd. En vooral met dingen die we allemaal wel eens doen.
pi_205550974
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 20:29 schreef _I het volgende:

[..]
Misschien waren die nieuwsartikelen er altijd al, maar heb het gevoel dat het er wel veel zijn de laatste tijd. En vooral met dingen die we allemaal wel eens doen.
Het rare is wel, in mijn omgeving zie ik er nog niet veel van terug.. Wel heel veel mensen die constant verkouden zijn, en dan bedoel ik de gevaccineerden in mijn omgeving. Heel veel hoesten constant, en ik meen wel ooit eens gelezen te hebben dat chronisch hoesten op een hartafwijking kan wijzen.

Heb ik bewijs? Alleen van wat ik om me heen zie.

Ben ik daardoor overtuigd? Ook niet, maar weet wel dat ik bij de gevaccineerden in mijn omgeving meer problemen zie dan bij mijn ongevaccineerde vrienden. Het zaakje ruikt wel een beetje vreemd ja :) Maar goed dat wisten we al hier.
Lach met een schone bips
pi_205551137
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 20:29 schreef _I het volgende:

[..]
Net als al die crisissen die als paddestoelen in de herfst uit de grond ploppen
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205552302
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 13:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Clownifornia, dan weet je zeker dat het geen probleem is :').
quote:
Apenpokkenuitbraak in de VS uitgeroepen tot nationale noodtoestand
De Verenigde Staten hebben de uitbraak van apenpokken uitgeroepen tot nationale noodtoestand. De Amerikaanse overheid hoopt daarmee het bewustzijn over het virus te vergroten en extra financiering vrij te maken om verdere verspreiding tegen te gaan.

In de VS is een beperkte voorraad aanwezig van jynneos, het enige vaccin tegen apenpokken dat door de medicijnwaakhond FDA is goedgekeurd.

Er zijn genoeg doses om 550.000 mensen te beschermen, terwijl de groep met het hoogste risico op de ziekte uit ongeveer 1,6 miljoen mensen bestaat. De regering heeft nog eens 2,5 miljoen doses bijbesteld in Denemarken, waar het vaccin gemaakt wordt.
https://nos.nl/artikel/24(...)tionale-noodtoestand
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205552318
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]

En nu? Blijft volkomen debiel :').

Wil je geen pride pox, ga niet naar gay orgies, opgelost, slotje :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205552743
twitter

Die geleerden van tegenwoordig :+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_205552822
Waar is Ludo eigenlijk? Moet hem wat vertellen..
Lach met een schone bips
pi_205552875
quote:
10s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 22:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En nu? Blijft volkomen debiel :').

Wil je geen pride pox, ga niet naar gay orgies, opgelost, slotje :').
Aber Hallo!!! Ass needs to be feeded too... #nohommo #noracism #doelekkerwatjewil :D

Voor de duidelijkheid, zelfs als je als homosexueel rondneukt is de kans op die pokken nihil. Ik snap echt de stemmingmakerij niet.

Gaan we dalijk ook eerst een zelfstest moeten afnemen voor je in een kroeg je mondkapje af mag doen? #negatiefpokken #negatiefCovid #negatiefgriep en #negatiefwhatever :)
Lach met een schone bips
  donderdag 4 augustus 2022 @ 23:59:33 #59
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205553112
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Aber Hallo!!! Ass needs to be feeded too... #nohommo #noracism #doelekkerwatjewil :D

Voor de duidelijkheid, zelfs als je als homosexueel rondneukt is de kans op die pokken nihil. Ik snap echt de stemmingmakerij niet.

Gaan we dalijk ook eerst een zelfstest moeten afnemen voor je in een kroeg je mondkapje af mag doen? #negatiefpokken #negatiefCovid #negatiefgriep en #negatiefwhatever :)
Zelfs al was het een homoziekte, die kunnen het nog steeds dan overbrengen op hetero's, want een virus weet niet wie wel of niet homo is. En dus kunnen hetero's het weer doorgeven aan anderen. Stellen dat je het niet krijgt als je niet naar een homoparty gaat is werkelijk niveau kleuterklas.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 00:58:15 #60
451005 Grems
Clown World
pi_205553358
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 23:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zelfs al was het een homoziekte, die kunnen het nog steeds dan overbrengen op hetero's, want een virus weet niet wie wel of niet homo is. En dus kunnen hetero's het weer doorgeven aan anderen. Stellen dat je het niet krijgt als je niet naar een homoparty gaat is werkelijk niveau kleuterklas.
Met 95%+ homoseksuelen en 5% liegende mannen, slachtoffers van seksueel misbruik en vrouwen met ontrouwe partners kun je gerust spreken van een homoziekte.

Pandemie der sodomieten.

Wat is nou een paar weken niet barebacken?
pi_205553440
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 00:58 schreef Grems het volgende:
Wat is nou een paar weken niet barebacken?
_O-

Epic comment!
Lach met een schone bips
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 02:09:36 #62
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205553443
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 09:37 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
En het heeft geen enkele nut gehad om die jongeren te vaccineren, integendeel, er is meer schade aangericht dan er is voorkomen in deze groep. En ze zijn er allemaal ingetrapt met het ''je doet het voor een ander''. Om te zorgen dat opa en oma niet ziek worden of om geen 'wappie' te willen zijn en buiten de boot te vallen of omdat je ergens niet binnen mocht komen. Allemaal in blind vertrouwen in DE WETENSCHAP. Het is geen wetenschappelijk ding geweest maar een politiek iets. Echt schandalig. Dat mensen dat prikken nog kunnen verdedigen is mij een kompleet raadsel. Ze hadden alleen de ouderen/kwetsbaren een prik moeten aanbieden. Die dwang is komplete bs geweest maar het is wel duidelijk waar we staan, hoe makkelijk een volk tegen elkaar opgezet kan worden met een paar woorden zonder enige zuivere onderbouwing. Arme kinderen die er allemaal schade aan hebben overgehouden, mogen ook een beste schadevergoeding krijgen, maar dat zullen wel ellenlange rechtzaken gaan worden. -O-
Prikjes zijn een onderdeel van iets, wat precies de uitkomst is moet nog blijken. Genoeg scenario’s en de meeste zijn evil! We zien inmiddels als genoeg korte termijn-schade. Het ergste moet misschien nog komen.

Wat wel steeds meer vorm begint te krijgen is de bak ellende waar het grootste deel van het volk van krom gaat liggen. Tekorten, inflatie, recessie, schulden, armoede, honger etc, misschien wel een ineenstorting van munt/Europa.
We zien het stapsgewijs gebeuren. Er komt een breekpunt aan en dan zullen we oplossingen aangeboden gaan krijgen waar we nϊ nog van zouden flippen, maar waar we dαn alleen maar blij van worden. Wil je een koekje toegeworpen krijgen zul je met het nieuwe systeem moeten gaan meedraaien, zo niet heb je pech. Het volk doet nϊ al precies hetzelfde met Corona. Geen vax, geen plezier (en zoveel ander gebeuren). Nu nog redelijk onschuldig in de zin van algehele beperkingen en verboden, maar wat als ze het een tandje hoger zetten? Met zo weinig tegenstand is het volk kansloos en kiest men eieren voor z’n geld.

:r
Mai pben rai~!
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:05:26 #63
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205554586
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 02:09 schreef KNAK het volgende:

[..]
Prikjes zijn een onderdeel van iets, wat precies de uitkomst is moet nog blijken. Genoeg scenario’s en de meeste zijn evil! We zien inmiddels als genoeg korte termijn-schade. Het ergste moet misschien nog komen.

Wat wel steeds meer vorm begint te krijgen is de bak ellende waar het grootste deel van het volk van krom gaat liggen. Tekorten, inflatie, recessie, schulden, armoede, honger etc, misschien wel een ineenstorting van munt/Europa.
We zien het stapsgewijs gebeuren. Er komt een breekpunt aan en dan zullen we oplossingen aangeboden gaan krijgen waar we nϊ nog van zouden flippen, maar waar we dαn alleen maar blij van worden. Wil je een koekje toegeworpen krijgen zul je met het nieuwe systeem moeten gaan meedraaien, zo niet heb je pech. Het volk doet nϊ al precies hetzelfde met Corona. Geen vax, geen plezier (en zoveel ander gebeuren). Nu nog redelijk onschuldig in de zin van algehele beperkingen en verboden, maar wat als ze het een tandje hoger zetten? Met zo weinig tegenstand is het volk kansloos en kiest men eieren voor z’n geld.

:r
De reden waarom wij off-grid zijn en een zeer grote tuin hebben is om zelfvoorzienend te kunnen zijn zodat we niet afhankelijk zijn van de grillen van waar het heen gaat, we zagen dit jaren geleden al aankomen. Want als je zo afhankelijk bent van energie en water kunnen mensen daarmee macht over je hebben. Daarom leveren we ook niet terug met onze zonnepanelen en hebben we partijtje accu's. Voelt goed kan ik je zeggen, ze zijn gloednieuw dus we zouden nu 25 jaar verzekerd moeten zijn van stroom. Maar we hebben ook een draaibank met voetbedienig op de kop kunnen tikken dus het werk kan ook doorgaan als we geen stroom meer hebben. Mijn man is mechanisch en elektrich gereedschapsmaker/engineer dus we kunnen ook praktisch alles maken en/of repareren.

Moet er niet aan denken om 3 hoog achter in een flatje in een grote stad te moeten wonen en je geen kant op kunt, brrr.
To BG or not to BG!
pi_205555261
quote:
Fauci has a stark warning for you: Get those COVID vaccines and boosters now, or you’re ‘going to get into trouble’

https://www.yahoo.com/vid(...)covid-120836969.html
De dreigementen worden ook al weer van stal gehaald.

Ik denk dat we nog 1.5-2 maanden hebben tot het hele circus weer begint. In de zomer lukt het ze niet, dus dan maar wachten tot het weer kouder wordt. Wat betekent minder protest en meer drang.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:00:51 #65
335476 oppiedoppie
pi_205555615
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 11:24 schreef Mijnenveger het volgende:

[..]

Ik denk dat we nog 1.5-2 maanden hebben tot het hele circus weer begint. In de zomer lukt het ze niet, dus dan maar wachten tot het weer kouder wordt. Wat betekent minder protest en meer drang.
Het is nooit eerder gezien bij virussen, als mazelen bijvoorbeeld, waar de bescherming na vaccinatie tientallen jaren kan duren dat de bescherming zo snel verminderd als nu bij covid. Zoiets zegt die Fauci.

Maar er is ook nog nooit op de top van een pandemi begonnen met enten. En ook mRNA vaccins zijn nieuw.

En hij zegt ook nog dat de verspreiding vertraagt kan worden als iedereen is ingeent wat ook bs is en zelfs misschien het tegendeel zou kunnen zijn.

zouden er nog mensen zijn die nu nog naar die Fauci luisteren? Kan me dat niet voorstellen.

[ Bericht 4% gewijzigd door oppiedoppie op 05-08-2022 12:07:55 ]
To BG or not to BG!
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:17:18 #66
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205555782
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 11:24 schreef Mijnenveger het volgende:

[..]

Iedereen heeft z'n koekje toegeworpen gekregen; de horeca e.d. heeft wat centjes mogen verdienen, het klootjesvolk de tripjes en uitjes naar de Costa Brava. Hier en daar een festivalletje en hier en daar een evenementje met veel mensen. De lol zit er bijna op en het zal zoals je schrijft zodra het weer / temperatuur verandert nu weer met gemak lukken om het slaafse deel weer in de hoek te drukken. Stop er een mooi nieuw verhaaltje bij over een nσg gevaarlijkere situatie (apenpokken? wιιr een nieuwe variant COV19?) en iedereen trekt stuiptrekkend van angst weer de beflappen aan. We worden wat dat betreft omsingeld met onzin (oorlog, virus, milieu, tekorten/inflatie) en alles komt langzaam samen en zal een bepaalde uitwerking hebben.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 10:05 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
De reden waarom wij off-grid zijn en een zeer grote tuin hebben is om zelfvoorzienend te kunnen zijn zodat we niet afhankelijk zijn van de grillen van waar het heen gaat, we zagen dit jaren geleden al aankomen. Want als je zo afhankelijk bent van energie en water kunnen mensen daarmee macht over je hebben. Daarom leveren we ook niet terug met onze zonnepanelen en hebben we partijtje accu's. Voelt goed kan ik je zeggen, ze zijn gloednieuw dus we zouden nu 25 jaar verzekerd moeten zijn van stroom. Maar we hebben ook een draaibank met voetbedienig op de kop kunnen tikken dus het werk kan ook doorgaan als we geen stroom meer hebben. Mijn man is mechanisch en elektrich gereedschapsmaker/engineer dus we kunnen ook praktisch alles maken en/of repareren.

Moet er niet aan denken om 3 hoog achter in een flatje in een grote stad te moeten wonen en je geen kant op kunt, brrr.
Zelfvoorzienend zijn heeft voordelen maar alleen maar tot op bepaalde hoogte. Voedsel, stroom, dat alles kan je zelf genereren, maar jezelf volledig isoleren? Je blijft altijd wel zo lang je hier in dit land woont onderdeel van het systeem. Zelfvoorzienend zijn zal dalijk wel een enorme CO2 footprint achterlaten en zullen ze daar weer over ouwehoeren. Denk ook aan medische noodzaak; zonder vax geen hulp o.i.d., en zo houden ze je in de bullshit-greep
Mai pben rai~!
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 12:34:06 #67
24329 KNAK
ff w88,......
pi_205558027
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
Waar is Ludo eigenlijk? Moet hem wat vertellen..
Hij is stuk minder aanwezig deze dagen, zo erg dat het zelf mij begint op te vallen

Hopelijk gaat het goed met hem
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:43:54 #69
335476 oppiedoppie
pi_205558500
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 16:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hij is stuk minder aanwezig deze dagen, zo erg dat het zelf mij begint op te vallen

Hopelijk gaat het goed met hem
Zit hij niet in Amerika? Of was dat pas in september?
Een ban is ook goed mogelijk natuurlijk.
To BG or not to BG!
pi_205558706
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 17:43 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hij heeft geen ban en is voor het laatst op de 23ste online geweest
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205558736
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 17:43 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Amerika...oh nee eh...levensgevaarlijk daar!
I hope he doesn't get shot, blown-up, robbed,raped or even kidnapped and dismembered and fed to the alligators by a serial killer!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205558756
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:08 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hij heeft geen ban en is voor het laatst op de 23ste online geweest
Heb even gekeken in mijn foon maar heb wrs met nieuwe foon niet mijn oude nrs meegenomen anders had ik hem wel een berichtje gestuurd :)
pi_205558763
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:11 schreef Tingo het volgende:

[..]
Amerika...oh nee eh...levensgevaarlijk daar!
I hope he doesn't get shot, blown-up, robbed,raped or even kidnapped and dismembered and fed to the alligators by a serial killer!
:D O+
pi_205558937
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 18:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Heb even gekeken in mijn foon maar heb wrs met nieuwe foon niet mijn oude nrs meegenomen anders had ik hem wel een berichtje gestuurd :)
Laat ik dat maar ook even doen voordat ik deze hele thread derail
pi_205559027
Ze zijn tenminste wel open en eerlijk over hun doelstellingen

500 jaar terug waren er zo'n 420 tot 500M mensen

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')