Zoals we ooit voor Otelul juichtenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:26 schreef -XOR- het volgende:
Alleen al vanwege de naam JUICH ik vanavond voor FK Cukaricki.
Dat mag, als je morgenavond maar voor Twente juicht.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:26 schreef -XOR- het volgende:
Alleen al vanwege de naam JUICH ik vanavond voor FK Cukaricki.
OP aangepast.quote:
Tijdens de wedstrijd is hij niet in beeldquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit wordt dus alleen uitgezonden op RTL?Lekker tegen die kop van Theo aankijken.
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Theo heeft in 5 minuten al een open deur of 20 ingetrapt.
Wel hilarisch.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is geen rappen maar een folkloristische dans.
Gratis 500 euro. Daar gaan ze geen nee tegen zeggenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:39 schreef Sked het volgende:
Als je gevraagd wordt of je Twente tegen Koekieraki wil analyseren moet je lachen de telefoon ophangen en niks anders.
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wel hilarisch.![]()
0f0db52b_iArTJe4KOKk2Q.gif
Dat moet Drizzt2.0 zijn dan.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen als Drizzt actief meekijkt.
Koop nu uw GRATIS kaarten.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat dit VTBL Simon zo belangrijk maakt.
Ongekende fout.
Ik vind dat Twente moet proberen deze ronde door te komenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
Wanneer is Twente tevreden?
Met een overwinning.
Cuck Rickyquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
Welk team is dit?
[ afbeelding ]
minus
[ afbeelding ]
plus
[ afbeelding ]
Zullen wel aan het front zijn bij Kosovo.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:58 schreef tompsv18 het volgende:
Mochten de fans van de thuisploeg het stadion niet in?
Deze naam vraagt er wel om he?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sinds wanneer begin jij over cucks?
Doorgaans spelen ze in ander stadion als hun eigen stadion niet aan UEFA-voorschriften voldoet.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb even gemist waarom dit in het Partizan stadion plaats vindt en er geen kip zit.
Wie heeft het antwoord voor mij?
Staat ook gewoon in beeldquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze naam vraagt er wel om he?
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:03 schreef TjjWester het volgende:
Stagaire bezig, stand hangt halverwege het beeld.
Zodat er ruimte is voor reclame bovenin.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:03 schreef TjjWester het volgende:
Stagaire bezig, stand hangt halverwege het beeld.
Daar ook een watertekort en verplicht niet sproeien?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schoendozen zitten er nog om bij Twente-spelersAlle ballen springen een meter verderop
Hoezo kijk je RTL7 via de stream?quote:
Van de lijn gehaald.quote:
Raar dat een Utrechtsupporter dit soort wedstrijdjes mag doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:07 schreef RudyL het volgende:
Verslaggever leer even de voetbalregels
Wie is deze dooie?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:07 schreef RudyL het volgende:
Verslaggever leer even de voetbalregels
In Glanerbrug hebben ze nog geen kabeltelevisiequote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo kijk je RTL7 via de stream?
Dat moet niet uitmaken, dat een scheids in de weg staat is nog nooit een vrije trap geweestquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Raar dat een Utrechtsupporter dit soort wedstrijdjes mag doen.
Ik krijg er ook spontaan minder zin inquote:
Zit er überhaupt thuispubliek?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Handvol supporters schreeuwen om een penalty
Onder camera wel geloof ik. Maar veel is het nietquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zit er überhaupt thuispubliek?
Voornamelijk thuispubliek. Erg weinig stadionpubliek.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zit er überhaupt thuispubliek?
Geen TV abo hequote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo kijk je RTL7 via de stream?
Mwoah, ik kijk alles wat ik wil zien via internet. Heb geen behoefte meer aan een TV.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat kan je nu betalen sinds je gestopt bent met roken
Brenetquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is die speler die de bal 5 meter voor zich uitspeelde?
Genant, ontzettend genant
Dat was minstens 10mquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie is die speler die de bal 5 meter voor zich uitspeelde?
Genant, ontzettend genant
Ik zag Brenet best zittenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, vreemde scouting van Feyenoord. @:hhh38 zal nu wel blij zijn
Twente wel, AZ niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:19 schreef Coco het volgende:
@:El-stinho kijk jij dit soort potjes ook?
Niet wedstrijdfitquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar is toptransfer Bazoer?
Nee, van Morganquote:
Leuke ploeg als het draait...quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:20 schreef GGMM het volgende:
AZ is een team dat alleen aangemoedigd wordt door mensen die niks van voetbal snappen
Voor wie is @PietjePuk2000 eigenlijk?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:20 schreef GGMM het volgende:
AZ is een team dat alleen aangemoedigd wordt door mensen die niks van voetbal snappen
Dat verschilt per dag.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor wie is @:pietjepuk2000 eigenlijk?
Birigithi ofzoquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:20 schreef GGMM het volgende:
quote:
Die kon er toen helemaal niks van toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Birighitti
Jaartje NAC, jawel!
Staat me iets van bij jaquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:24 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Die kon er toen helemaal niks van toch?
Eens, alleen voor PS zijn kan ik gewoon nietquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die expliciet tegen Nederlandse clubs zijn in Europa hebben over het algemeen een kleine piemel.
@Zipportal @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die expliciet tegen Nederlandse clubs zijn in Europa hebben over het algemeen een kleine piemel.
PlayStation?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, alleen voor PS zijn kan ik gewoon niet.
Playstation?quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, alleen voor PS zijn kan ik gewoon niet.
Bah, al besproken.quote:
Heel het Feyenoordtopic dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed geheugen. De naam klonk wel bekend maar ik kon het niet plaatsenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Birighitti
Jaartje NAC, jawel!
Valt mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
2013
Hopelijk ben je niet teveel tijd aan deze onzin kwijt geweest
Ja ik ga even douchenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Je maakt dezelfde grap als @:Mexicanobakker
Alles wat niet Ajax is.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor wie is @:pietjepuk2000 eigenlijk?
Ik niet, TV geld naar Ajax, en toch lekker europees spelen elke week in de EL, daar hoop ik opquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nee ik hoop dat die ook gewoon CL halen
Ik weet niet wat dit ermee te maken heeft, maar inderdaad.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:26 schreef Nober het volgende:
Stelling: AZ gaat Dundee oprollen
[ afbeelding ]
In je plaatje rollen ze Celtic niet op hoor...quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:26 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Nee concurrentie in de eigen competitie is altijd goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, TV geld naar Ajax, en toch lekker europees spelen elke week in de EL, daar hoop ik op.
TV-geld in de CL vind ik een halve uitzondering. Vind dat sowieso maar een bijzonder fenomeen.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, TV geld naar Ajax, en toch lekker europees spelen elke week in de EL, daar hoop ik op.
Ik weet het allemaal wel, ik ben niet sportief en het is niet in het eigen belang, maar ik kan het gewoon nietquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee concurrentie in de eigen competitie is altijd goed.
Als je makkelijk de beste bent heb je niet genoeg drang om jezelf te verbeteren.
Kijk maar naar de Marvel-shows
Marvel.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee concurrentie in de eigen competitie is altijd goed.
Als je makkelijk de beste bent heb je niet genoeg drang om jezelf te verbeteren.
Kijk maar naar de Marvel-shows
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:26 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Dat staat jou vrij.quote:
Snap ik ook niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:34 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er voor Twente een apart topic en voor AZ niet?
Omdat niemand de moeite heeft genomen die te maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:34 schreef GGMM het volgende:
Waarom is er voor Twente een apart topic en voor AZ niet?
Wat goed gezien.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wedstrijd van 17 jaar geleden.
Okequote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat niemand de moeite heeft genomen die te maken.
Maar laten we AZ niet hier bespreken
Dat heb ik ook wel eens bij jouw postsquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Begreep de relevantie niet helemaal.
gohquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Begreep de relevantie niet helemaal.
Sowquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens bij jouw posts
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens bij jouw posts
VBL / [Europa Conference League 2022/23] #1 Met AZ & FC Twentequote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mijn voorkeur heeft AZ hier bespreken. Toch net een iets grotere club.
AZ is ook een vlaggetje.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat niemand de moeite heeft genomen die te maken.
Maar laten we AZ niet hier bespreken
Feitelijk onjuistquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mijn voorkeur heeft AZ hier bespreken. Toch net een iets grotere club.
Via DM graagquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:37 schreef Coco het volgende:
Ik kijk uit naar de discussie tussen @:PietjePuk2000 en @:Mexicanobakker
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:37 schreef Coco het volgende:
Ik kijk uit naar de discussie tussen @:PietjePuk2000 en @:Mexicanobakker
Als ik moet gokkenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:38 schreef Slobeend het volgende:
Wie voorspelde ook alweer dat Twente het best lastig zou kunnen krijgen met Cukaricki?
Goed gezien!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Want? AZ heeft meer prijzen in de kast. (Nu ga jij waarschijnlijk over de fans beginnen)
Ben je nu rapen aan het koken? Nu? Op DIT moment?quote:
Klopt. En Dundee dus wel want dat is een niveautje of drie lager.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In je plaatje rollen ze Celtic niet op hoor...
Volgens mij ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De spreekwoordelijke natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij ook!Bijna hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk allemaal tegelijk!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:40 schreef hhh38 het volgende:
Zometeen kiezen tussen dit, AZ en de Slimste Mens
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gohWhat can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 20:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu like ik écht nooit meer een post van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |