Dat zal een stuk moeilijker gaan dan we met Rusland gedaan hebben. Qua economie zijn de EU en China als een spinnenweb met elkaar verbonden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:25 schreef rmrt2010 het volgende:
China moet blij zijn dat wij hun ook niet even economisch gaan sanctioneren .
Doen de VS en EU ook hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:25 schreef rmrt2010 het volgende:
Klacht : Toch vd gekke dat een land gaat bepalen waar andere landen hun inwoners heen mogen ?
Dit is toch wel het enige echte reactie op de topic.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:26 schreef herverwijderd het volgende:
Het zal me werkelijk aan mijn reet roesten.
Niet je eigen onkunde projecteren op de rest eh.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:44 schreef corehype het volgende:
[..]
Dit is toch wel het enige echte reactie op de topic.
Net als oekraine kan het mij ook rotten alsof half Nederland wist waar Oekraine lag alvorens de fake news dit doorzichtig propaganda ophemelde
Daar is Taiwan het niet mee eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 00:18 schreef KREEFTx het volgende:
Daar hebben ze toch niks te zoeken, Taiwan hoort bij China. Bemoei je er niet mee als westerse landen.
Fraai staaltje projectie.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:44 schreef corehype het volgende:
[..]
Net als oekraine kan het mij ook rotten alsof half Nederland wist waar Oekraine lag alvorens de fake news dit doorzichtig propaganda ophemelde
gelukkig hebben we het origineel nogquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
TS heeft zijn OP alweer aangepast, zegt genoeg me dunkt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:25 schreef rmrt2010 het volgende:
Heerlijk hoe vies mad China is op Amerika nu Nancy Pelosi toch in Taiwan geland is. Heerlijk hoe de chinese ogen ineens rond worden van boosheid .
Klacht : Toch vd gekke dat een land gaat bepalen waar andere landen hun inwoners heen mogen ? Heel goed dat Amerika niet buigt want als ze dat wel gedaan hadden had China dus hun macht spelletje voor de toekomst kunnen hergebruiken .
Daarbij : Hadden ze hun "maatje" Rusland met Poetin maar niet moeten steunen in de oorlog tegen Oekraïne . Eigen schuld dikke bult en China moet blij zijn dat wij hun ook niet even economisch gaan sanctioneren .
Want : WIJ het Westen zijn de BESTEN !
Gewoon niets meer bij Ali bestellen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zal een stuk moeilijker gaan dan we met Rusland gedaan hebben. Qua economie zijn de EU en China als een spinnenweb met elkaar verbonden.
Het vliegtuig uit de lucht schieten is wel wat extreem, maar een precisie-aanval moet gewoon kunnen. Amerika mag dat schijnbaar in Afghanistan ook gewoon doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 01:29 schreef SOG het volgende:
Als crazy nancy uit de lucht wordt geschoten is het de ww3 wel waard geweest.
Even een drone bestellen voor NaarMensje, moet kunnen toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:16 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Het vliegtuig uit de lucht schieten is wel wat extreem, maar een precisie-aanval moet gewoon kunnen. Amerika mag dat schijnbaar in Afghanistan ook gewoon doen.
Blijkbaar ja, ons gidsland Amerika bewijst dat eens te meer. Ik denk alleen niet dat jij het kan betalen, maar ga gerust je gang.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:21 schreef Questular het volgende:
[..]
Even een drone bestellen voor NaarMensje, moet kunnen toch?
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:04 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, ons gidsland Amerika bewijst dat eens te meer. Ik denk alleen niet dat jij het kan betalen, maar ga gerust je gang.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:18 schreef Aiciu het volgende:
Vandaag een Chinees restaurant gezien, komt erg dichtbij zo.
Anders ga je het even nog ingewikkelder maken door Taiwan te personificerenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:12 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Daar is Taiwan het niet mee eens.
Ik dacht altijd Kiev in Polen lagquote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:44 schreef corehype het volgende:
[..]
Gewoon spullen van degelijke Hollandse makelijk bij de Action halen?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 10:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gewoon niets meer bij Ali bestellen.
Er zijn heel wat west-Europese firma’s die hun productie in Ukraïne of omgeving hebben staan. Dat is namelijk al sinds jaren een goed alternatief voor het verre oosten. Iets duurder, maar wel veel minder reistijd en cultuurverschil als er eens iets mis gaat en je er heen moet.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:44 schreef corehype het volgende:
[..]
Kiev is een heel eind van de Poolse grens, maar (het gebied rond) Lviv is in de loop van de jaren van Oostenrijk, Polen en nu Ukraïne geweest.quote:
Kweet 't. Ik een tijdje terug op Youtube daarover iets zitten kijken. Ik geloof dat het nooit een zelfstandig land is geweest tot het uiteenvallen van de Sovjet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:10 schreef knoopie het volgende:
[..]
Er zijn heel wat west-Europese firma’s die hun productie in Ukraïne of omgeving hebben staan. Dat is namelijk al sinds jaren een goed alternatief voor het verre oosten. Iets duurder, maar wel veel minder reistijd en cultuurverschil als er eens iets mis gaat en je er heen moet.
[..]
Kiev is een heel eind van de Poolse grens, maar (het gebied rond) Lviv is in de loop van de jaren van Oostenrijk, Polen en nu Ukraïne geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |