Daar zit Simons al.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:11 schreef Zorro het volgende:
Ja als Til zoiets er ook niet in schiet kan ie net zo goed op de bank gaan zitten
We weten nu inmiddels wel dat je humor hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:17 schreef Zorro het volgende:
Ik zie die Max zich nu al een paar keer Verstappen.
Oh dat is fijn om te wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We weten nu inmiddels wel dat je humor hebt.
Nooit gesproken.quote:
Klinkt als kutmuziekquote:
Je ziet waarom Max uitvalt he? Dat had niks met een grindbak te maken.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die nr 10 van Monaco lijkt precies op Freddy Mercury in zijn jonge jaren
Freddygod kon je pupillen uit je ogen zuigen. Van horen zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die nr 10 van Monaco lijkt precies op Freddy Mercury in zijn jonge jaren
Nu ik nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:17 schreef Slobeend het volgende:
We weten nu inmiddels wel dat je humor hebt.
Deed ie ook mee in Stranger Things dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Freddygod kon je pupillen uit je ogen zuigen. Van horen zeggen
Kinderseries kijken wij nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Deed ie ook mee in Stranger Things dan?
Ja, dat hoorde ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:23 schreef Cupfighter het volgende:
Liggen er 2 van Sevilla volgens de commentator
Je hebt de laatste drie kwartier 15 minuten gedoucht?quote:
Robben fan dus die zal er wel bij geblesseerd zijn geraakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt de laatste drie kwartier 15 minuten gedouched?
jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt de laatste drie kwartier 15 minuten gedouched?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:26 schreef KingRoland het volgende:
Altijd wat met jullie ook
stik erin
Nou nou nouquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:26 schreef KingRoland het volgende:
Altijd wat met jullie ook
stik erin
Nee hoor, dat is pas op 16 of 17 augustusquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:27 schreef Nober het volgende:
BREAKING: PSV treft op dit moment bij deze stand het Belgische Gillis
Ik snoof wat extra lucht uit mijn neus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is pas op 16 of 17 augustus
Dan had je toch gelijk, met je 15 minuten lang douchen. Want lang was het.quote:
Nog even wachten en het blijkt binnenkort dat niks doen het meeste vet verbrandt.quote:
Niks doen en niks etenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog even wachten en het blijkt binnenkort dat niks doen het meeste vet verbrandt.
Ik ben al in voorbereiding.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks doen en niks eten
Val je gegarandeerd af
Ja en?quote:
Hing al een tijdlang in de lucht tegen een niet mindere tegenstanderquote:
Het blijft PSV hequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:41 schreef fetX het volgende:
Ach, thuis maken ze het wel af. Gelijkspel is ook prima. Dat Monaco kan er geen reet van.
Zeker met een uitgoal erbijquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:41 schreef fetX het volgende:
Ach, thuis maken ze het wel af. Gelijkspel is ook prima. Dat Monaco kan er geen reet van.
Ja dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:41 schreef fetX het volgende:
Monaco niet gelukkig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:40 schreef Zorro het volgende:
Eigen schuld.
Til en Saibari lieten open kansen liggen.
madquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:41 schreef Adames het volgende:
Psv is doodmoe.
Eigen schuld als je zo'n oefenwedstrijdje bloedserieus neemt
verdomme het is de johan cruijff schaal. Eigen schuld als je een superbeker meer prioriteit geeft dan vCLquote:
Ihattaren nam de JCS inderdaad niet serieusquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
verdomme het is de johan cruijff schaal. Eigen schuld als je een superbeker meer prioriteit geeft dan vCL
Cruijff was er zelf ook weer eens niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ihattaren nam de JCS inderdaad niet serieus
Ik neem aan dat jullie al jullie voorrondepotjes gaan winnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord het maar weer doen
JA WATquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat Twente Fiorentina heeft geloot is vooral pijnlijk voor de
Blijkbaar vonden ze van Ajax winnen iets belangrijker dan de Champions Leaguequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV iets te veel energie verbruikt
Net een vakantie achter de rug, en nu moe na 2 wedstrijdjes?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:41 schreef Adames het volgende:
Psv is doodmoe.
Eigen schuld als je zo'n oefenwedstrijdje bloedserieus neemt
Klimaatwappies.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV iets te veel energie verbruikt
Zo werkt topsport nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Net een vakantie achter de rug, en nu moe na 2 wedstrijdjes?
Alles gegeven zondag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als je op zaterdag 110% geeft in een veredeld oefenpotje dan ben je op dinsdag wat vermoeider, ook al gaat het dan echt om de knikkers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Omdat je moeder een hoer isquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom zien die PSV-Shirts er uit als boeren kielen?
Samen met je zusje een van mijn beste werknemers.quote:
Wow.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:50 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Samen met je zusje een van mijn beste werknemers.
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar vonden ze van Ajax winnen iets belangrijker dan de Champions League
Al besproken.quote:
BCS?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit ook weer achter de rug.
Tijd voor BCS.
Dat zijn tekstenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:56 schreef fetX het volgende:
Als je hier niet tegen doorgaat heb je echt niks in de CL te zoeken.
Zo dan, koekoek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:56 schreef fetX het volgende:
Heb er een TR op gezet. Dit is een net subforum. De reactie van user Kingroland is zeer ongepast.quote:
Zou je hem niet beter kunnen gebruiken als wisselspeler voor in de laatste 15 minuten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
luuk de jong heeft echt bijna niets gebracht
Kolkend PSV stadion.quote:
Jij weet tenminste hoe het hoortquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb er een TR op gezet. Dit is een net subforum. De reactie van user Kingroland is zeer ongepast.
@:jippie
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kolkend PSV stadion.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PSV EINDHOVUH
Kan ik me wel in vinden ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:56 schreef fetX het volgende:
Wat speelde hij op de bank dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rangers staat achter tegen een club met een speler die vorig jaar bij FC Emmen speelde op de bank.
Even ter info.
En Bart Nieuwkoop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rangers staat achter tegen een club met een speler die vorig jaar bij FC Emmen speelde op de bank.
Even ter info.
Op de bank spelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even ter info.
mention maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Alleen voor dit onderwerp.
Stukjes rapen op 't balkon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Alleen voor dit onderwerp.
Eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Moet het allemaal nog maar zien dat ze dit volgende week afmaken.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
WE kijken nu De Slimste Mens.
Ter info.
quote:
quote:De anderhalve meter lange Hellfire ontploft niet, maar doorboort het doelwit gericht met zes vlijmscherpe messen. Het leverde het wapen de bijnaam 'Ninja bomb' op.
Eindhoven is de technologie hoofdstad van Nederland!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft PSV toch altijd een vak vol nerdjes
Echt jammer dat het geen sportschoolfiguren met opgeschoren kapsels en tattoos in hun nek zijn iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Linksonder houdt veel vocht vast.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Goede promotiefoto voor het Liliane Fonds.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds het muntjesincident mogen er alleen nog supporters mee die de tafel van 5 kunnen opzeggen. Daarmee valt het type supporter dat jij kent van jouw club automatisch af.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Brainport Eindhoven!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was sarcastisch hè, ben voor PSVquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sinds het muntjesincident mogen er alleen nog supporters mee die de tafel van 5 kunnen opzeggen. Daarmee valt het type supporter dat jij kent van jouw club automatisch af.
Rechtsonder rokjesgenotquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gadver, dit vak is veel te wit!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken wat mensen op deze foto.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen op deze foto.
Ik ben hier niet trots op.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie van de drie?
Ik kan dit meer waarderen als al die vakken waar men in het zwart gekleed staat en de man die het hoogste op de apenrots staat pijpen door hem na te doen in woord en gebaar. Overigens is dit bij PSV vaak ook het geval. Gastjes van een jaar of 18-25 die net komen kijken en doen alsof hun PSV zijn. Die konden dit tripje zo te zien niet betalen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Inzoomen op voorste rij met young ultrasquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:55 schreef Coco het volgende:
User @:maxi-mus heeft als enige de uitslag goed![]()
User @:oriente zat er gruwelijk naast.
Omdat Brabant.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Waarvan akte.quote:
Mwah. Wij hebben toch echt niet zoveel nerdjes.quote:
Ach het kan altijd vele malen erger.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen op deze foto.
Ik ben hier niet trots op.
Ik vind uitgescholden worden omdat je ergens goed in bent (nerd) een stuk minder kwetsend dan die anderequote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah. Wij hebben toch echt niet zoveel nerdjes.
Niet dat ik zeg dat onze supporters daarom beter zijn. Tokkies, proleten en debielen vs. Nerdjes.
Jou gaan ze niet kutten omdat je ergens goed in bent.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vind uitgescholden worden omdat je ergens goed in bent (nerd) een stuk minder kwetsend dan die andere
Ik weet niet wie "ze" zijn, maar ik heb qua waardering gelukkig niets te klagenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jou gaan ze niet kutten omdat je ergens goed in bent.
Werk je bij een big 4 bedrijf? of tech of eventueel bain/mckinsey/bcg?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik weet niet wie "ze" zijn, maar ik heb qua waardering gelukkig niets te klagen
Zeker? Pallets sorteren is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik weet niet wie "ze" zijn, maar ik heb qua waardering gelukkig niets te klagen
Ik werk in de hogere segmenten van de automatiseringspyramide (erp/mes systemen) in de chemie olie en gas marktquote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Werk je bij een big 4 bedrijf? of tech of eventueel bain/mckinsey/bcg?
Jij ICT in een ziekenhuisje ofzo toch? Ook een dankbaar beroep in de zorgquote:Op woensdag 3 augustus 2022 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker? Pallets sorteren is niet voor iedereen weggelegd.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie van de drie?
Even wachten nog.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:33 schreef fetX het volgende:
Ik heb hier een pittige voorspelling voor, maar ik wacht even de post van @:coco af.
3-2 voor PSV. Gaat een wereldpot worden.quote:Op maandag 8 augustus 2022 23:26 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked