zit je nou te haten op 1080p met stereo geluidquote:Op woensdag 17 mei 2023 10:33 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Inmiddels ook bevestigd voor Nederland overigens
Hopelijk dan een mooie 4K-versie ipv de inferieure SkyShowtime versie.
Die vierde hoef je niet eens te kijken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zit je nou te haten op 1080p met stereo geluid
mensen kunnen overigens een 7 dagen free trial nemen op SkyShowtime
Een beetje FOK! zolderrukker jaagt in die tijd gemakkelijk 4 Indiana Jones films erdoorheen
Alleen even lolleren om die koelkast en daarna door.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vierde hoef je niet eens te kijken.
Ken de serie niet, maar wel bikkelhard voor de makers dat de serie straks niet meer legaal toegankelijk is.quote:Op zondag 21 mei 2023 09:07 schreef Aether het volgende:
Disney+ verwijdert nieuwe serie 'Willow' permanent van platform
https://www.filmvandaag.n(...)tform-absoluut-wreed
Belachelijk ditquote:Op zondag 21 mei 2023 09:07 schreef Aether het volgende:
Niet per se. De serie gaat nu geshopt worden langs andere streaming diensten. Als de serie op Disney+ blijfr staan verdienen ze er niks aan. Door deze door te verkopen weer wel.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ken de serie niet, maar wel bikkelhard voor de makers dat de serie straks niet meer legaal toegankelijk is.
Nee, want Disney bezit de volledige rechten volgens het artikel.quote:Op zondag 21 mei 2023 11:43 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Niet per se. De serie gaat nu geshopt worden langs andere streaming diensten. Als de serie op Disney+ blijfr staan verdienen ze er niks aan. Door deze door te verkopen weer wel.
Klopt dus mogen ze hem shoppen bij andere kanalen.quote:Op zondag 21 mei 2023 12:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, want Disney bezit de volledige rechten volgens het artikel.
Volgens mij om zo de schrijvers onder druk te zetten. Die zijn nu natuurlijk aan het staken. Door het van het platform af te halen hoeven ze de schrijvers niet te betalen.quote:Op zondag 21 mei 2023 09:07 schreef Aether het volgende:
Das een naaistreek van Disneyquote:Op zondag 21 mei 2023 13:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij om zo de schrijvers onder druk te zetten. Die zijn nu natuurlijk aan het staken. Door het van het platform af te halen hoeven ze de schrijvers niet te betalen.
Hulu pakket?quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
ben benieuwd naar die nieuwe Hulu pakket, hopelijk voor mijn moeder ook Handmaid's Tale dan erop
er zijn overigens al series, films van hulu op disney, bij Starquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hulu pakket?
woon je in de Verenigde staten?
Philippa Georgiou uit ST: Discoveryquote:Op vrijdag 2 juni 2023 13:41 schreef Ang3l het volgende:
American Born Chinese, best leuk
Ook de background gebaseerd op Journey to the West met o.a. e Monkey King is leuk om te leren kennen.
En Michelle Yeoh. Altijd Michelle Yeoh
ESPN heeft helemaal niet de F1 rechten in Nederland lol. Je hebt het over pakketten die alleen in de VS aangeboden worden (nee er komt geen "Hulu pakket" en "ESPN pakket" hier bij Disney+), en die pakketten zijn daar al sinds het begin van Disney+. Daarnaast zijn het (in de VS) gewoon bundel paketten waarbij je 2-3 streaming services neemt. Het heeft totaal niks met Nederland te maken. Iets als Handmaid's Tale is gewoon op Videoland (met nieuwste seizoen exclusief) of Prime Video (alles behalve nieuwste seizoen) hier.quote:Op woensdag 24 mei 2023 15:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
ben benieuwd naar die nieuwe Hulu pakket, hopelijk voor mijn moeder ook Handmaid's Tale dan erop
en dat ESPN pakket, vooral de formule 1 content ben ik benieuwd naar wat ze dan daarvan willen laten zien
ik vind Disney+ persoonlijk niet erg duur, voor wat ze allemaal ineen leveren (Pixar, Disney, Marvel, Star Wars, Nat Geo, Star/Hulu, en dan ook dadelijk ESPN)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |