Ah ja, die gaat op de lijstquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Lightyear al, leuk. Aangezien die hier wel helemaal een week in het Engels heeft gedraaid.
Disney heeft nu eenmaal de rechten en kiest een richting. Ik denk dat ze op een punt komen dat er verzadiging komt met de hoeveelheid series en karakters. Ik denk dat dat er nu al aan begint te komen. Het is niet meer speciaal of iets om naar uit te kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je niets met Star Wars hebt misschien.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al ben ik nooit Toystory fan geweest
Ik was al net iets te oud voor jeugdsentiment denk ik, en ik heb nooit iets om Woody en Buzz gegeven.quote:
Rex alleen al maakt ze topfilmsquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was al net iets te oud voor jeugdsentiment denk ik, en ik heb nooit iets om Woody en Buzz gegeven.
Ik vond ze altijd "wel oke", maar verre van de beste pixars.
Ik vond het altijd leuke films, maar inderdaad niet de beste Pixar films imo. Inside Out & Ratatouille zijn nog steeds mijn favorieten. Moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk te spreken ben over alle Pixar films, zit geen enkele tussen die ik niks vond.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was al net iets te oud voor jeugdsentiment denk ik, en ik heb nooit iets om Woody en Buzz gegeven.
Ik vond ze altijd "wel oke", maar verre van de beste pixars.
The Good Dinosaur, die vond ik niks.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuke films, maar inderdaad niet de beste Pixar films imo. Inside Out & Ratatouille zijn nog steeds mijn favorieten. Moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk te spreken ben over alle Pixar films, zit geen enkele tussen die ik niks vond.
Lightyear is ook zeker een aanrader, leuker dan de Toy Story films imo.
Zelfs die vond ik vermakelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Good Dinosaur, die vond ik niks.
Verder Cars en Toy Story die ik wat minder vind, maar nog steeds leuk.
Maar Good Dinosaur is voor mij echt een uitschieter.
Up is wel m'n favoriet denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuke films, maar inderdaad niet de beste Pixar films imo. Inside Out & Ratatouille zijn nog steeds mijn favorieten. Moet er wel bij zeggen dat ik eigenlijk te spreken ben over alle Pixar films, zit geen enkele tussen die ik niks vond.
Lightyear is ook zeker een aanrader, leuker dan de Toy Story films imo.
Met deze beelden had het ook in de bios gemoeten, wat een prachtige shots. Niks mis met mijn 4k tv maar dit verdiende meer. Qua predator film was het overigens ook prima in orde.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:41 schreef KingRadler het volgende:
Prey aanrader ik verwacht deel 2 in de Bioscoop.
Dat ziet er.... raar it.quote:
Die ogen hadden best wat glaziger gemogen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ziet er.... raar it.
De pinocchio is erg getrouw gebleven aan t "origineel", maar ik vind het contrast tussen hem en de wereld wel echt enorm. Het zijn vooral de ogen waar ik aan moet wennen
Wel zin in. Wel jammer dat het geen bioscoop release krijgt.quote:
De meest verschrikkelijke Pixar ooit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Good Dinosaur, die vond ik niks.
Maar Good Dinosaur is voor mij echt een uitschieter.
Eens. Ik viel serieus in slaapquote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
De meest verschrikkelijke Pixar ooit.
1 lange ellende.
Toy Storyquote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
De meest verschrikkelijke Pixar ooit.
1 lange ellende.
Ook geen Toy Story fans hier. Het concept is leuk maar het kon mij nooit zo pakken.
Buzz vond mijn 9 jarige zoon wel leuk, vooral de kat.
Ik vond het niet geweldig maar ‘watchable’.
sec 21. Wtf is datquote:
Ariel heftigquote:
Figures.quote:
O, never mindquote:
Dan zal het wel niet voor 16 jaar en ouder zijn. en wauw, 18 afleveringenquote:Op maandag 12 september 2022 11:18 schreef Aether het volgende:
Charlie Cox bevestigt dat nieuwe 'Daredevil'-serie van Disney+ een reboot is
https://www.filmvandaag.n(...)disney-een-reboot-is
Met een verschrikkelijk eindequote:Op maandag 12 september 2022 18:53 schreef Benny het volgende:
Oef. Pinocchio is niet al te best. De film voelt leeg en voegt niks toe ten opzichte van de tekenfilm
1 t/m 19.quote:Op maandag 12 september 2022 23:07 schreef Elvi het volgende:
Staat seizoen 20 van Family Guy er ook op in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |