Of mannen die denken dat ze vrouw zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:57 schreef corehype het volgende:
Omdat er geen vrouwen zijn op fok enkel mannetjes die doen als vrouwen
schep jij wel eens op over jouw piemelquote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 01:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
schep jij wel eens op over jouw piemel
oke duidelijkquote:
hoequote:
Levensgevaarlijk soms.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 01:43 schreef marc0871 het volgende:
Als vrouwen afgunstig worden, worden ze vals.
cup g is ook levensgevaarlijkquote:
Omdat dit onderwerp gevoelig ligt en ze dan ruzie krijgen. En ze hebben inlevingsvermogen waardoor ze een ander niet kleineren of de ogen uitsteken met de grotere tieten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:49 schreef Maanvis het volgende:
Ik bedoel, als ik vrouw was dan zou ik FOK! Helmeaal volplempen met opmerkingen over mijn cup G jetsers
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:49 schreef Maanvis het volgende:
Ik bedoel, als ik vrouw was dan zou ik FOK! Helmeaal volplempen met opmerkingen over mijn cup G jetsers
Fysiologisch aantrekkelijk maar een verschrikkelijke vrouw verder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:09 schreef Maanvis het volgende:
oh toevallig deze vrouw heeft meteen een nummer gemakat waar ze opschept over d'r tieten.
Wat een KUT NUMMER
vind je haar echt aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Fysiologisch aantrekkelijk maar een verschrikkelijke vrouw verder.
Fysiologisch wel. Blond, vrouwelijke vormen.. als ze stijlvoller zou zijn qua kleding, gedrag, uitstraling zou ze mooi zijnquote:
nouja ik val ook op vol en grote tieten maar zij is zo dom dat het haar heel lelijk maaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:08 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel het type vrouw waar ik op val. Als ze niet zo dom en ordinair zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |