Of mannen die denken dat ze vrouw zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:57 schreef corehype het volgende:
Omdat er geen vrouwen zijn op fok enkel mannetjes die doen als vrouwen
schep jij wel eens op over jouw piemelquote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 01:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
schep jij wel eens op over jouw piemel
oke duidelijkquote:
hoequote:
Levensgevaarlijk soms.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 01:43 schreef marc0871 het volgende:
Als vrouwen afgunstig worden, worden ze vals.
cup g is ook levensgevaarlijkquote:
Omdat dit onderwerp gevoelig ligt en ze dan ruzie krijgen. En ze hebben inlevingsvermogen waardoor ze een ander niet kleineren of de ogen uitsteken met de grotere tieten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:49 schreef Maanvis het volgende:
Ik bedoel, als ik vrouw was dan zou ik FOK! Helmeaal volplempen met opmerkingen over mijn cup G jetsers
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:49 schreef Maanvis het volgende:
Ik bedoel, als ik vrouw was dan zou ik FOK! Helmeaal volplempen met opmerkingen over mijn cup G jetsers
Fysiologisch aantrekkelijk maar een verschrikkelijke vrouw verder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:09 schreef Maanvis het volgende:
oh toevallig deze vrouw heeft meteen een nummer gemakat waar ze opschept over d'r tieten.
Wat een KUT NUMMER
vind je haar echt aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Fysiologisch aantrekkelijk maar een verschrikkelijke vrouw verder.
Fysiologisch wel. Blond, vrouwelijke vormen.. als ze stijlvoller zou zijn qua kleding, gedrag, uitstraling zou ze mooi zijnquote:
nouja ik val ook op vol en grote tieten maar zij is zo dom dat het haar heel lelijk maaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:08 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel het type vrouw waar ik op val. Als ze niet zo dom en ordinair zou zijn.
Klagen over rugpijn en bh striemen. En op latere leeftijd dat ze er soms over struikelen als ze de douche uit stappen.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja ik val ook op vol en grote tieten maar zij is zo dom dat het haar heel lelijk maakt
Als je mannen nog een keer zo grof over een kam scheert maak ik een melding bij het college voor de rechten van de mensquote:Op donderdag 4 augustus 2022 12:20 schreef oppiedoppie het volgende:
Omdat mannen er bijna door geobsedeert zijn en vrouwen niet, kun je je dat niet voorstellen.
Net als veel mannen denken dat ze voor het beroep prostituee hadden gekozen als ze vrouw waren geweest.
En mannen die zich niet kunnen voorstellen hoe vervelend hun opdringerigheid is voor veel vrouwen.
Heb ik hier op fok geleerd, pas me enkel aanquote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je mannen nog een keer zo grof over een kam scheert maak ik een melding bij het college voor de rechten van de mens
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 16:16 schreef Maanvis het volgende:
nouja ik val ook op vol en grote tieten maar zij is zo dom dat het haar heel lelijk maakt
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 11:24 schreef pokkerdepok het volgende:
vrouwen met grote tieten hebben vaak een soort bouwvakkers uiterlijk. brr..
Goede ondersteunende BH is wel noodzakelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 19:05 schreef DoubleDip het volgende:
Lijkt me niks om cup G mee te moeten sjouwen. Krijg je bovendien ook nog rugpijn van enzo.
Auwie….quote:
Valt echt reuze mee hoor. Met vrouwen onderling is er zat tietenlol. Van schud ermee als je ze hebt tot zelfspot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 06:16 schreef LeonDavinci het volgende:
[..]
Omdat dit onderwerp gevoelig ligt en ze dan ruzie krijgen. En ze hebben inlevingsvermogen waardoor ze een ander niet kleineren of de ogen uitsteken met de grotere tieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |