abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205525623

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
  maandag 1 augustus 2022 @ 22:22:46 #2
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205525661
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2022 22:04 schreef Pistolero het volgende:
10 miljoen vragen voor Zerrouki is helemaal niet heel gek gezien de omstandigheden.

Veel mensen liepen hier te roepen dat onze spelers voor te weinig verkocht werden en ik zag ook belachelijk hoge transfersommen voorbij komen die Feyenoord moest vragen. Maar als een andere club eens een keertje hoog in de boom gaat zitten(zie Zurich en Gnonto of Twente nu) zijn het opeens een stel gekken.

Flinke dubbele standaard wel.
Precies.

Mijn stokpaardje dat spelers uit de Nederlandse subtop overpriced zijn kan weer uit de kast worden gehaald. Clubs als Twente en Utrecht kunnen dat soort prijzen vragen omdat ze weten dat de Nederlandse top geld heeft en zelfs clubs met een verstandig beleid gevoelig zijn voor hypes. Spelers met dezelfde kwaliteiten in een kleinere competitie zullen over het algemeen goedkoper zijn.

Dus de scouting mag even wat beter z'n best doen en dan kom je vast een relatief goedkope opvolger van Aursnes tegen :)
  Moderator maandag 1 augustus 2022 @ 22:39:53 #3
362868 crew  Slobeend
of all places
  maandag 1 augustus 2022 @ 22:42:20 #4
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_205525832
Heeft iemand al wat beelden gezien van die Lopez eigenlijk? Ik heb alleen gelezen dat hij aanvallend best leuke dingen doet, maar het verdedigend allemaal wel beter kan.
pi_205525838
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 22:42 schreef fetX het volgende:
Heeft iemand al wat beelden gezien van die Lopez eigenlijk? Ik heb alleen gelezen dat hij aanvallend best leuke dingen doet, maar het verdedigend allemaal wel beter kan.
Het schijnt ook nogal een aanstellertje te zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205525841
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2022 22:04 schreef Pistolero het volgende:
10 miljoen vragen voor Zerrouki is helemaal niet heel gek gezien de omstandigheden.

Veel mensen liepen hier te roepen dat onze spelers voor te weinig verkocht werden en ik zag ook belachelijk hoge transfersommen voorbij komen die Feyenoord moest vragen. Maar als een andere club eens een keertje hoog in de boom gaat zitten(zie Zurich en Gnonto of Twente nu) zijn het opeens een stel gekken.

Flinke dubbele standaard wel.
Overdrijven is ook een vak. Ik ga even uit van de waardes op TM. Feyenoord heeft gewoon gekregen wat ze waard zijn en bij Sini met bonussen zelfs nog wat meer. Twente vraagt even het driedubbele wat verder hun goed recht is. Maarja het staat niet in verhouding.
  maandag 1 augustus 2022 @ 22:50:30 #7
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_205525876
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 22:43 schreef CR7 het volgende:

[..]
Overdrijven is ook een vak. Ik ga even uit van de waardes op TM. Feyenoord heeft gewoon gekregen wat ze waard zijn en bij Sini met bonussen zelfs nog wat meer. Twente vraagt even het driedubbele wat verder hun goed recht is. Maarja het staat niet in verhouding.
Zerrouki scheelt maar 0.5m met Quinten Timber als je TM aanhoudt. Dus daar hebben we dan ook veel te veel voor betaald.
pi_205525915
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 22:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Zerrouki scheelt maar 0.5m met Quinten Timber als je TM aanhoudt. Dus daar hebben we dan ook veel te veel voor betaald.
Wat een speler waard is en wat een club er voor vraagt zijn 2 totaal verschillende dingen.

Sowieso zijn transferwaardes, en zeker die op TM, zo subjectief en nikszeggend als de pest.

Paixao zou eeen transferwaarde hebben van 800k. (lol)
pi_205526017
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 22:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Precies.

Mijn stokpaardje dat spelers uit de Nederlandse subtop overpriced zijn kan weer uit de kast worden gehaald. Clubs als Twente en Utrecht kunnen dat soort prijzen vragen omdat ze weten dat de Nederlandse top geld heeft en zelfs clubs met een verstandig beleid gevoelig zijn voor hypes. Spelers met dezelfde kwaliteiten in een kleinere competitie zullen over het algemeen goedkoper zijn.

Dus de scouting mag even wat beter z'n best doen en dan kom je vast een relatief goedkope opvolger van Aursnes tegen :)
100% eens.
pi_205526034
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2022 22:56 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Wat een speler waard is en wat een club er voor vraagt zijn 2 totaal verschillende dingen.

Sowieso zijn transferwaardes, en zeker die op TM, zo subjectief en nikszeggend als de pest.

Paixao zou eeen transferwaarde hebben van 800k. (lol)
Tja het zegt je niks. Maar het is ook weer geen gebakken lucht. Malacia was 17 miljoen en gaat voor max 17 miljoen. Sini is 25 miljoen en gaat voor minimaal 25 miljoen. En daarbuiten spelen natuurlijk leeftijd e.d. en de kopende en verkopende club ook mee.

Maar ok nogmaals het is Twente zijn goed recht. Ik had het alleen als Feyenoord zijnde nooit gedaan. En dat we nu opeens de vermoorde onschuld spelen. Elke supporter wil het liefst zoveel mogelijk ontvangen en zo min mogelijk uitgeven. Waarom men daar zo selectief verontwaardigd over doet. :')
pi_205526052
Ik heb niet alle namen paraat, maar volgens mij zijn er de afgelopen, pak 'm beet, 10 jaar weinig spelers die we uit de eredivisie hebben gehaald een financieel succes gebleken. Wanneer Feyenoord casht is het bijna altijd met spelers uit de eigen opleiding. Dus tsja..Zerrouki. Zou er niet eens de helft van 10 miljoen voor geven.
  maandag 1 augustus 2022 @ 23:19:02 #12
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205526061
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 23:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb niet alle namen paraat, maar volgens mij zijn er de afgelopen, pak 'm beet, 10 jaar weinig spelers die we uit de eredivisie hebben gehaald een financieel succes gebleken. Wanneer Feyenoord casht is het bijna altijd met spelers uit de eigen opleiding. Dus tsja..Zerrouki. Zou er niet eens de helft van 10 miljoen voor geven.
El Ahmadi van Twente.
  maandag 1 augustus 2022 @ 23:20:01 #13
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_205526062
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
El Ahmadi van Twente.
Dat was sportief een succes, volgens mij hebben we daar niet echt veel voor gekregen.
  maandag 1 augustus 2022 @ 23:21:34 #14
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205526067
.
  maandag 1 augustus 2022 @ 23:22:12 #15
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_205526070
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 23:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dat was sportief een succes, volgens mij hebben we daar niet echt veel voor gekregen.
Nee zie het, en ook al lang geleden. Slecht geheugen.
pi_205526077
Bazoer naar AZ.. eigenlijk toch wel jammer. Vraag me af waarom de interesse van Feyenoord voor hem is verdwenen. Los van zijn persoonlijkheid zie ik zo'n speler eerder als versterking dan Zerrouki
pi_205526150
quote:
Konterman, Kuyt (halen de 10 jaar grens niet) - Janmaat is de enige denk ik. Dus je hebt wel gelijk.
pi_205526192
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Bazoer naar AZ.. eigenlijk toch wel jammer. Vraag me af waarom de interesse van Feyenoord voor hem is verdwenen. Los van zijn persoonlijkheid zie ik zo'n speler eerder als versterking dan Zerrouki
Lijkt me geen garantie voor basisplaats
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_205526558
quote:
Jeremiah st Juste schiet me zo te binnen, gekocht voor 3 miljoen geloof ik en vertrokken voor 9? miljoen geloof ik.

Geen wereldschokkende transfersom, maar wel 3x in transferwaarde gestegen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_205526559
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Vraag me vooral af waarom Bazoer niet naar Feyenoord wilde (want als hij had gewild dan had hij allang bij Feyenoord gezeten) maar nu wel naar AZ besluit te gaan.

Wellicht viel de interesse toch tegen dan, dat zou kunnen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 07:53:28 #21
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205526578
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 07:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Vraag me vooral af waarom Bazoer niet naar Feyenoord wilde (want als hij had gewild dan had hij allang bij Feyenoord gezeten) maar nu wel naar AZ besluit te gaan.

Wellicht viel de interesse toch tegen dan, dat zou kunnen.
Hij wilde in de winterstop niet, toen leek er ook nog wel flinke interesse in hem te zijn in hem en een winterse overstop is ook voor spelers vaak minder prettig.

In de zomer haakte Feyenoord af.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205526622
Volgens ZKA heeft de zaakwaarnemer van Paixao vertrouwen dat de transfer naar Feyenoord op korte termijn goed komt.

Hij wordt dus - naar alle waarschijnlijkheid - onze nieuwe linksbuiten. ^O^
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:08:17 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205526626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 08:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens ZKA heeft de zaakwaarnemer van Paixao vertrouwen dat de transfer naar Feyenoord op korte termijn goed komt.

Vreemdelingenlegioengenot _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 augustus 2022 @ 08:10:20 #24
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_205526639
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 08:06 schreef Tomatenboer het volgende:

Brazilië hebben we al op de bingo.
Makkelijk eerste
pi_205526640
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 07:44 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Jeremiah st Juste schiet me zo te binnen, gekocht voor 3 miljoen geloof ik en vertrokken voor 9? miljoen geloof ik.

Geen wereldschokkende transfersom, maar wel 3x in transferwaarde gestegen.
9 ja, maar wel een fors doorverkooppercentage naar Heerenveen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')